• Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa - Page 203
Page 203 of 311

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Wed Mar 02, 2016 11:06 am
by Gripen
andrejsb wrote:Kas tas ir 5.1K EUR par steriodiem sabarotu 9-3NG? Nemaz neizskatās daudz.
Galvenie plusi, protams - jauns, oriģināls dzinējs no SAAB un entuziastu komūnā labi pazīstams īpašnieks.
Šodien jau pat viens soms braucot lūkoties.

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Wed Mar 02, 2016 12:09 pm
by tranquillo
Grippen wrote:
andrejsb wrote:Kas tas ir 5.1K EUR par steriodiem sabarotu 9-3NG? Nemaz neizskatās daudz.
Galvenie plusi, protams - jauns, oriģināls dzinējs no SAAB un entuziastu komūnā labi pazīstams īpašnieks.
Šodien jau pat viens soms braucot lūkoties.
Nedirsies, ņem ciet! :D

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Wed Mar 02, 2016 12:58 pm
by Gripen
Tak man jau viens tāds IR!!! :D

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Wed Mar 02, 2016 4:03 pm
by elmo
Grippen wrote:Tak man jau viens tāds IR!!! :D
Kamēr vienu skrūvēsi, būs maiņas auto!
Turklāt stereo ir labāk par mono! :lol:

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Thu Mar 10, 2016 10:43 am
by iziziz
sveiki,

ko pieredzējušie saabisti var pastāstīt par šo: https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... aeogc.html

kam vispār jāpievērš lielākā uzmanība šiem modeļiem? kas ir parastās kaites vai kas ir "pa dārgo" jāremontē?

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Thu Mar 10, 2016 10:53 am
by lawyer
iziziz wrote:sveiki,

ko pieredzējušie saabisti var pastāstīt par šo: https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... aeogc.html

kam vispār jāpievērš lielākā uzmanība šiem modeļiem? kas ir parastās kaites vai kas ir "pa dārgo" jāremontē?
Iesākumā pievērs uzmanību odometra rādījumam - ņemot vērā vadītāja sēdekļa stāvokli, es lieku uz to, ka uzrādīto ciparu var mierīgi reizināt ar 2 :wink:

Cik zināms, nekādas dārgās tipiskās slimības šamējiem nav, bet, ja auto ir nolaists, tad, lai visu savestu kārtībā, var savākties summas sākot no 1k EUR un uz augšu - tādēļ diagnostika ir obligāta, ja negrib riskēt ar ieberzienu :geek:

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Thu Mar 10, 2016 10:56 am
by jankab
iziziz wrote:sveiki,

ko pieredzējušie saabisti var pastāstīt par šo: https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... aeogc.html

kam vispār jāpievērš lielākā uzmanība šiem modeļiem? kas ir parastās kaites vai kas ir "pa dārgo" jāremontē?
Neizskatās slikti, vien jau labu laiku pa SS dzīvojas. Un , es personīgi, neticētu noskrējienam...šofera krēsls izskatās samocīts.
Katrā ziņā, bez kārtīgas pirmspirkšanas pārbaudes (pofig, ka Dobele...dzen uz Arteh) es neņemtu.

Nespēju iedomāties uzreiz neko, kas "standartīgi pa dārgo" būtu šiem dīzeļiem...gan kāds šāda dīzeļa īpašnieks ko vairāk var pateikt/ieteikt.

P.S. Ja šis ir Hirsch, vai nevajadzētu būt 175hp!?

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Thu Mar 10, 2016 11:02 am
by Vilcins
No hirsa te tikai smaka :mrgreen:

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Thu Mar 10, 2016 11:12 am
by iziziz
nobraukumi gan jau visiem ss.lv iemītniekiem ir "uzlaboti" :)

tātad no hirsch tik uzlīmītes, ja pareizi saprotu?

vizuāli ļoti patīk kā izskatās šie saabi, pašam gan labāk gribētos ar benzīna dzinēju,bet ss tādi gandrīz vispār nav

itkā jau varētu arī uz 9-5 skatīties - https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... doopj.html

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Thu Mar 10, 2016 12:18 pm
by Edgars86
Standarts varētu būt aizd****s kvēpu filtrs. Bet tie ir tikai mani divi centi.

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Thu Mar 10, 2016 7:27 pm
by alpins
Vilcins wrote:No hirsa te tikai smaka :mrgreen:
nakļeika :lol:

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Fri Mar 11, 2016 12:03 am
by vjdzonny
Pārvietojos ar tādu, DPF amputēju, vairāk varu PM pastāstīt.
Jā naklenes, un k-kāds bamperu tūnnings to atšķir no standarta.
Piekritīšu arī tam ka nobraukums te x2

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Fri Mar 11, 2016 9:14 am
by Henry
biedri, kādi ir jūsu viedokļi kāpēc labāk būtu jāizvēlas benzīna dzinēji nevis dīzeļi. piemēram ja gadā nobrauc līdz 12000-15000 km.

viens no iemesliem ir dārgākas rezerves daļas. ok... ritošā tāda pati tak benzīnniekiem un dīzeļiem...
otrs varētu būt ka ziemā sliktāk šķiļās… bet brīžiem dīzeļi aizbrauc uz darbu bet benzīnnieki paliek pagalmā...
auto kratās stāvot uz vietas? nu labi... ja dzinējam ir kādi 5-6 cilindri tad gan jau ka kratīšanās nav nemaz daudz lielāka kā dažam labam benzīnniekam (cik es te peedeejaa laikaa paseedeeju citos benziinniekos... piemeeram saab 9-5 aero kas te vienaa placī pārdodas kratās nemazāk kaa 1.9 TID)

kāpēc pie šādiem nelieliem nobraukumiem nav ieteicams pirkt dīzeli?

dīzeļiem tie dzinēji tak ir izturīgāki un iztur lielāku nobraukumu. vnk tautā izskan negatīva attieksme pret dīzeļiem (man arī līdz šim bija alerģija) bet grieze viņiem ir kudiš lielāka pie tiem pašiem kW kā benzīnniekam un pa pilsētu kā reiz būtu labi ar dīzeli braukāties, jo labāk "paņem apakšas"... no 0-100 kmh velk nesliktāk kā pajaudīgi benzīnnieki (es te salīdzinu jaudīju dīzeli kuram ir ap 250-280 hp)... un pa shtraasi ar tiem 250-280 hp ar dīzeli nebūs sliktāk kā ar aero saabu...

turklāt patēriņš ir nedaudz mazāks kā ar beņu braucot. nu un vienalga ja pateerinjsh ir taads pats... izmaksas līdzīgas...

sāku domāt, ka pilsētas braucieniem varētu paņemt kādu jaudīgu dīzeli ar 450-550 nm griezi, lai smaids uz lūpām būtu arī pa pilsētu braucot... pa shtraasi gan taa retaak sanaak izbraukt...

zheel ka saabiem tie dīzeļi ir tādi kādi ir... vot būtu ielikuši saabā kādu bmw lieljaudas dīzeli vai D5 kaut vai nevis opel vai itāļu dizainu...

gaidīšu komentārus kāpēc man nevajag jaudīgu dīzeļdzinēju braukšanai pa pilsētu...

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Fri Mar 11, 2016 9:32 am
by OSC
Henry wrote:no 0-100 kmh velk nesliktāk kā pajaudīgi benzīnnieki (es te salīdzinu jaudīju dīzeli kuram ir ap 250-280 hp)
Jau pirms gadiem viens čoms paņēma sev Audi A6 quattro wagonu kā ģimenes auto, nočipoja un no 3.0 tdi dabūja ārā ap 290 HP/un biš zem 600 NM. Tas aparāts vērās gan no 0-100 gan līdz 160 un 200... Aero atpūšās :)

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Fri Mar 11, 2016 9:35 am
by mrpinkeyes
Esmu jaunāka 9-5 meklējumos un arī sākumā domāju par dīzeli, taču nu atkal esmu atgriezies benzīnnieka (konkrēti Aero) meklējumos.

Nu nav vērts ar dīzeli braukt, ja nobraukums nav lielāks par 20 000 km + . Mums tomēr nav tā dīzeļdegviela tik kvalitatīva, lai mūsdienu smalkie dīzeļmotori un to mezgli (sūkņi, filtri, EGR vārsti) ik pa laikam nepateiktu čau! Apkopes būs dārgākas un tad jārēķina vai kilometrāža un degvielas ekonomija to atsver. Mani no dīzeļdzinējiem atrunāja pat dīzeļmotoru lietotāji (tiesa nesaab).

Komforts! Lai cik minimizē jaunlaiku dīzeļmotori vibrācijas, tomēr tās ir lielākas nekā benzīnmotoriem.
Ziema! 10 + gadīgi dīzeļi pie -15 grādiem jau var sagādāt no rītiem pārsteigumu. Un mēs esam ziemeļu valsts, gadās tomēr ilgstoši anticiklona apstākļi ar - 20 un vairāk grādiem, kur pat jaunākam dīzelim vai arī garāžā turētam auto, pēcāk braucot degviela var saiet parafīnā (atkal jau tā mūsu dīzeļa kvalitāte).
Jauda! Lai gan dīzeļmotori ir patīkami elastīgi, tomēr (vismaz saab gadījumā) tie zaudē SAAB benzīna turbomotoriem. Ir vieglāk no neAero pārkāpt uz Aero nekā otrādi. Pie jaudas un komforta braucot pierod.
Vēl viena lieta SAAB TID nav SAAB rūpnīcas motori, tās tāds pārliecības jautājums :) Citi gan saka, ka tas esot plus :?

Protams ir jau arī plusi dīzeļiem un piemēram, no šāda skaistuļa arī es neatteiktos: http://www.blocket.se/ostergotland/Saab ... ?ca=11&w=3 Tik tā cena!