Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Posted: Tue Jul 01, 2014 4:49 pm
Nu, alfamotors ir diagnoze...
Volvistiem ir (bija) labs privāts servisiņš Mārupē, nav lēts, bet izskatās ka onkulis saprot ko dara.Gac wrote:Nu, alfamotors ir diagnoze...
Mārupē un Jaunmārupē to Volvo servisu ir ka čum!andrejsb wrote:Volvistiem ir (bija) labs privāts servisiņš Mārupē, nav lēts, bet izskatās ka onkulis saprot ko dara.Gac wrote:Nu, alfamotors ir diagnoze...
Ai nu nebiedē bērnus ar tām zobenēm. Griffins pirmo reizi savā mūžā zobenes maiņu piedzīvoja uz kaut kādiem 140 tūkstošiem!andrejsb wrote:Saša no Mārupes ir viens
Bro stāstīja par koleģi kuram uz S80 D5 plīsa zobene. Pēc pusgada un kaut kādām 15K nobraukuma, tas tā, pārdomām siksna vs ķēde. Draugam uz volksvāģena dizeļa tas pats storijs, remontu izmaksas varat paši iedomāties...
Ko es par radinieku kolēģiem un draugu darba auto, man pašam uz omegas plīsa, manā gadījumā pats vainīgs, vajadzēja nomainīt savlaicīgi, bet uz omegas remonta izmaksas arī citas - 50 lati detaļās + darbs.
Tādēļ, ka 1.9 TiD ir pieejams tikai ar vilkaci vai 9-3ss/sc, bet par to saloniem (jā, tieši tā, mēs jau to laiku pavadām iekš auto salona, nevis ārpus tā) es neesmu gatavs maksāt ne centa Nu, kā var tā būt, ka 2005.gada 9-5 modelim ir švakāki salona apdares materiāli nekā manam c900? Par šo gan man ir cemme - kā Saab kā ražotājs varēja vilkaci ar tādu salonu iepakot zem birkas "biznesa klase"?! Viņi laikam domāja, ka Saab cienītāji ir auni vai? Un tam vēl klāt izstrādes un tehniskie brāķi, kuru novēršanu rūpnīca arī visu laiku ir uzlikusi uz klientu pleciem Ar šādu attieksmi Saab gals šķiet gana loģisks rezultātsandrejsb wrote:Kāpēc tad tu neizvēlies 9-5 ar tid? Izskatās ka tā ir ideāla kombinācija priekš tevis.lawyer wrote:Man ļoti patīk feisliftotais 9-5og, bet tā kretīniskie dzinēji visu aplauž - tas būtu lielisks auto, ja tam ieliktu kaut vai Opel Ecotec sērijas 2.0 benzīnnieku, ko uzstādīja 9-3ss vai 1.9 TiD. Bet citādi man nekas cits neatliks kā nopirkt no kāda no jums feisliftoto 9-5, kad tas būs iedzinis jūs bankrotā, nolikt to piemājas dārzā un katru dienu priecāties par tā lielisko dizainu, ņammmmm
Nu man grūti komentēt salona kvalitāti iekš 9-5 vilkačiem, bet pret restailotā 9-5 salonu man nav iebildumu pat SID ir salabots, vismaz pagaidām rāda visus (gandrīz) pikseļus. Elmo varētu komentēt salonus - 9-5 pirms restaila vs vilkača(es) salons.lawyer wrote: Tādēļ, ka 1.9 TiD ir pieejams tikai ar vilkaci vai 9-3ss/sc, bet par to saloniem (jā, tieši tā, mēs jau to laiku pavadām iekš auto salona, nevis ārpus tā) es neesmu gatavs maksāt ne centa Nu, kā var tā būt, ka 2005.gada 9-5 modelim ir švakāki salona apdares materiāli nekā manam c900? Par šo gan man ir cemme - kā Saab kā ražotājs varēja vilkaci ar tādu salonu iepakot zem birkas "biznesa klase"?! Viņi laikam domāja, ka Saab cienītāji ir auni vai? Un tam vēl klāt izstrādes un tehniskie brāķi, kuru novēršanu rūpnīca arī visu laiku ir uzlikusi uz klientu pleciem Ar šādu attieksmi Saab gals šķiet gana loģisks rezultāts
Un Vilkaču Airim nav tā stulbā lūpa, kas visiem vecās paaudzes Airiem ziemā tiek aplauzta!uculs wrote:Es arī varu salīdzināt Vilkati, Vectora izpildījuma ar parastu 2.3 9-5 '05 gada. Visumā man vecais patīk labāk, bet beņķi un stūre vilkatī ir sakarīgāki. Paneļa virsma, lai arī simpātiskāka vilkatī, ir galīgi nepiemērota ērtai kopšanai. Grab tas viss vairāk, kaut arī uz 9-5 vispārējās kakafonijas tas ir nieks. Kopēja apdare pirmā izlaiduma 9-5 bija daudz labākā līmenī un materiāli bija labāki. Ā, un tie Aero sliekšņi mani vienkārši nogalina, cik pretīgi salīdzinot ar neAero bezsliekšņiem.