• Klasiskie 900 (2.daļa) - Page 3
Page 3 of 7

Re:Klasiskie 900 (2.daļa)

Posted: Mon May 23, 2011 10:50 am
by mrpinkeyes
andrisem,

Apsveicu ar ieiešanu klasiskajā pulciņā :)

Auto izskatās ĻOTI labi un vēl T8, nekas labāks par to nevar būt :cheer:

Re:Klasiskie 900 (2.daļa)

Posted: Mon May 23, 2011 11:11 am
by andrisem
Liels paldies visiem sveicējiem :)
defektivais wrote: Apsveicu!
Kas tieši tur jādara? Vārds restaurācija izklausās pārāk nopietni. Cik atceros tu gribēju maksimāli orģinālu, tā kā šeit nekāds 300zs projekts tak nebūs?
'

Jā, auto saglabāšu oriģinālu cik vien iespējams.

Lielākie darbi būs pie virsbūves. Arkas jātaisa, durvis un bagažnieka vāks ir jāmaina visticamākais. Zem aero kita vēl neesmu saņēmis dūšu paskatīties. Doma ir pilnīgi noskrūvēt visu un pilnībā izņemt rūsu, pārmetināt un pārkrāsot. Negribētos, lai pēc dažiem gadiem atkal izlīstu laukā rūsa.
Sarkanais ādas salons ir labi saglabāts, nāksies tik sakopt. Griesti karājas un ir atsprausti ar adatiņām. Motors, turbīna, kārba un sajūgs, cik esmu paspējis pabraukt pa šo mēnesi, ir labā stāvoklī. Eļļas samainīju motoram un kārbai. Piekare jātīra ar sodas strūklu un ar pulverkrāsu jākrāso. Bremžu šļaukas (aizmugurē viena plīsa zviedrijā mājāsbraucot) ir pilnībā jaunas jāpārliek gan gumijas, gan metāla.
Radiators jāmaina, ventilatoram gultņi jāmaina. Zviedri pagalmos šķembas ber un visi lukturi ir sasprēgājuši un vējstiklā ir 2 punkti.

Tākā darīt būs ko daudz un dikti un noteikti griezīšos pie Jums pēc padoma :)

Re:Klasiskie 900 (2.daļa)

Posted: Mon May 23, 2011 11:09 pm
by KurBads
nu šis jau izskatās krietni labāk kā jebkurš no maniem SAABiem

tik, vai nebija jābūt vaļa astei?

Re:Klasiskie 900 (2.daļa)

Posted: Mon May 23, 2011 11:15 pm
by andrisem
T8 Special ir aste, bet ne lielā

Mans SAAB pēc ~400km brauciena gaida prāmi pie viesnīcas:
http://www.trakie.lv/saab/saab900_at_stockholm_port.jpg

Bilde pustumsā ar telefonu bildēta tapēc tāda :)

Re:Klasiskie 900 (2.daļa)

Posted: Tue May 24, 2011 12:23 pm
by elmo
Šķiet, ka andrism nopeilēts Mūkusalas biznesa kvartālā, pie BTSC.
Krāsa sakrīt, salons sarkanais,bagažnieka vāks sarūsējis un tie paši sarkanie numuri, kas bildē!

Vai es varu teikt, ka esmu pirmais no šejieniešiem, kas auto redzējis dzīvajā!?:laugh:

Re:Klasiskie 900 (2.daļa)

Posted: Tue May 24, 2011 2:34 pm
by Arnijs
elmo wrote:
Vai es varu teikt, ka esmu pirmais no šejieniešiem, kas auto redzējis dzīvajā!?:laugh:
Sen vairs nē!:laugh:

Re:Klasiskie 900 (2.daļa)

Posted: Tue May 24, 2011 4:39 pm
by andrisem
elmo wrote:Šķiet, ka andrism nopeilēts Mūkusalas biznesa kvartālā, pie BTSC.
Krāsa sakrīt, salons sarkanais,bagažnieka vāks sarūsējis un tie paši sarkanie numuri, kas bildē!

Vai es varu teikt, ka esmu pirmais no šejieniešiem, kas auto redzējis dzīvajā!?:laugh:
Jā biju šodien ieskrējis pie klienta uz 5 minūtēm :)

Bagažnieka vāks ir izrūsējis ļoti, tapēc aiz kauna bieži parkojos atmuguriski :D

Re:Klasiskie 900 (2.daļa)

Posted: Tue May 24, 2011 11:40 pm
by zudushais
andrisem wrote:
elmo wrote:Šķiet, ka andrism nopeilēts Mūkusalas biznesa kvartālā, pie BTSC.
Krāsa sakrīt, salons sarkanais,bagažnieka vāks sarūsējis un tie paši sarkanie numuri, kas bildē!

Vai es varu teikt, ka esmu pirmais no šejieniešiem, kas auto redzējis dzīvajā!?:laugh:
Jā biju šodien ieskrējis pie klienta uz 5 minūtēm :)

Bagažnieka vāks ir izrūsējis ļoti, tapēc aiz kauna bieži parkojos atmuguriski :D
Man ir vāks, ja nu kas, kas nav tik ļoti izrūsējis. Bet protams, nav ideāls. Ja ir interese, PM!

Re:Klasiskie 900 (2.daļa)

Posted: Tue May 24, 2011 11:53 pm
by Nils
Andrim ir vāks, tikai viņš nez kāpēc nebrauc pakaļ.
Pie kam praktiski bez rūsas.

Re:Klasiskie 900 (2.daļa)

Posted: Tue May 24, 2011 11:59 pm
by andrisem
Liels paldies Zudušajam par piedāvājumu.

Neesmu paspējis līdz Nilam tikt, kautgan esmu vairākkārt aicināts. Mēģināšu sakārtot savu laiku beidzot.

P.S. Nils ir tas, kas visvairāk zin par maniem 900 T8 Special meklējumiem ;)

Re:Klasiskie 900 (2.daļa)

Posted: Thu May 26, 2011 9:36 pm
by andrisem
Šodien SAAB 900 T8 Special tika pārdzīts uz pagaidu boksiem, kur tiks izjaukts, lai meistariem vēlāk nogādātu pliku virsbūvi. Pa to laiku jāmēģina būs notīrīt, nokrāsot un savest kārtībā piekari un bremzes. Jaukšanas process arī nebūs īss - jāsaliek pa kastēm un maisiņiem, viss jāsabildē, lai vēlāk var atrast, kur jāliek atpakaļ :)

Dažas bildes pirms darbu sākšanas, kur redzamas arī taisāmās lietas, redzamas te:
http://www.trakie.lv/saab/gallery/1_pir ... _saksanas/

Ja kādam, kas veicis līdzīgas lietas, ir kādi padomi un ieteikumi, ar prieku uzklausīšu :)

Re:Klasiskie 900 (2.daļa)

Posted: Thu May 26, 2011 9:45 pm
by mrpinkeyes
Jā, ar to jārēķinās, ja pērk auto no Zviedrijas būs labi parūsējis... :(

Re:Klasiskie 900 (2.daļa)

Posted: Thu May 26, 2011 10:12 pm
by andrisem
Es domāju, ka šajā gadījumā nebūs pie vainas Zviedrija, bet tas, ka auto izskatās stāvējis kādu laiku. Bet pirms pirkšanas biju lietas kursā par rūsu - šis pagaidām ir bijis sakarīgākais T8 Special eksemplārs, ko esmu mēģinājis pirkt, kā arī vienīgais, kam bija Zviedrijas tehniskā apskate, jo citādi nedod tranzīta numurus.

Restauratori atzina virsbūvi par neko briesmīgu un taisāmu. Ganjau ikdienā sastopas ar briesmīgākiem gadījumiem :)

Re:Klasiskie 900 (2.daļa)

Posted: Thu May 26, 2011 10:16 pm
by KoreFun
Andrisem, taisijaunu topiku, ar savu projektu;) Un, man ir ko Tev piedāvāt:)

Re:Klasiskie 900 (2.daļa)

Posted: Thu May 26, 2011 11:11 pm
by edijs
andrisem wrote:Jaukšanas process arī nebūs īss - jāsaliek pa kastēm un maisiņiem, viss jāsabildē, lai vēlāk var atrast, kur jāliek atpakaļ :)
Šī daļa man parasti rada problēmas. :D Jaucu kaut ko nelielu vaļā, visas skrūves un pričendāļus lieku vienā vietā. Ar domu - nu ko tad tur var neatcerēties. Tad atjaucu vēl kaut ko, salieku skrūves citā ķobītī. Tad tas viss stāv kādu laiku atravēts vaļā, beigās ķobīši apgāžās un viss saturs sajūk krustam šķērsām. Līdz skrūvēšanai kopā paiet vēl laiciņš.. un tad es tiešām neko vairs neatceros. Tāpēc ir forši, kad saimniecībā tiek ieviests donors - aizej, paskaties, kāda nu kur tur bija skrūve, paņem trūkstošo. Un šobrīd jau ir tuvu tam, ka manā 9k drīz nebūs neviena skrūve, kas kaut kad nebūtu skrūvēta ārā un tad atkal iekšā. Vietām tas darīts vairākas reizes. Attiecīgi - nu jau es biežāk jaucamās vietās diezgan precīzi zinu, kāda izmēra skrūves kur vajadzīgas. :D