Re:Kolektora blīves
Posted: Mon Apr 05, 2010 2:45 pm
tas skruvites uzsildit pameginajat? tikai nenemiet ar rocinam skruvet,kamer sarkanas!
Tīri ziņkārības pēc, kāpēc jāmaina abas?Funluvinbadass wrote:Labvakar!:)
...gribot negribot jāmaina abas.
Tā man vīri iekš ALFA/Viking u.c. motors pavēstīja - tipa ņemot nost kolektoru arī veselā blīve tiekot sabeigta. Tas man škiet tā arī varētu būt.Nils/carlorossi wrote:Tīri ziņkārības pēc, kāpēc jāmaina abas?Funluvinbadass wrote:Labvakar!:)
...gribot negribot jāmaina abas.
Nope:) 7,8 Ls :)Nils wrote:16 paundi, cik tas LV naudās, tak apm. tikpat? LV lielā iet pa ~8ls, mazā 4-5ls. :)
Vari painformēt, kur tā saistība tai skrūves izborēšanai ar naudas sagrabināšanu.Funluvinbadass wrote: Ir doma paskrūvēt pārējās vaļā un aizspiest to pasākumu uz laiku ar hermētiķi - kamēr sagrabinu naudu lielajai borēšanai..
Nu pirmkārt tur ar tikšanu klāt ir diezgan pasūdīgi lai neteiktu vairāk. Otrkārt, nav tik labas urbjmašīnas un arī paša urbja. Treškārt - tas nav tas pats, kas vecam moskābelim skrūvi izborēt - pēc analoģijas - licking pussy is like playing with mafia - one wrong move and you are in deep shit:Psavejais wrote:Vari painformēt, kur tā saistība tai skrūves izborēšanai ar naudas sagrabināšanu.Funluvinbadass wrote: Ir doma paskrūvēt pārējās vaļā un aizspiest to pasākumu uz laiku ar hermētiķi - kamēr sagrabinu naudu lielajai borēšanai..
Vai netiec klāt ar ubjmašīnu un jāceļ motors ārā?
Kāda starpība Moskviča skrūvei ar SAAB? Nedomāju, ka tagad tās špiļkas no cietāka tērauda. Protams,lai dabūtu to ielūzušo skrūvi, Tev vajadzēs gan kerni, gan vairāku izmēru urbeļus un tad vēl 2 varianti tās skrūves atlieku izdabūšnai ārā.Funluvinbadass wrote:Nu pirmkārt tur ar tikšanu klāt ir diezgan pasūdīgi lai neteiktu vairāk. Otrkārt, nav tik labas urbjmašīnas un arī paša urbja. Treškārt - tas nav tas pats, kas vecam moskābelim skrūvi izborēt - pēc analoģijas - licking pussy is like playing with mafia - one wrong move and you are in deep shit:Psavejais wrote:Vari painformēt, kur tā saistība tai skrūves izborēšanai ar naudas sagrabināšanu.Funluvinbadass wrote: Ir doma paskrūvēt pārējās vaļā un aizspiest to pasākumu uz laiku ar hermētiķi - kamēr sagrabinu naudu lielajai borēšanai..
Vai netiec klāt ar ubjmašīnu un jāceļ motors ārā?
Citu starpā tas skrūvīts ir tāds diezgan ņiprs. Iežmiedzu skrūvspīlēs un pamēģināju paborēt - ne sūda un urbis pa pieskari :laugh: Tur jau tā štelle, ka "Eksperts, bet ne tehniskais" :laugh: sarunāju jau te ar vienu "tehnisko monstru" un pie viena vēl pāris sīkumus sataisīt.savejais wrote:Kāda starpība Moskviča skrūvei ar SAAB? Nedomāju, ka tagad tās špiļkas no cietāka tērauda. Protams,lai dabūtu to ielūzušo skrūvi, Tev vajadzēs gan kerni, gan vairāku izmēru urbeļus un tad vēl 2 varianti tās skrūves atlieku izdabūšnai ārā.Funluvinbadass wrote:Nu pirmkārt tur ar tikšanu klāt ir diezgan pasūdīgi lai neteiktu vairāk. Otrkārt, nav tik labas urbjmašīnas un arī paša urbja. Treškārt - tas nav tas pats, kas vecam moskābelim skrūvi izborēt - pēc analoģijas - licking pussy is like playing with mafia - one wrong move and you are in deep shit:Psavejais wrote: Vari painformēt, kur tā saistība tai skrūves izborēšanai ar naudas sagrabināšanu.
Vai netiec klāt ar ubjmašīnu un jāceļ motors ārā?
Protams, ja netiek klāt un tik un tā jābrauc uz servisu, tad neko.Bet ierindas servisos esmu pietiekami atskatījies (arī uz savas ādas) tos one wrong move and you are in deep shit:P
Bet, ja Tu esi "Eksperts, bet ne tehniskais", tad prātīgāk uz labu servisu
Nu tad - "good luck":)Funluvinbadass wrote: Aber par ierindas servisiem nemaz nerunāsim.. tie ir tādi 3,14 ka maz neliekas. Vakar jau ārdijos, kad paneli iekšā noskrūvēju nost - spindelis knapi pieķerts ar skrūvītēm un salikts kopā ar pēc tam tā viegli nesaprotami:blink: un vēl tur visādi sīkumi..
Tencinu! :)savejais wrote:Nu tad - "good luck":)Funluvinbadass wrote: Aber par ierindas servisiem nemaz nerunāsim.. tie ir tādi 3,14 ka maz neliekas. Vakar jau ārdijos, kad paneli iekšā noskrūvēju nost - spindelis knapi pieķerts ar skrūvītēm un salikts kopā ar pēc tam tā viegli nesaprotami:blink: un vēl tur visādi sīkumi..
No sirds apsveicu! :)Nils wrote: :woohoo:
Tagad var dzirdet ka turbina svilpo, blow's palicis skalaks, domaju, ka ari paterins samazinasies un ari iet labak!
Nez kas tur vareja iet, ja gar turbinu garam pus gaiss.