• Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa) - Page 2
Page 2 of 58

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Thu Feb 10, 2011 12:22 am
by Nīgrais
KurBads wrote:iznāca negribot pārbaudīt uz ko spējīgs dzeses sistēmā esoš H20 pie mīnus grādiem.
Un pēc Mērfija - ledus saplēsa bloku, atstādams neskartus aizsardzības korķus. :laugh:

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Thu Feb 10, 2011 12:26 am
by KurBads
Nīgrais wrote:
KurBads wrote:iznāca negribot pārbaudīt uz ko spējīgs dzeses sistēmā esoš H20 pie mīnus grādiem.
Un pēc Mērfija - ledus saplēsa bloku, atstādams neskartus aizsardzības korķus. :laugh:
šķiet, ka tā. nu vismaz gar izplūsed kolektoru raugoties uz bloka sāna zibēja divas mazas tērcītes un izskatījās, ka tās veidojas tieši tur.

vai metināt ir variants?

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Thu Feb 10, 2011 12:33 am
by Nīgrais
KurBads wrote: vai metināt ir variants?
Bet protams! Ja vien šamais nav paspējis arī deformēties.

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Thu Feb 10, 2011 12:35 am
by KoreFun
Mētināt galvu?:woohoo:

Takš deformēsies, jebkura gadījumā..

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Thu Feb 10, 2011 12:37 am
by KurBads
plaisas bloka sānā līdzās "korķiem".

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Thu Feb 10, 2011 12:37 am
by Nīgrais
KoreFun wrote:Mētināt galvu?:woohoo:

Takš deformēsies, jebkura gadījumā..
Runa iet par bloku.
Bet arī galvas metina. :P

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Thu Feb 10, 2011 8:49 pm
by ivanusi
podskazite pozalusta koordinati horosevo svarscika, kotorij uze mozet bitj zanimalsja perevarkoj dverej na 900 OG, iskal ja dveri iskal no vidimo predetsja vse-taki perevarivatj.

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Tue Feb 15, 2011 10:46 am
by KurBads
interesē jauns aķis priekš c900 2,0 T.

labprāt dzirdētu komentārus - kādu brandu un kur pirkt?

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Tue Feb 15, 2011 3:21 pm
by Nauris_t16
KurBads wrote:interesē jauns aķis priekš c900 2,0 T.

labprāt dzirdētu komentārus - kādu brandu un kur pirkt?
Ņem lineālu rokā un staigā pa veikaliem - labākajā gadījumā kaut ko līdzīgu atradīsi. B201T un B202T motoriem akumulatori bija ļoti specifiski un pēdējā laikā tos ražoja tikai Varta. Ar uzsvaru uz ražoja.

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Tue Feb 15, 2011 3:23 pm
by KoreFun
Vēl viens iemesls pārnest āķi bagāžnieka un uzlikt kārtīgu downpipe`u:blush:

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Tue Feb 15, 2011 4:04 pm
by alnislacis
KoreFun wrote:Vēl viens iemesls pārnest āķi bagāžnieka un uzlikt kārtīgu downpipe`u:blush:
Mandomāt, ka KoreFun, Tu ātrāk pats atgriezīsies pie c900 ar pardislocētu AKB un monterpipe, nekā to ieraudzīsi kādam citam. :)

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Tue Feb 15, 2011 4:25 pm
by KoreFun
Kāpēc šāda ideja nevienam vairs nepatīk?:P

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Tue Feb 15, 2011 4:27 pm
by Nauris_t16
KoreFun wrote:Kāpēc šāda ideja nevienam vairs nepatīk?:P
Es to ideju dievinu, bet man pagaidām ir citas prioritātes. Vispirms remonti, pēc tam tunings. Ja atceries, tad pagājušovasar, vēl pirms viss pabeidzās, man ļoti patika doma par DP.

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Tue Feb 15, 2011 4:38 pm
by KurBads
un vispār, tas, ka mūsdienu standarta izmēru AKB neder iekš c900 paredzētās vietas, ir mīts.
175 mm aķis vēl atstāj nelielu vietu oriģinālajai kartuma barjerai.

jautājums bij par brandu un vietu, kur kaut ko izdevīgi nopirkt. Lai gan, pieņemu, ka visi tie aķi pa lielam ir līdzvērtīgi izpildījuma ziņā.

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Tue Feb 15, 2011 4:40 pm
by KoreFun
Cik atceros, tad standarta āķis atstāja spraugu starp Downpipe`u un karstum aizsargu apm. 2-3mm, kas ir ļoti maz.