• Offtop 2. daļa - Page 107
Page 107 of 119

Re: Offtop 2. daļa

Posted: Sat Oct 14, 2017 12:09 am
by Arnijs
KoreFun wrote: Fri Oct 13, 2017 11:57 pm
lawyer wrote: Fri Oct 13, 2017 3:55 pm 2. Pusass gultnis - rūca, bet nebrauca
Kā šito saprast?
Šlices starpgabalam.

Re: Offtop 2. daļa

Posted: Sat Oct 14, 2017 1:11 am
by KoreFun
Grippen, kur atskaite par Vācijas "ceļiem"?

Re: Offtop 2. daļa

Posted: Sun Oct 15, 2017 1:29 pm
by =]ドラゴン
SAAB?????

Re: Offtop 2. daļa

Posted: Sun Oct 15, 2017 4:27 pm
by Kabrio
=]ドラゴン wrote: Sun Oct 15, 2017 1:29 pm SAAB?????
Paskaties kā izskatās Honda emblēma... :geek::o

Re: Offtop 2. daļa

Posted: Sun Jan 28, 2018 5:37 pm
by KoreFun
fimbars wrote: Sun Jan 28, 2018 1:42 am Ar caurumiem nesanāk stipri dārgāk. :)
Fimbar:
ZIMMERMANN 430149920 ~55€
ZIMMERMANN 430149952 ~90€

Manuprāt starpība ir jūtama.

Re: Offtop 2. daļa

Posted: Sun Jan 28, 2018 5:43 pm
by maa
tie diski ar caurumiem ir sviests, pie vienadas bremzešanas viņi uzkarst vairak neka parastie :!:

Re: Offtop 2. daļa

Posted: Sun Jan 28, 2018 6:38 pm
by Arnijs
maa wrote: Sun Jan 28, 2018 5:43 pm tie diski ar caurumiem ir sviests, pie vienadas bremzešanas viņi uzkarst vairak neka parastie :!:
Bet tā ir arī jābūt! Caurumus urbj, lai būtu, kur novadīt karstās gāzes, kas rodas starp kluča un diska virsmām, intensīvi bremzējot. Līdz ar to saķere ir labāka un ātrāk uzkarst.

Re: Offtop 2. daļa

Posted: Sat Feb 03, 2018 9:35 pm
by elmo
maris wrote: Sat Feb 03, 2018 6:04 pm
elmo wrote: Sat Feb 03, 2018 4:59 pm
maris wrote: Fri Feb 02, 2018 9:29 pm vai plāno braukt ar putekļusūcēju vai veļas mazgājamo mašīnu jeb tomēr automašīnu ? :lol:
Elektriskais neko nepūš un nesūc, atšķirībā no iekšdedzes dzinēja, kam pat gaisa filtru vajag, tāpat kā putekļu sūcējam! Tesla X visu varenos audi Quattro virves vilkšanas testā aizvelk kā nieku. Vienīgais elektro auto trūkums ir motora dziesmas neesamība, un elektriskais nešauj uguņus no izpūtēja! :)
Automobīlim ir iekšdedzes dzinējs . A Tevis piesauktie ir datori ( putekļusūcēji )uz riteņiem vai transporta līdzekļi , ja tā Tev labāk patīk :whistle:

A lielākais trūkums ir 100 km bez uzlādēšanas un uzlāde kas aizņem pus dienu :liar:
Varētu padomāt ka auto ar iekšdedzes dzinēju nav dators! DI kasete jau vien ir dators, ECU un visi citi dačiki! Elektro auto pa lielam ir daudz vienkāršāks savā uzbūvē un daudz reiz efektīvāks! Kamēr tavs iekšdedzes dzinējs tikai 20% iztērētās enerģijas pārvērš kustībā un pārējo siltumā, elekteo auto daudz racionālāk izmanto enerģiju! Mūsdienās ar elektro auto jau var nobraukt 500km un uzlādēties 30min laikā! Tik vien, ka tas nav lēts prieks! Es tīri labprāt brauktu ar 900OG elektriskā izpildījumā,kas no 0-100 iemēra Lamborghini!

Re: Offtop 2. daļa

Posted: Sat Feb 03, 2018 10:03 pm
by maris
500 km un 30 min ir reklāmas bukletos :roll: Paprasi reāliem lietotājiem :lol:

Par to ka modernie auto ar iekšdedzes dzinējiem arī jau ir kļuvuši par braucošiem datoriem , pilnīgi piekrītu .

Re: Offtop 2. daļa

Posted: Sun Feb 04, 2018 2:53 pm
by lawyer
Biju nedaudz interesējies par šo jautājumu. Tesla teorētiski var nobraukt tos 500km ar vienu uzlādi (pie -15C noteikti vairs ne) un teorētiski to var uzlādēt 30 minūšu laikā līdz kaut kādiem 70-80%. BET! Tikai ar ultra-jaudīgo Tesla lādētāju, kas LV nebūs vēl ļoti ilgi! Pie parastās rozetes tam vajadzēs stāvēt nedēļu līdz pilnai uzlādei. Tajā pašā laikā VW Up var nobraukt ar vienu uzlādi teorētiski 160km (maksā tas sākot no 27 000 EUR!),bet uzlādēt to no rozetes var 5-6 stundās.

Interesanti, cik jaudīgas ir tās CSDD būvētās uzlādes stacijas?

Bet izvēle jau kaut kāda parādās, katru gadu arvien vairāk - tagad laikam ir otrā paaudze Nissan Leaf, ir vēl Renault Zoe, Audi e-tron, VW e-Golf, e-Up, BMW i3. Hibrīdi tie paši benzīnnieki vien ir, tik nedaudz mazāk degvielas patērē.

Re: Offtop 2. daļa

Posted: Sun Feb 04, 2018 4:02 pm
by maris
zinu no dzīves stāstu par e-auto lietotāju no Mālpils ( pašvaldība nopirka ar EU atbalstu ) , kam brauciens uz Rīgu sākās ar obligāto uzlādi pie Motormuzeja :lol: Teorētiski varot uzlādēt mazāk nekā stundā , bet , tur ir viens uzlādes štepselis un ja tur rindā ir 3 auto ( tas nav nekas neparasts :liar: ) , tad :whistle::whistle::whistle: . Un kad pa Rīgu ir pabraukāts un jābrauc mājās , tad arī vajag uzlādēties :whistle: Tā protams nav Tesla , bet gan pieejamāks auto , taču izskatās gan viņš pēc putekļusūcēja :lol:

Re: Offtop 2. daļa

Posted: Sun Feb 04, 2018 8:41 pm
by saule
Pārspīlēt ar nevajag. Man māsa braukā ar Leafu un priecājās. Protams, pa pusstundu neuzlādēs, bet pa nakti mierīgi. Mašīnā ir iebūvēts arī ātrās uzlādes transformators, bet lai to darbinātu mājai pieslēgums jāpalielina. 170 km teorētisko nobraukumu rāda vienmēr pēc uzlādes, pēc papīriem jābūt virs divsimts. Plus mīnus simtupiecdesmit var nobraukt. Visforšākā sajūta esot iebraucot Vecrīgā un noliekoties uz trim stundām stāvēt, ātri var saskaitīt tā megadārgā auto atmaksāšanos.

Re: Offtop 2. daļa

Posted: Sun Feb 04, 2018 9:55 pm
by hofmaks

Re: Offtop 2. daļa

Posted: Mon Feb 05, 2018 8:10 am
by hofmaks
Un vēl iedirsiens elektro virzienā
http://www.delfi.lv/auto/zinas/mazda-iz ... d=49693845

Re: Offtop 2. daļa

Posted: Mon Feb 05, 2018 9:03 am
by Highlander
hofmaks wrote: Mon Feb 05, 2018 8:10 am Un vēl iedirsiens elektro virzienā
http://www.delfi.lv/auto/zinas/mazda-iz ... d=49693845
Nu baigais kaplis bus...ja bus...ja iznaks :)