• Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa - Page 137
Page 137 of 311

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Tue Apr 01, 2014 9:01 pm
by Silver
aero wrote:Sorry džeki, es paķēru to sarkano aero, iepatikās autiņš un cena, kā reiz meklēju kko ar ko asfaltu pabojāt. :))
Skat`, ka nepabojā kādu stabu :lol:

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Tue Apr 01, 2014 9:31 pm
by Gregers
aero wrote:
Kudinsky wrote:O, redz kur Edija un Nila jaunais klients pieteicās! :mrgreen:
da nē ar šito es nebraukšu, jo vakar izsecināju ka mums nav tādu ceļu, lai no tās jaudas būtu jēga. :D
Tu taču tagad joko?
Cik liela jauda tur bija, varbūt kko palaidu garām

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Tue Apr 01, 2014 9:49 pm
by Silver
Stage 4, "345HP uz asīm jaunībā", tā bija rakstīts.

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Tue Apr 01, 2014 9:56 pm
by edijs
Taču Maptun lapā skaidri un gaiši rakstīts, ka Stage 4 ir 310 zirgi un 490 ņūtoni, nevis 345 zirgi. http://www.maptun.com/tuningGuide.php?k ... storder=39" onclick="window.open(this.href);return false; Kaut kā negribu ticēt, ka uz asīm bija vairāk, kā teorētiski iespējamie. Vai arī tik tiešām kaut kas bija papildus Stage 4 darīts.

Lai nu kā - man šķiet vajadzētu būt skaidram tam, ka padzīvojis motors šādu jaudu ilgi netur. Ja kāds nopirka, lai papriecātos un tad izjauktu, tad novēlu papriecāties pēc iespējas ilgāk, nevis nokaut motoru jau mājupceļā (ir zināmi stāsti! :D ).

Silver, par "Es pat apskatīties nepaspēju, svētdien vakarā pamanīju, pirmdien jau nebija" - iz pieredzes saku, ka ar šādiem piedāvājumiem nav laika domāt līdz nākamai dienai. ;) Vairumā gadījumu tā arī ir, ka zvani un dzirdi vien "sorry, jau te viens brauc pirkt (pat ne skatīties)".

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Tue Apr 01, 2014 10:07 pm
by Silver
edijs wrote: Silver, par "Es pat apskatīties nepaspēju, svētdien vakarā pamanīju, pirmdien jau nebija" - iz pieredzes saku, ka ar šādiem piedāvājumiem nav laika domāt līdz nākamai dienai. ;) Vairumā gadījumu tā arī ir, ka zvani un dzirdi vien "sorry, jau te viens brauc pirkt (pat ne skatīties)".
Nu nestāv man mājās uz plauktiņa lieka "štuka" :) Un arī kaut kā neuzticos tādiem piedāvājumiem pa "sviestmaizes" cenu..

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Tue Apr 01, 2014 10:24 pm
by aero
godīgi sakot, auto verās ļoti patīkami un tā piekare ir vnk super :) (tas salīdzinot ar standarta 9000 2.3t ) salons arī komfortablāks. Ja runājam par zirgiem, tad tur no tiem 345 vai 310 un kautuvi aizgājuši ir padaudz, bet pēc rāviena spriežot uz izjūtām ir apmēram 250-280, kārba arī ir pagara un tad jau tas rāviens arī nav tik jūtams, bet spidometrs kāpj godam :P bet doma ir uzdāvināt to saabiņu čomam, jo viņš ar naudām biezaks un jau no sen seniem laikiem saab fans, bet aero vēl nav braucis 8)

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Wed Apr 02, 2014 6:25 pm
by aero
edijs wrote:Taču Maptun lapā skaidri un gaiši rakstīts, ka Stage 4 ir 310 zirgi un 490 ņūtoni, nevis 345 zirgi. http://www.maptun.com/tuningGuide.php?k ... storder=39" onclick="window.open(this.href);return false; Kaut kā negribu ticēt, ka uz asīm bija vairāk, kā teorētiski iespējamie. Vai arī tik tiešām kaut kas bija papildus Stage 4 darīts.

Lai nu kā - man šķiet vajadzētu būt skaidram tam, ka padzīvojis motors šādu jaudu ilgi netur. Ja kāds nopirka, lai papriecātos un tad izjauktu, tad novēlu papriecāties pēc iespējas ilgāk, nevis nokaut motoru jau mājupceļā (ir zināmi stāsti! :D ).

Silver, par "Es pat apskatīties nepaspēju, svētdien vakarā pamanīju, pirmdien jau nebija" - iz pieredzes saku, ka ar šādiem piedāvājumiem nav laika domāt līdz nākamai dienai. ;) Vairumā gadījumu tā arī ir, ka zvani un dzirdi vien "sorry, jau te viens brauc pirkt (pat ne skatīties)".
tur motorā bez stage4 ir kkas darīts, cita turbīna (nosaukumu neatceros, bet saaba nebija, kkāda japāņu) un tad kaltie virzuļi, kloķene atvieglināta un vēl visādi sīkumi sadarīti, kopā ja var ticēt tā džeka vārdiem esot ap 6k latus sagrūdis iekšā tajā autiņā. :dance:

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Wed Apr 02, 2014 8:20 pm
by edijs
Tad jau vajadzētu uzskrieties! ;)

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Wed Apr 02, 2014 8:55 pm
by aero
edijs wrote:Tad jau vajadzētu uzskrieties! ;)
mēģināts nau zaudēts, bet tikai pa priekšu TA jāiziet lai uz ceļiem var rādīties :)

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Wed Apr 02, 2014 9:09 pm
by GuntisG
edijs wrote:Tad jau vajadzētu uzskrieties! ;)
Provocē uz motora nokaušanu? :D

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Wed Apr 02, 2014 9:55 pm
by aero
Gregers wrote:
aero wrote:
Kudinsky wrote:O, redz kur Edija un Nila jaunais klients pieteicās! :mrgreen:
da nē ar šito es nebraukšu, jo vakar izsecināju ka mums nav tādu ceļu, lai no tās jaudas būtu jēga. :D
Tu taču tagad joko?
Cik liela jauda tur bija, varbūt kko palaidu garām
principā var teikt, ka pa disku cenu atdeva mašīnu, jo tie abi disku/riepu komplekti maksā ap 1000€ :D

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Wed Apr 02, 2014 10:58 pm
by Krists
Var kādu bildi iemest ar to sarkano SAABu? , pat nepaspēju ss.lv ieraudzīt :D

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Wed Apr 02, 2014 11:36 pm
by edijs
aero wrote:principā var teikt, ka pa disku cenu atdeva mašīnu, jo tie abi disku/riepu komplekti maksā ap 1000€ :D
To tev pārdevējs teica? :) Es teiktu, ka tomēr nedaudz pārspīlēti - Super Aero diski varētu maksāt 200-250 eiras, atkarībā no stāvokļa. Tie 18'nieki - izskatās jau pa pirmo, bet nav jau daudzi, kas ar tādiem gribētu braukt, jo īpaši starp 9k lietotājiem, kas pieraduši pie komforta. Varētu mēģināt tirgot kādam audistam/fordistam/utt. Es teiktu, ka reālais cipars tirgošanai būtu uz kādām 300, nu varbūt 400 eirām. Bet 1000 tur kopā nesavācas (ja vien nav jaunas riepas uz 18'niekiem).

Krist, vai tad tu šo neesi dzīvē redzējis?

Image

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Thu Apr 03, 2014 12:47 am
by Gregers
.

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Thu Apr 03, 2014 12:51 am
by Gregers
Aha, tatad jaudīgakais gāzētais saab iekš LV nu ir klubā. Nice!
Nenokauj lūdzu viņu, jo tur tiešām ir mežonīgi salikts viņā.
NEKĀDU 95 degvielu, NEKĀDU LĒTO EĻĻU tikai Redline, Liqui Moly utt līdzīgās, nekādā gadijumā neslāpēt uzreiz pēc braukšanas,
dieva dēļ negriez kamēr nav PILNĪGI uzsilis līdz darba temp!
Kgan kopuma dēļ kaltajiem virzuļiem jau tāpāt neko ilgak par gadu, pusotru nenobrauksi :(

Fck, kā es savulaik kļančiju viņu lai man pārdod, bet toreiz ni un ni :cry: