• Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa - Page 157
Page 157 of 311

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Fri Jul 04, 2014 11:00 am
by gustavs
Šajā kontekstā krietni uzjautrinošāk liekas, ka lawyer, kaut kā sanāca maza pieredze ar bumbieri un nu pēkšņi pēc cik tur tiem gadiem ir atvērušās ausis un acis attiecība pret salona materiālu kvalitātēm. Šķiet, ka par to jau tika diskutēts gadus 5-6 atpakaļ.
Nekas, arī pārejošs posms un, tad atkal saproti, ka širpotrebu sektorā ir grūti atrast ērtākus benķus kā zaab un sajūta (aura- gejiski skan, bet nu) nevienā cita dzelzītī nav tāda un var pieciest mazās nepilnības.
p.s.
diskusija uzjautrinoša - gribi pērc, negribi nepērc: ja patīk, tad nūģiskās exeļa izdrukas var sarullēt.

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Fri Jul 04, 2014 11:08 am
by Gac
gustavs wrote: ja patīk, tad nūģiskās exeļa izdrukas var sarullēt.
viedi vārdi. tāds apmēram bija arī mans apsvērums.

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Fri Jul 04, 2014 3:55 pm
by KurBads

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Sat Jul 05, 2014 12:02 am
by Barda
Vai kāds ir skatījies šo:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... aogxp.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Vēl nepaspēju apskatīties, bet ar saimnieku jau runāju, viss ko izdibināju - ir jāredz!

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Sat Jul 05, 2014 12:10 am
by elmo
Gribi lai kāds tavā vietā aizbrauc un nopērk!? :-D

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Sat Jul 05, 2014 12:17 am
by Barda
elmo wrote:Gribi lai kāds tavā vietā aizbrauc un nopērk!? :-D
Ja jau tik labs, tad ķeriet ciet. Kādu brīdi jau dzīvojas SS! Nav pieredzes ar 1.9 TID, tāpēc arī vēl minstinos.

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Sat Jul 05, 2014 3:56 pm
by elmo
1,9 ir labākais dīzelis, kāds uz SAABiem jebkad ticis uzstādīts.
Bet nu Saabs ar dīzeli jau nav Saabs! :-P

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Mon Jul 07, 2014 11:08 am
by jankab
elmo wrote:1,9 ir labākais dīzelis, kāds uz SAABiem jebkad ticis uzstādīts.
Bet nu Saabs ar dīzeli jau nav Saabs! :-P
TTiD esot pat ļoti braucams :)

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Mon Jul 07, 2014 11:49 pm
by Bārda
Sarunāju uz rītu diagnostiku. Tad jau redzēs, kas lācītim vēderā!
P.S. Nesaprotu, kas ar niku ir noticis, tad jauniņais, tad atkal vecais foruma biedrs...?!Pie vainas garumzīme, bet kā automātiski varēja ielogoties uz jauna nika? Jautājums gan citā topikā.

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Tue Jul 08, 2014 1:38 am
by Silver
elmo wrote:1,9 ir labākais dīzelis, kāds uz SAABiem jebkad ticis uzstādīts.
Bet nu Saabs ar dīzeli jau nav Saabs! :-P
Vai daudz labāks par 2.2? Un ka ar ekonomiju? Tik un tā pēc visiem aprēķiniem sagāzēts sanāk lētāk, tad jau nav ko pat skatīties uz dīzeli?

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Tue Jul 08, 2014 10:36 am
by elmo
Nu benzīnam/gāzei savas blusas!
Tā kā jāizlemj, kas mazāks ļaunums!

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Tue Jul 08, 2014 11:47 am
by jankab
Silver wrote:
elmo wrote:1,9 ir labākais dīzelis, kāds uz SAABiem jebkad ticis uzstādīts.
Bet nu Saabs ar dīzeli jau nav Saabs! :-P
Vai daudz labāks par 2.2? Un ka ar ekonomiju? Tik un tā pēc visiem aprēķiniem sagāzēts sanāk lētāk, tad jau nav ko pat skatīties uz dīzeli?
1.9 ir par 2.2 jaudīgāks, ekonomiskāks.

Nav vienas vienīgas taisnības un pārākuma cīņā Dīzelis VS Benzīns/Gāze.
Kā jau Elmo teica, katram savas blusas, izlem kas tev pašam škiet labāks.

Tagad tīri manas domas:
SAAB gadījumā Benzīns/Gāze būs optimālāks, jo SAABiem nav izteikti jaudīgu dīzeļmotoru, līdz ar ko var saglabāt benzīnmotora dinamiku, un iegūt aptuveni dīzeļa ekonomiju(varbūt lielāku ekonomiju).

Protams, ka ierēķinot arī benzīnu, apkopes, kaut kas līdzīgs sanāk abiem, tomēr atceries arī ka auto nav jauns, un pa lielam dīzelim izmaksas būs lielākas remontos(dzinēja). Bet tomēr mirkļa sajūta piegrūžot pilnu balonu(+-300-400km) par ~20EUR ir lieliska ;)

Vēl kā mīnusu dīzelim varētu minēt - Artehā benzīnmotorus ņem atplestām rokām, bet dīzeļa gadījumā var nākties meklēt citu speciālistu tieši uz dīzeļiem (palabojiet, ja kļūdos).

Kā plusu benzīns/gāze - Atkal iespēja to visu izdarīt Artehā - atsauksmes par labo servisu vari izlasīt šeit pats.

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Tue Jul 08, 2014 12:25 pm
by Gac
jankab wrote: Tagad tīri manas domas:
SAAB gadījumā Benzīns/Gāze būs optimālāks, jo SAABiem nav izteikti jaudīgu dīzeļmotoru, līdz ar ko var saglabāt benzīnmotora dinamiku, un iegūt aptuveni dīzeļa ekonomiju(varbūt lielāku ekonomiju).
Nu, man ar gāzi sanāk dārgāk. Pirms Aero bija kaškaj-dīzelis, tam apm. 8 EUR uz 100 km sanāca, šim - 9 EUR pie līdzīga braukšanas stila, nerēķinot benzīnu.

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Tue Jul 08, 2014 12:53 pm
by ZingZeng
Kā jau agrāk minēju, dīzeli izvēlējos, jo ekonomiju dabonu uzreiz, nevis kā ar gāzi pēc kaut kādiem nobraukumiem.
Vēl par labu dīzelim bija faksts, ka vismaz 9-5 vilkacim dīzelis ir vienā cenā ar benzīnnieku, ja ne pat lētāks (jauns tas BIJA lētāks). Ņemot benzīna auto, jārēķinās ar ķēdes maiņu un gāzes iekārtas uzstādīšanu, kas visu pasākumu pirmajā sitienā sadārdzina, dīzelim ir jāmaina tikai siksa (kopā ar ūdenssūkni), kur izmaksas bija ap 200Ls t.i rupji runājot puse no ķēdes, tiesa tā jāmaina ik pa 80K km.

Pagaidām pēc nobrauktiem nepilniem 40K km ar dīzeli nav bijušas nekādas problēmas, bet vidējais degvielas patēriņš gada griezumā ir no 5.9 litriem vasarā līdz 6.5 litriem ziemā, tiesa mans ikdienas maršruts ir pateicīgs ekonomijai, piedevām auto ir ar manuālo kārbu.

Dīzeļa izvēli nenožēloju, lai gan iepriekš no tā baidījos, jo pēc 9 benzīnsābiem šis ir pirmais ar dīzeli.

Tā kā ir jāņem rokās kalkulators un pašam jārēķina kas ir kas.

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Tue Jul 08, 2014 1:42 pm
by Gac
ZingZeng wrote: Ņemot benzīna auto, jārēķinās ar ķēdes maiņu un gāzes iekārtas uzstādīšanu, kas visu pasākumu pirmajā sitienā sadārdzina, dīzelim ir jāmaina tikai siksa (kopā ar ūdenssūkni), kur izmaksas bija ap 200Ls t.i rupji runājot puse no ķēdes, tiesa tā jāmaina ik pa 80K km.
Tad jau tas pats vien sanāk - 80x2/siksna vai 160x1/ķēde. Tikai, nu, domāju, ka siksnu varētu arī par sakarīgākiem cipariem samainīt, vai ne? Bet kaut kā jocīgi - opelim šim pašam motoram siksna bija jāmaina, ja nekļūdos, pie 150 tūkstošiem, bet saabam, kā smejies, pie 80. Kāpēc tā?