• Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa - Page 204
Page 204 of 311

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Fri Mar 11, 2016 9:48 am
by Henry
OSC wrote:
Henry wrote:no 0-100 kmh velk nesliktāk kā pajaudīgi benzīnnieki (es te salīdzinu jaudīju dīzeli kuram ir ap 250-280 hp)
Jau pirms gadiem viens čoms paņēma sev Audi A6 quattro wagonu kā ģimenes auto, nočipoja un no 3.0 tdi dabūja ārā ap 290 HP/un biš zem 600 NM. Tas aparāts vērās gan no 0-100 gan līdz 160 un 200... Aero atpūšās :)
nu un pa ziemu viņš brauc ar trolejbusu? piemēram šoziem kad bija pie -20 divu nedeelju garumaa...

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Fri Mar 11, 2016 10:01 am
by OSC
Henry wrote: nu un pa ziemu viņš brauc ar trolejbusu? .
Cik zinu, tur kur viņš dzīvo (Tukumā) - trolejbusu nav :mrgreen:

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Fri Mar 11, 2016 10:05 am
by Edgars86
Nezinu vai fiat 1.9 dīzeli var nosaukt par jaudīgu, bet 180hp un 400n ko šams dod ārā pietiek atliektiem galiem gan pilsētā gan ārpus (ar oficiālo Hirsch varot dabūt pat 200/430). Primāri pie auto izvēles tomēr nospēlēja jaudas/degvielas ekonomijas attiecība. Protams, jāņem vērā potenciālā problēmātisko mezglu nobiršanas iepēja (egr, dpf, divas turbīnas), kas visu pasākumu var stipri sadārdzināt. Pats cīnījos ar pilnu dpf tikko pēc iegādes, izdedzināja, atstāju, 9 mēn. problēmas nav bijušas.

Pārvietojos vidēji 15-20k gadā, pārsvarā pilsēta, pāris reizes mēnesī garāki pārbraucieni uz laukiem (pie reizes izdedzināt filtru :mrgreen: ). Ja runā par vibrācijām, tad mans vecais NG900 benzīns vibrē stipri vairāk :D.

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Fri Mar 11, 2016 10:52 am
by Henry
twin turbo varētu būt ok.

kā Tev ziemā gāja? motors vispār uzsila līdz darba temperatūrai?

saļara nesagāja sviestā un tad kad bija -20 varēji pielaist bez problēmām?

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Fri Mar 11, 2016 11:07 am
by lawyer
Sāksim ar to, ka līdzīgs dīzelis jauns maksā kādus 1,5-2k EUR vairāk (Saabam nu gluži tā nebija, bet tas ir tikai viens izņēmums) - tādēļ arī tos pērk cilvēki, kuri pievārē vairāk km nekā vidēji.

Dīzelis jau ir domāts tam, lai degvielu ekonomētu, nevis brauktu sacīkstēs. Lai arī cik daudz zs un Nm dīzelim būtu, tas tāpat lēnāk uzņem apgriezienus un pie 5k rpm dīzelim viss jau ir beidzies - nav diez ko sportisks raksturs.

Tāpat visi dīzeļi tarkšķ un vibrē. Vienīgais, kam bija patīkama skaņa un nebija nekādu vibrāciju, bija BMW sešu cilindru rindinieks (neesmu braucis ar V8 un V10)

Lietots dīzelis vienmēr ir ar daudz lielāku nobraukumu nekā tikpat vecs benzīnnieks - un daudzreiz tas nogrieztais cipars dīzeļiem ir vienkārši fantastiski nekaunīgs :geek:

Dīzeļa dzinēja bloks noteikti ir izturīgāks par benzīnnieka bloku, bet ne jau ar šādu problēmu parasti sastopas lietotāji. Dīzelim ir vairāk dārgu un ļoti dārgu mezglu, kuri var izbeigties - augstspiediena sūknis (izmaksas sākot ar 300-500 EUR, arī common rail bloks, kas neremontējas), sprauslas (sākot no pāris simtiem EUR par atjaunošanu līdz 500 EUR par jaunu, tagad jau daudziem ir pjezoinžektori, par kuru cenu man nemaz negribas domāt), turbīna (tagad jau praktiski visiem ar mainīgas ģeometrijas lāpstiņām, izmaksas x1.5-2, salīdzinot benzīnnieku turbīnu remonta izmaksām), izplūdes sistēma (EGR, DPF, SWIRL, zondes - benzīnniekiem dēļ daudz tīrākām atgāzēm šie punkti vispār praktiski nav aktuāli). Tāpat dīzeļa AKB visu laiku ir jātur pie labas veselības, jo citādi ziemā var nākties auto atstāt mājās. Jāseko, lai ziemā bāka būtu pilnāka un ar kvalitatīvu ziemas dīzeli.

Braukšana tikai pa pilsētu ar dīzeli aizkakās visu izplūdes sistēmu - gan EGR sistēmu, gan DPF. Līdz 2012.gadam reģistrētajiem to visu var vienkārši likvidēt, lai nebūtu jātērē tūkstoši par jauniem.

Es mrpinkeyes vietā jau sen būtu izvēlējies dīzeli - manuprāt, nav nekādas starpības vai katru dienu kruīzē Rīga-Sigulda-Rīga ar Aero benzīnu vai 1.9 dīzeli. Vienīgā atšķirība ir patēriņā (dīzelim tas būs jūtami mazāks šā vai tā) un, to no rīta aukstu piedarbinot - dīzelis tarkšķ kārtīgi, līdz iesilst :geek:

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Fri Mar 11, 2016 11:10 am
by elmo
Cik nu man ir pieredze ar dīzeļiem šoziem tad man jāsaka, ka lec kā dievs, ko nevar teikt par benzīna Saabu. Bija brīži kad likās, ka būs ar dīzeli saabs jāpiepīpē, bet nu iztikām bez tā.
Bmw 3,0sd ieliek gan jaudas, gan griezes ziņā gan stock Aero, gan čipotam Aero.
Bet patēriņš pilsētā ir liels, bet īsās distancēs ar aukstu motoru pat milzīgs! Gāzēts Aero naudas izteiksmē tomēr sanāk lētāk! Uz šosejas kaut kas ap 7,5 litri dīzeļa man sanāk! Pa sniegu sapratu ka pilnpiedziņa tas ir pats labumiņš, bet nu tam laikam maz sakara ar dīzeli kā tādu.
Problēmas ir bijušas ar DPF kuru nācās dedzināt, jo viens no vairākiem termistatiem, kas atbild par filtra reģenerāciju bija aizgājis pa pieskari. Un tas prieks pie dīlera izmaksā 300eur.
Turpat arī ieteica lietot dīzeļdegvielas piedevas gan priekš sprauslām, gan DPF. Kopš lietoju piedevas, problēmu nav bijis.

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Fri Mar 11, 2016 11:16 am
by mrpinkeyes
lawyer,

Es ikdienā uz darbu reti braucu ar savu auto. Vilciens vai kooperēšanās ar citiem siguldiešiem. Ekoloģija & Ekonomika.

Gadā gan sanāk 25-30k km, bet sadalot uz diviem auto!

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Fri Mar 11, 2016 11:52 am
by Edgars86
Henry wrote:twin turbo varētu būt ok.

kā Tev ziemā gāja? motors vispār uzsila līdz darba temperatūrai?

saļara nesagāja sviestā un tad kad bija -20 varēji pielaist bez problēmām?

26.decembrī tieši pirms lielajiem mīnusiem uzliku jaunu Varta akumulatoru. Pie -20, ja bija vairāk par 12h stāvējis "ar pirmo" neleca, bet pagriežot 2-3 sekundes leca katru rītu. Degvielu turēju pēc iespējas pilnu bāku, tāpēc ar to domājams nebija problēmas. Lielajos mīnusos, vienīgais, tikko pie palaišanas meta paziņojumu par zemu eļļas spiedienu, kas momentāli pazuda (tagad precīzi neatceros, šķiet Castrol 5w40 Artehā rudenī mainīja). Tā kā ikdienas maršruts sastāda 20-25 min diezgan raitas satiksmes pa pilsētu, uzzsila tikai pašās beigās līdz darba temp. Tagad pie nulles jau uzzsilst pusceļā.

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Fri Mar 11, 2016 1:09 pm
by tranquillo
elmo wrote:Cik nu man ir pieredze ar dīzeļiem šoziem tad man jāsaka, ka lec kā dievs, ko nevar teikt par benzīna Saabu. Bija brīži kad likās, ka būs ar dīzeli saabs jāpiepīpē, bet nu iztikām bez tā.
Bmw 3,0sd ieliek gan jaudas, gan griezes ziņā gan stock Aero, gan čipotam Aero.
Bet patēriņš pilsētā ir liels, bet īsās distancēs ar aukstu motoru pat milzīgs! Gāzēts Aero naudas izteiksmē tomēr sanāk lētāk! Uz šosejas kaut kas ap 7,5 litri dīzeļa man sanāk! Pa sniegu sapratu ka pilnpiedziņa tas ir pats labumiņš, bet nu tam laikam maz sakara ar dīzeli kā tādu.
Problēmas ir bijušas ar DPF kuru nācās dedzināt, jo viens no vairākiem termistatiem, kas atbild par filtra reģenerāciju bija aizgājis pa pieskari. Un tas prieks pie dīlera izmaksā 300eur.
Turpat arī ieteica lietot dīzeļdegvielas piedevas gan priekš sprauslām, gan DPF. Kopš lietoju piedevas, problēmu nav bijis.
Par leksanu.. Jamekle vaina gan jau Tava AKB vai citur. Mani SAAB pec -30 naktim pat pielece praktiski uz otro griezienu

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Fri Mar 11, 2016 1:40 pm
by elmo
Man godīgi sakot nepatīk pats Mitsubishi starteris, kas nāk visiem automātiem. Viņš jau standartā griež tā, it kā AKB būtu pienācis gals. Un tā kā 4cilindru benzīnnieks saabam jau tā lec tikai ar kādu 3 vai ceturto apgriezienu, tad apvienojumā ar to draņķa micuku pie - 20 vienmēr ir sajūta, ka pieleca ar pēdējiem spēkiem.
Boshenieks to startēšanu paceļ pavisam citā līmenī!

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Fri Mar 11, 2016 2:33 pm
by edijs
Runājot par dīzeļiem.. biju aizdevies apčamdīt jaunu Signīti. Interesēja 1.6 benzīna turbomotors, bet uz vietas bija tikai 2.0D. Ok, izbrauks ar to, kaut apjaust piekares īpatnības. Iedarbinu - ()$£*)£&£%£@@*&$ eiiii d***st, kas tas tarkšķi!!! :shock: Biju veiksmīgi šo piemirsis, kopš bembulis notirgots. Radās pamatots jautājums - nez, tie 9-5 ar 1.9D līdzīgas skaņas izdveš? No šeitan pat lasītā (Envoy, Zing-Zeng, u.c.) biju nopratis, ka nekāda vaina, lielisks auto visos aspektos. Labprāt izbrauktu vai tiktu izvizināts. Jo, ja laiciņu atpakaļ noskatījos uz tirgus piedāvājumu un domāju "hm, labu aero grūti atrast.. varbuuuuut, nekad nesaki nekad.. tomēr 1.9D", tad nupat šī doma sašķobījās.

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Fri Mar 11, 2016 3:04 pm
by lawyer
Man gan šķiet, ka 9-3ss/sc ar dīzeli sadzīvo labāk nekā 9-5, kuram laikam konstruēšanas laikā dīzelis nemaz nebija paredzēts :think:

Vismaz cik ir braukts (vasarā gan) ar 9-3 sc 1.9 TiD, dzinēja troksnis vispār nelikās sevi manām, bet tas bija, pārkāpjot no 9-3og 2.2 TiD :roll:

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Fri Mar 11, 2016 3:50 pm
by Henry
nu man ik pa briidim ir iespēja ieseesties 9-5 1.9 tid... nekaadus krakšķus/tirkšķus it kaa neatceros ka buutu noveerojis... bet nu krata seedeklii gan un uz vietas staavot tas ir juutams... bet gan jau var pierast...taapat kaa pie strikja - nedaudz paraustaas no nomierinaas...
edijs wrote:Runājot par dīzeļiem.. biju aizdevies apčamdīt jaunu Signīti. Interesēja 1.6 benzīna turbomotors, bet uz vietas bija tikai 2.0D. Ok, izbrauks ar to, kaut apjaust piekares īpatnības. Iedarbinu - ()$£*)£&£%£@@*&$ eiiii d***st, kas tas tarkšķi!!! :shock: Biju veiksmīgi šo piemirsis, kopš bembulis notirgots. Radās pamatots jautājums - nez, tie 9-5 ar 1.9D līdzīgas skaņas izdveš? No šeitan pat lasītā (Envoy, Zing-Zeng, u.c.) biju nopratis, ka nekāda vaina, lielisks auto visos aspektos. Labprāt izbrauktu vai tiktu izvizināts. Jo, ja laiciņu atpakaļ noskatījos uz tirgus piedāvājumu un domāju "hm, labu aero grūti atrast.. varbuuuuut, nekad nesaki nekad.. tomēr 1.9D", tad nupat šī doma sašķobījās.

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Fri Mar 11, 2016 5:17 pm
by envoy
Nez, man galīgi nešķiet, ka tarkšķ. Nu, ja stāv ārā, tad tarkšķ, bet iekšā jau ok. Arī, kad pirmo reizi piešķīlu, nebija sajūta, ka baigi viss grabētu. Tiesa, es biju noskaņojies, ka tieši tā arī būs, tādēļ varbūt arī biju patīkami pārsteigts.

Nepiekritīšu Lawyer, ka visi dīzeļi tarkšķ un kratās. Pats gan iekšā neesmu sēdējis tādā baigi jaunā un modernā dīzelī, bet pavisam nesen klienti atbrauca ar kkādu Audi universāli. Nebija pat mega jauns. Redzēju, ka dīzelis, bet nedzirdēju.

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Fri Mar 11, 2016 10:16 pm
by elmo
Kad uzsilst, paliek klusāks!
:)
Bet man jāsaka, ka saab benzīnnieki arī kratās un purinās, izņemot v6.
Piemēram Tesla netarkšķ, nepurinās, bet iet lopā!