• Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa - Page 108
Page 108 of 311

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Tue Jul 23, 2013 4:47 pm
by andrejsb
GuntisG wrote:Tev ir gaišais? Varbūt 283-šais?
Ir gaišais un 283-šais, saprotu ka drēbe (samts) ir patikamāk, gan vasarā, gan ziemā. Bet vienalga gribas, lai būtu koža roža, tas tāpat kā ar ādas jaku (tautā saukto par kožaku), principā ļoti nepraktisks apģērba gabals, bet ļoti populārs. No citas puses, kad jātīra jogurta/saldējuma paliekas, tad āda gan liekas ļoti praktiska.

Kā uzminēji par 283?

Ā, tad tev būs melnais vagons 2.3t?

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Tue Jul 23, 2013 4:51 pm
by andrejsb
elmo wrote: Melnajiem sēdekļiem PRIZMAS veikalā esmu redzējis melnas krāsas baloniņus, laikam saucās vinila krāsa, vai kaut kas tamlīdzīgs, akurāt beņķiem, ādas izstrādājumiem.

var izmantot arī kaut ko šādu:
ebay.com/itm/Saab-9-3-9-5-900SE-9000-Le ... mp;vxp=mtr
Paldies par linkiem, un norādēm. Līdz prizmai jāaizskrien.

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Tue Jul 23, 2013 5:07 pm
by edijs
GuntisG wrote:Par uzkaršanu - tad vislabāk ir ar samta sēdekļiem - tiem tik traki necepjās. Ventilācija ir laba lieta, bet sēdekļu malas, kā arī atzveltnes augšdaļu tik un tā neventilē. Tāpēc apsvilināties var tik un tā. Savam ex 9000 kādreiz biju ielicis melnus ādas sēdekļus. Vienā vasarā ieliku, nākamajā izņēmu.
Atļaušot piezīmēt, ka, ja vien pareizi atceros, tavam 9k nebija kondicioniera un pat ne klimatkontrole. :P Ja kondicionieris ir strādājošs, tad gadījumā, ja tiešām ir sanācis auto atstāt saulītē, nav tik grūti to ātri izsaldēt.

Šovasar es vispār būšu nobraukājis bez kondicioniera. Vasaras sākumā tas likās nereāli, bet kaut kā tā sanāca, ka vajadzīgo trubiņu neesmu atradis (un arī ne īpaši meklējis) līdz pat šim brīdim. Vajag tikai pareizi izvēlēties vietu, kur turēt auto, un laikus, kad braukt. :) No rīta (vai pa dienu), izbraucot angāra, vispār nekādu problēmu, vēss un atdzisis. Ja kaut kur pa dienu brauc, atstāj ēnā. Vakarā brauc mājās tad, kad saule vairs nekarsē. Superkarstajās dienās vienkārši zvilni mājās. Protams, ne vienmēr visu var tā skaisti samenedžēt, bet reāli šovasar līdz šai dienai es vien dažas reizes atceros tādas, kad tiešām būtu sanācis maķenīt sakarst. Aaa, vēl ļoti no svara ir pareizais apģērbs. :wink: Skaidrs, ka uzvalka biksēs vai džinsās, pletkreklā un džinsās svīst visas starpas, bet baltas linas bikses un balts lina krekls, kājās iešļūcenes - way to go, pat saulē nostāvējušā melnā ādas salonā tādā prikidā nav tik sūdīgi, ja visus logus atrauj un normāli iemin ručkā.

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Tue Jul 23, 2013 5:13 pm
by andrejsb
Oj jā, ēnā ir spēks, speciāli savu tabureti glabāju pa dienu tālākajā stāvvietas nostūrī, tur kur koki kuplākie, atri līdz mājām aizskriet pietiek, ja tālāks gabals, vienalga karsti :( Tā ka klimai, vai at least kondiškai ir jābūt.

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Wed Jul 24, 2013 8:47 am
by GuntisG
andrejsb wrote: Kā uzminēji par 283?
...
Nūū, ja tā prātīgi apdomā visu, ko forumā esi pieminējis (2002. gada 9-5 ar ventilējamiem beņķiem, vw golf 1,9 tdi u.t.t.) pielīmējot klāt, to ko var ikdienā redzēt, tad... Sveiciens no 288 :wink:

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Wed Jul 24, 2013 8:51 am
by GuntisG
Nu jā, kondicioniera neesamība kopā ar normālas vidējās jostas neesamību aizmugurējam beņķim bij galvenie pārdošanas iemesli. Nu labi, vecums arī. Bet tā jau būtu vēl braukājis.

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Wed Jul 24, 2013 9:04 am
by uculs
Es savam 9k no samta uzliku ādas un biju priecīgs. Apdedzinājies neesmu nekad, laikam āda bieza. Man melnais stāvēja saulē katru dienu, nav omulīgi kad tādā iekāpj, bet ne nāvējoši un ārā arī tūlīt nav jālec. Samta vienkārši nepatīk, velk bikses nost ilgāk braucot, citas drēbes arī nepatīk, ir baudīti dažādi, ādas vislabāk performā pie manas pakaļas :D Ar svīšanu uz ādas nav problēmu, laikam tāpēc, ka es man mašīna karstajā laikā ir visvēsākā vieta un es jau tur iekāpju sasvīdis. Sedekļa apsildi nekad neizmantoju, kad tāda bija. Nejutu tādu vajadzību arī, kad ārā bija -30. Man vairāk prasītos stūres apsilde, nevis sedekļu. Mēģināju, bet dižu atšķirību nejutu, tad, kad iekāpu aukstā mašīnā, bet pēc tam tikai diskomfortu no tā karstuma.

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Wed Jul 24, 2013 9:49 am
by treidins
Kāds no šejienes?
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... flndm.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Wed Jul 24, 2013 10:00 am
by andrejsb
GuntisG wrote:
andrejsb wrote: Kā uzminēji par 283?
...
Nūū, ja tā prātīgi apdomā visu, ko forumā esi pieminējis (2002. gada 9-5 ar ventilējamiem beņķiem, vw golf 1,9 tdi u.t.t.) pielīmējot klāt, to ko var ikdienā redzēt, tad... Sveiciens no 288 :wink:
Nu tad vakarā pagalmā meklēšu kurš ir 288, bet variantu jau nav daudz - tikai nieka 3 gab. 9-5, un viens 900 dzīvo standartajā rīgas bloķeņu pagalmā!

Dziļāk pagalmā vēl viens pirmsrestaila dzīvo (guļ), bet tam jau riepas tukšas :(

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Wed Jul 24, 2013 10:44 am
by elmo
treidins wrote:Kāds no šejienes?
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... flndm.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Lawyer, grāb ciet donoru!

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Wed Jul 24, 2013 11:24 am
by lawyer
elmo wrote:
treidins wrote:Kāds no šejienes?
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... flndm.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Lawyer, grāb ciet donoru!
Man arī tieši tāda doma bija, bet nav jau kur viņu pašu glabāt - detaļas jau gan būtu kur likt :roll:

Bet nav jau arī teikts, ka tam reāli būs kas ņemams :geek:

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Wed Jul 24, 2013 11:45 am
by elmo
Gan jau , ka ar Tukuma Saab dīrātājiem kaut ko var sarunāt!
Dzirdēju ka tur esot gan telpas, gan aprīkojums, gan arī vergu darba spēks pieejams. :mrgreen:

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Wed Jul 24, 2013 2:05 pm
by treidins
Tāpat garāmejot pamanīju raugi šādu sludinājumu
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... ehdfx.html" onclick="window.open(this.href);return false;
nē ,nu normāli,uzmet 2-2.5K tāda gada un modeļa cenai pa virsu un i nenožagojās :eusa-shifty:
nav jau brīnums,ka meklē "profesionālu autotirgotāju,kuram auto tirgošana ir asinīs..." :?

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Wed Jul 24, 2013 2:16 pm
by elmo
treidins wrote:Tāpat garāmejot pamanīju raugi šādu sludinājumu
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... ehdfx.html" onclick="window.open(this.href);return false;
nē ,nu normāli,uzmet 2-2.5K tāda gada un modeļa cenai pa virsu un i nenožagojās :eusa-shifty:
nav jau brīnums,ka meklē "profesionālu autotirgotāju,kuram auto tirgošana ir asinīs..." :?
A tu nobraukumu redzēji!? Cena tikai dēļ nobraukuma tāda.
Kaut vai ja paskatās AudiA6 sadaļu, tad 2005 gada auto ar niecīgu nobraukumu maksā tik pat cik 2008-2010 gada ar 250k uz tāfeles.

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Wed Jul 24, 2013 2:27 pm
by treidins
Nobraukumiem neticu nu jau n-tos gadus,nu labi,ja arī ir ,lai būtu,bet nu turpat tālāk tak ir ,piemēram,
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... cdblm.html" onclick="window.open(this.href);return false;
noskverpis,ar aprūsējušu pakaļhaubi,rūsas purduli uz aizmugurējās statnes,netīru salonu nobraukumu 260 t.km 99g.un cenu -3000Ls :D ...nu nav tas adekvāti,bet nu katrs jau prasa kā grib un cik grib...