Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Re:Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
ruslans ir vienīgais jautājums, manuprāt.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Teikts desmit miljonu reižu. Un kā zināms- šo skolu iemācās tikai ar otro klasisko zābu. Pa priekšu viens ir ar galvassāpēm jāpārdzīvo.ziedoniz wrote:Sorry, bet par šādu naudu var nopirkt arī klasisku sūdu čupu. Nav jāizglābj visi pasaules saabi, ir jāzivērtē vai ir vētrs kuru katru ņemt, pat ja tas izskatās pēc baigās končas pa sviestmaizi. Vai mums LV pietrūkst šāda tipa nepabeigto projektu, kas iesākās kā lēta mašīna, ar domu, ka sataisīt/norestaurēt taču neko nemaksā. Piedodiet, bet es šos esmu atskatījies un arī atjaucies, lai novāktu jaunās daļas un pārējo nodotu tolmetā.KoreFun wrote:Īstenībā jā - apskatīsies vēlāk, pie mājas (vai CSDD), jo citādi nekad nenopirksi klasisku SAABu par šādu naudu:laugh:
Paskatīsimies kaut vai kas notiks ar to 83.gada 900og no 900ng sadaļas.
Protams, tas nenozīmē, ka profesors AL ir atmetis domu izvest savu c900 konstruktoru līdz street+ / amateur track day paskatam.
Tomēr nākamo T16S meklēsim ar daudz lielāku rūpību.
..
Tikām gaidam rezultatus:
Saab 90
Saab 9000 Aero (melno)arī kāds aizbrauca apskatīt?
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3419
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Cheers, mate, ne mazākās saistības ar tevi, par tevi ir cits stāsts :Dalnislacis wrote:
Teikts desmit miljonu reižu. Un kā zināms- šo skolu iemācās tikai ar otro klasisko zābu. Pa priekšu viens ir ar galvassāpēm jāpārdzīvo.
Ruslans vienīgā lieta? :D Nesmīdiniet mani :D Kur paliek debilās priekšējās bremzes? Restaurēti suporti maksā 100Ls+ parasti. 4 izdauzīti amortizatori, itkā maksā lēti, bet salasās. Pakaļējie suporti, kas ir pirmais, kas ieēdas un ķīlē pēc palielākas stāvēšanas. Aizd*rsusies benzīnbāka un degvielas maģistrāle, kas pie reizes parauj līdzi benzīna sūkni. Pārlūzusi vai vispār nemākulīgi amputēta obratka no karburatora uz bāku, kas rezultējas kā liels degvielas patēriņš un patstāvīga degvielas smaka. Liels CO un patēriņš - karburatora remkomplekts un pārjaukšana, ko parasti neviens nevēlas darīt un man arī pagāja laiks, kamēr piešāvās roka uz zenith-stromberg 175CD. Tā pati galvas blīve - jauna blīve, galvas remonts, eļļa, filtrs, tosols pie reizes jānomaina, tas viss afigenna salasās. Kārba, ko nav grūti nokaut arī ar 100zs.
Jā, es zinu, itkā visu var saremontēt. Bet kāpēc tad visi vienmēr kā vienīgo problēmu piemin rūsu? To varbūt dažreiz ir vienkāršāk un lētāk saremontēt.
Par tēmu - gribiet labu mašīnu? Pērnavā Ivomets (Valdo) tirgo tīru flatfront 900 sedanu sudraba krāsā ar T8 un APC (1985.gads). Salons pelēka auduma, aizmugurē neviens nav sēdējis, virsbūve metināta divās vietās apakšā kvadrātcentimetra lielumā. Noskrējiens 140k km, ja pareizi atceros un cena 2,8k EUR. Man patika. Īstais variants, ko skatīties cilvēkam bez tehniskām zināšanām un vietas, kur pašam skrūvēties. Ja arī kas gadīsies - aizdzīsi pie meistara. Nevis pirkt stāvējušu mašīnu, kura smird pēc remontiem un gar kuru neviens normāls meistars negrib krāmēties dēļ darāmā daudzuma.
Katrai mašīnai ir tikai viens īstais pircējs! Tas, kurš ar viņu brauks un priecāsies, nevis sūdzēsies un pametīs.
P.S. Atvainojos par savu šodienas verbālo caureju.
900aero clubsport #8
Re:Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Labs pārdošanas teksts :woohoo:
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re:Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Protams, jāpiekrīt Ziedonim, bet lielāko daļu no uzskaitītā tā uzreiz jau nevar nokonstatēt (vai tomēr var?), turklāt vēl nespeciālsists :dry:
P.S. Līdz tiem 2.8k EUR vēl tāls ceļš ejams :D Bet tas noteikti būtu pats prātīgākais, ko darīt - jau pašā sākumā pirkt kaut ko salīdzinoši labu B)
P.P.S. Ko īsti nozīmē "stāvējis" auto? :huh: Arī Māra un Normunda autoparks pa daļai taču it kā "stāv" :dry: Un visiem, kuri savus Saabus ieziemo, tie arī "stāv" :huh: Bet tiem taču nepiemetas visas Ziedoņa minētās "stāvoša" Saaba kaites...? :huh: Izglītojiet, lūdzu, mani :blush:
P.S. Līdz tiem 2.8k EUR vēl tāls ceļš ejams :D Bet tas noteikti būtu pats prātīgākais, ko darīt - jau pašā sākumā pirkt kaut ko salīdzinoši labu B)
P.P.S. Ko īsti nozīmē "stāvējis" auto? :huh: Arī Māra un Normunda autoparks pa daļai taču it kā "stāv" :dry: Un visiem, kuri savus Saabus ieziemo, tie arī "stāv" :huh: Bet tiem taču nepiemetas visas Ziedoņa minētās "stāvoša" Saaba kaites...? :huh: Izglītojiet, lūdzu, mani :blush:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
nuu, droši vien, ka pilnīga patiesība ... un man laikam līdz šim nav pagadījies "iesēsties" uz šrotu.ziedoniz wrote:alnislacis wrote:
Teikts desmit miljonu reižu. .
pēdējais ieguvums gan ir tāds pa pusei ceļamais variants un pašlaik vēl nezinu cik nopietni to gribēšu restauret un investēt
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
To Valdo eksemplāru redzēju - ļoti smuks un izskatīgs 900-tais:)
Ziedoni, aizmirsi vēl sajūga trubiņu pie pašas kārbas:P arī nepatīkama vieta, deļ kuras mierīgi var palikt uz ceļa.
Ziedoni, aizmirsi vēl sajūga trubiņu pie pašas kārbas:P arī nepatīkama vieta, deļ kuras mierīgi var palikt uz ceļa.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag 
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Es braucu prom. Tāpat nepagūšu Tev iedot miza, ja ko sliktu pateiksi.. Kaut gan dzirdēju,, ka tagad trenējies. :)ziedoniz wrote:Cheers, mate, ne mazākās saistības ar tevi, par tevi ir cits stāsts :Dalnislacis wrote:
Teikts desmit miljonu reižu. Un kā zināms- šo skolu iemācās tikai ar otro klasisko zābu. Pa priekšu viens ir ar galvassāpēm jāpārdzīvo.
Stāsti to stāstu.
Re:Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Man arī neceļ, uz sms neatbild. :(Arnijs wrote:Zvanīju - neceļ! :Dlawyer wrote:Eu, ja kāds brauc lūrēt to 90-to, kas atrodas tepat LV, padod man ar ziņu - es ar grib' redzēt :cheer:
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
jastr wrote:![]()

Re:Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Porsche dizainers zīmējis ?jastr wrote:![]()
Re:Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
vācu students photošopāalpins wrote:Porsche dizainers zīmējis ?jastr wrote:![]()
Re:Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Jā, tā pakaļiņa, uz kuras rakstīts "900 turbo", izskatās ļoti seksīgi :woohoo:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever