• Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa - Page 278
Page 278 of 311

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Thu Sep 21, 2017 10:28 am
by Nauris_t16
ZZ_ZingZeng wrote: Tue Sep 19, 2017 3:44 pm Ja nu kas, tas ir 92.g. modelis !
Tātad, ne tikai nopuvis un saguris, bet arī ar arhaisku abs un lielo ceļa nodokli. Pirms 10 gadiem bija skaists auto, tagad tas, laikam, ir tikai aptuvens turbo motora donors. Attiecīgi, cik augstu kurš vērtē B202L swap kitu, kas, visticamāk, ir jāpārlasa, jāpieliek normāls intercooler un jāuzliek Trionic5.5 vadība, jo oriģinālais Lucas CU14 ir pulvermuca.

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Thu Sep 21, 2017 10:51 am
by lawyer
Reāli tātad vairāk par 300 EUR nav vērts maksāt par to 8)

Kāda kārba, tas ir primary? :roll:

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Thu Sep 21, 2017 11:14 am
by defektivais
lawyer wrote: Thu Sep 21, 2017 10:51 am Reāli tātad vairāk par 300 EUR nav vērts maksāt par to 8)

Kāda kārba, tas ir primary? :roll:
Tur būtu jābūt 7

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Thu Sep 28, 2017 8:32 am
by Aigars
Labrīt! Zinu, ka pēdējā laikā ir diezgan daudz spriests par SAAB dīzeļiem, bet īpaši neiedziļinājos tajos tekstos, jo nebija lielas intereses, bet tagad acīs iekritis ir šis eksemplārs - https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... alxjb.html
Sakarā ar to, principā tikai viens jautājums - SAAB dīzeļiem ir kaut kādas būtiskas atšķirības no citiem dīzeļiem? Nu tipa kaut kādas specifiskas detaļas, kuras varētu sadārdzināt remontus - piemēram, kā DI kasete benzīnniekiem?

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Thu Sep 28, 2017 8:46 am
by Nauris_t16
defektivais wrote: Thu Sep 21, 2017 11:14 am
lawyer wrote: Thu Sep 21, 2017 10:51 am Reāli tātad vairāk par 300 EUR nav vērts maksāt par to 8)

Kāda kārba, tas ir primary? :roll:
Tur būtu jābūt 7
Nav teikts, lielais vairums LPT ir ar Type6

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Thu Sep 28, 2017 9:04 am
by OSC
Aigars wrote: Thu Sep 28, 2017 8:32 am Labrīt! Zinu, ka pēdējā laikā ir diezgan daudz spriests par SAAB dīzeļiem, bet īpaši neiedziļinājos tajos tekstos, jo nebija lielas intereses, bet tagad acīs iekritis ir šis eksemplārs - https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... alxjb.html
Sakarā ar to, principā tikai viens jautājums - SAAB dīzeļiem ir kaut kādas būtiskas atšķirības no citiem dīzeļiem? Nu tipa kaut kādas specifiskas detaļas, kuras varētu sadārdzināt remontus - piemēram, kā DI kasete benzīnniekiem?
Nekādu specifisku detaļu nav, bet tie 150 zs no 1.9 TID uz 9-5 svaru gan būs par īsu. Labāk paņem 9-3 Faceliftu (08+), ja budžets atļauj, būs kudiš stabilāks un ņiprāks.

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Thu Sep 28, 2017 9:06 am
by Aigars
Skaidrts. Paldies, OSC!

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Thu Sep 28, 2017 9:20 am
by OSC
Aigar: Lietotājiem Eeka un Envoy škiet tieši ir 9-5 Ar Hirsch čipu un 175 zs, kungi, saka, ka ar to jaudu pietiek.
Kas man personīgi pietrūkst no 9-5 ir mīkstie sēdekļi, plašais salons un skaņas izolācija, es nezinu, cik Tev liela ģimene, bet 9-3 būs stabilāks, Azur apli tur uz 90 8)

Šeit bija topics, kur cilvēks meklēja sev dīzeli un visi Guru dalijās ar ieteikumiem :mrgreen:

https://saabclub.lv/forums/13/123655

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Thu Sep 28, 2017 9:27 am
by Aigars
OSC wrote: Thu Sep 28, 2017 9:20 am Aigar: Lietotājiem Eeka un Envoy škiet tieši ir 9-5 Ar Hirsch čipu un 175 zs, kungi, saka, ka ar to jaudu pietiek.
Kas man personīgi pietrūkst no 9-5 ir mīkstie sēdekļi, plašais salons un skaņas izolācija, es nezinu, cik Tev liela ģimene, bet 9-3 būs stabilāks, Azur apli tur uz 90 8)

Šeit bija topics, kur cilvēks meklēja sev dīzeli un visi Guru dalijās ar ieteikumiem :mrgreen:

https://saabclub.lv/forums/13/123655
Vēlreiz paldies! Pašam ģimenes nav, bet plašumu tomēr gribu - tāpat vienam sanāk braukt diezgan reti, jo radi un draugi tomēr ir :))

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Thu Sep 28, 2017 1:01 pm
by ZZ_ZingZeng
Aigars wrote: Thu Sep 28, 2017 8:32 am Labrīt! Zinu, ka pēdējā laikā ir diezgan daudz spriests par SAAB dīzeļiem, bet īpaši neiedziļinājos tajos tekstos, jo nebija lielas intereses, bet tagad acīs iekritis ir šis eksemplārs - https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... alxjb.html
Sakarā ar to, principā tikai viens jautājums - SAAB dīzeļiem ir kaut kādas būtiskas atšķirības no citiem dīzeļiem? Nu tipa kaut kādas specifiskas detaļas, kuras varētu sadārdzināt remontus - piemēram, kā DI kasete benzīnniekiem?
Tieši ar tādu pārvietojos jau 4 gadus, pa šo laiku emu nobraucis 140K km, nekādu milzīgo problēmu nav bijis. ArTeh ar visu ir ticis galā. Protams brīžiem gribās vairāk jaudu, bet ja motors ir iegriezies ir ok. Brauksi viens, jauda pietiks.

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Thu Sep 28, 2017 6:30 pm
by Aigars
Intereses pēc paskatījos A4 dīzeļus universāļus ar 1,9 motoru - tiem lielākajai daļai par 35zs mazāk nekā šim SAABam - vai tad tik tiešām tik traki ar to jaudas trūkumu? Pēc 9-5 benzīnnieka ar 170 zs droši vien būtu jūtams, bet vai būtiski? Tikai nevajag teikt - izmēģini un sapratīsi :)

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Thu Sep 28, 2017 8:38 pm
by edijs
Neieciklējies uz ērzeļu ganāmpulka apjomu, paskati arī, kā šiem ar griezi. Vai tik tam 1.9 tarkšķim jau stockā nav vairāk par 2.3 lpt, pēc pirmā līmeņa čipšu pakas droši vien pat jūtami vairāk.

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Thu Sep 28, 2017 8:55 pm
by Vilcins
Tur, tajos ķīselos ne smakas no Hirsch Performance čipa, envoja 9-5 ir Arteh uzrazotais dūmiņs.

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Thu Sep 28, 2017 9:12 pm
by Aigars
edijs wrote: Thu Sep 28, 2017 8:38 pm Neieciklējies uz ērzeļu ganāmpulka apjomu, paskati arī, kā šiem ar griezi. Vai tik tam 1.9 tarkšķim jau stockā nav vairāk par 2.3 lpt, pēc pirmā līmeņa čipšu pakas droši vien pat jūtami vairāk.
Tur jau tā lieta, ka es no tā neko īsti nesaprotu - vot iekāptu es tādā, pabrauktu un man liktos, ka viss ok, tā tam arī jābūt, bet varbūt tur viss ir galīgi slikti :) Es vispār uz šo eksemplāru skatos, lai neaizmirstu kā ir braukt ar manuālo kārbu (ja vispār vēl atceros), jo pēdējos 9 gados esmu braucis tikai ar savu automātu :)))

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Thu Sep 28, 2017 10:30 pm
by Vilcins
Aigar, nav ko filozofēt, janem kāds ķīselis un jaizbrauc testdrive