• Klasiskie 900 (2.daļa) - Page 6
Page 6 of 7

Re:Klasiskie 900 (2.daļa)

Posted: Sun Oct 09, 2011 6:51 pm
by zudushais
Mr Pink Eyes wrote:
p.s. protams apdzenot visādus Meršus un Land Cruiserus uz 130 vadītājiem sejā parādas neizpratne un tie par katru cenu grib šādiem "pirmskara" autiņiem ierādīt vietu no jauna apdzenot ![/quote]

Pazīstama situācija :laugh: Labi, ja vēl no jauna apdzenot. Gadās arī tādi, kas vienkārši, kad esi blakus, sāk paātrināties.

Re:Klasiskie 900 (2.daļa)

Posted: Sun Oct 09, 2011 7:05 pm
by Nils
Ir bijuši šādi brīži braucot ar airi, mani tas tikai uzjautrina, parasti viņam no kauna gribās zemē ielīst un atlikušo ceļa posmu es mierīgi varu braukt pat uz 90km/h, jo viņš ieturēs kārtīgu distanci. :laugh:

Re:Klasiskie 900 (2.daļa)

Posted: Sun Aug 19, 2012 1:20 am
by aeroface
varbūt kāds no klātesošajiem zin kaut ko par 900 OG 2.0 atmosfērisko 8v četrdurvju hetčbeku,tumši zilā krāsā(vismaz gadus atpakaļ bija tumšzils) ar numuru DE-1833 ?
vienkārši sakārojās zināt,kas tad īsti noticis ar šo mašīnu,kopš to ar beigtu kārbu pārdevu(diemžēl) pirms vairākiem gadiem.
cilvēki it kā bija no saabistu aprindām,piebrauca ar tumšzaļu 9000NG,it kā bija baisi dusminātais,cik nu īpašnieks pastāstīja.
teica,ka priekš taisīšanas,nevis donora.
ceru,ka brauc.

Re:Klasiskie 900 (2.daļa)

Posted: Sun Aug 19, 2012 10:29 am
by Pan Shtitz
Nu pēc CSDD ziņām tavs intereses objekts skati ir izgājis tīri nesen, tātad brauc.

Image

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... dngnx.html

Re:Klasiskie 900 (2.daļa)

Posted: Sun Aug 19, 2012 6:45 pm
by Nils
Pielaižu - noslāpst, pielaižu - turu pedāli grīdā - noslāpst, pielaižu - metu salto salonā - vienalga noslāpst!
Un tā neskaitāmas reizes...
Auksts ar kādu 10-15 reizi pielec un iet tā it kā nekas nebūtu bijis.
Silts lec labāk, reizēm ar otro, reizēm ar ceturto reizi...
2.0 8v meh. šprice.
Sūknis, pati šprice? Kas tas tur pa degvielas AKB? :)

Re:Klasiskie 900 (2.daļa)

Posted: Sun Aug 19, 2012 7:25 pm
by Arnijs
Nils wrote: Auksts ar kādu 10-15 reizi pielec un iet tā it kā nekas nebūtu bijis.
Iztīri un nocentrē dozatora klapi. Kgan tas palīdzēs tikai, ja nereaģē uz pedāli, bet tukšgaitā darbojas.
Pieļauju, ka smidzinātāji ne pirmā svaiguma, kā arī regulācijas.

Re:Klasiskie 900 (2.daļa)

Posted: Sun Aug 19, 2012 8:09 pm
by Nils
Kā reiz tukšgaitā, kad pielec un paliek rūcot, viss ir ok.

Re:Klasiskie 900 (2.daļa)

Posted: Sun Aug 19, 2012 9:23 pm
by aeroface
super-a es to auto ar grūtībām par 250Ls pārdevu+vēl līdzi devu otru 8v motoru un turbo kārbu...

Re:Klasiskie 900 (2.daļa)

Posted: Sun Aug 19, 2012 9:36 pm
by andrisem
aero f ace wrote:super-a es to auto ar grūtībām par 250Ls pārdevu+vēl līdzi devu otru 8v motoru un turbo kārbu...
Tu runā par Nila c900 Black Ice ?

Re:Klasiskie 900 (2.daļa)

Posted: Sun Aug 19, 2012 9:47 pm
by Nils
andrisem wrote:
aero f ace wrote:super-a es to auto ar grūtībām par 250Ls pārdevu+vēl līdzi devu otru 8v motoru un turbo kārbu...
Tu runā par Nila c900 Black Ice ?
Tas nav iespējams. :laugh:
Nē, viņš runā par pāris postos augstāk minēto. :)

Re:Klasiskie 900 (2.daļa)

Posted: Sun Aug 19, 2012 11:31 pm
by aeroface
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... dngnx.html

runa bija par šo eksponātu,nevis par Nila auto.

Re:Klasiskie 900 (2.daļa)

Posted: Tue Aug 21, 2012 9:56 pm
by KurBads
Koleegi, vai kaadam no vietejiem censonjiem nav pieejams c900 downpipe flanca rasejums saadaa vai taadaa formaataa? T.i., flancis no paarejas strap turbinu un downpipe.

Paldies!

Re:Klasiskie 900 (2.daļa)

Posted: Sat Sep 22, 2012 8:44 am
by mrpinkeyes
Artech uzlika manam jaunus bremžu diskus un klučus. Vakar braucot mājās izvēlējos braukt pa līkumaino Lorupes ielejas ceļu nevis tiltu kā parasti, bremzēt tagad kaifs!
Salabots arī el.logs pasažieru pusē un centrālā atslēga kurai bija piemeties zaļais rūķis.

Forši!

Re:Klasiskie 900 (2.daļa)

Posted: Sat Sep 22, 2012 10:02 pm
by Arnijs
Mr Pink Eyes wrote:Artech uzlika manam jaunus bremžu diskus un klučus. Vakar braucot mājās izvēlējos braukt pa līkumaino Lorupes ielejas ceļu nevis tiltu kā parasti, bremzēt tagad kaifs!
Salabots arī el.logs pasažieru pusē un centrālā atslēga kurai bija piemeties zaļais rūķis.

Forši!
Prieks, ka patīk, kā uzvedas bremzes. Pa īstam jau to var ievērtēt tikai uz kontrastu pamata, kad no savu laiku nokalpojušām tiek pie jaunām uz visiem 4-iem riteņiem. Atšķirība parasti ir grandioza :)

Re: Klasiskie 900 (2.daļa)

Posted: Thu Sep 24, 2020 10:28 am
by Ainars
Sveiciens. Kam ir shis? Tas ir bezturbo?
Neķītras domas nāk virsū
https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... agjgj.html