• Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa) - Page 48
Page 48 of 58

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Thu Sep 29, 2016 9:26 am
by Nauris_t16
Pamēģini 195/55, jo 205/55 jau default ir augstāks par 900og oem izmēru.

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Thu Sep 29, 2016 10:30 am
by lawyer
Vai arī 205/50 :roll:

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Thu Sep 29, 2016 11:14 pm
by RihardsL
mrpinkeyes wrote:-> RihardsL

Smuks! Tik durvju krāsa izskatās, ka atšķiras? Varbūt jānopulē? Salons sarkans? :)

Cerams, ka rūsas nav daudz!

Lai labi ripo!
Jā, durvis ir no cita auto pārliktas un būs jāpulē, jo vecās bija neekonomiski atstāt tieši rūsas dēļ.
Salons ir sarkans un pāršūts

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Thu Sep 29, 2016 11:17 pm
by RihardsL
Nauris_t16 wrote:Pamēģini 195/55, jo 205/55 jau default ir augstāks par 900og oem izmēru.

Tad 195 izmērs jau palien zem arkām? Jo tieši arku malās ir berze.

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Fri Sep 30, 2016 10:12 am
by lawyer
Glīts salons, kaut kas netverams ir tajā sarkanajā tonī iekš c900 :romance-hearteyes:

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Fri Sep 30, 2016 10:24 am
by defektivais
O, līdzīgs manam vecajam.

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Fri Sep 30, 2016 1:00 pm
by Nauris_t16
RihardsL wrote:
Nauris_t16 wrote:Pamēģini 195/55, jo 205/55 jau default ir augstāks par 900og oem izmēru.

Tad 195 izmērs jau palien zem arkām? Jo tieši arku malās ir berze.
Ne jau vienkārši 195, bet tieši 195/55 saglabā oem augstumu un praktiski nestrīķē. Viss ir atkarīgs no piekares saguruma, atsperēm, amortizatoriem, bump-stop'u esamības, utt.

Ja ir nospļauties par riepu augstumu, 195/50 toč nestrīķē.


Lawyer ieteiktie 205/50 strīķējas, tieši uz šiem aero16 - man ir izgraizītas arku uzlikas, jo savādāk, agri vai vēlu, tās vienkārši noraus. Pēc tam vairs strīķējas tikai pret dzelzs arku, regulāra rūsas izslīpēšana.

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Fri Sep 30, 2016 3:40 pm
by edijs
defektivais wrote:O, līdzīgs manam vecajam.
Tieši pirmā brīdī gribēju prasīt, vai nav Tavs bijušais. :) Bet nē, šim beņķi vēl ar oriģinālo ādu kā rādās.

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Mon Oct 03, 2016 12:30 pm
by Ora
195/50R16 diemžēl arī reizēm skars riteņa arkas plastmasu, es sava C900 atsperēs ieliku gumijas distancerus, ievietot var neko nedemontējot, un arkas arī vairs neķer.
http://www.autoinparts.com/Travel_&_Lei ... _info.html

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Mon Oct 03, 2016 3:48 pm
by lawyer
Ora wrote:195/50R16 diemžēl arī reizēm skars riteņa arkas plastmasu, es sava C900 atsperēs ieliku gumijas distancerus, ievietot var neko nedemontējot, un arkas arī vairs neķer.
http://www.autoinparts.com/Travel_&_Lei ... _info.html
Tas nozīmē, ka varbūt tomēr nomainīt atsperes uz jaunām? :roll:

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Mon Oct 03, 2016 4:13 pm
by Ora
15 minūšu laikā atsperes pa 20 eirikiem nenomainīsi! :lol:

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Mon Oct 03, 2016 7:15 pm
by Nauris_t16
20e atsperes nemaksā, bet aizmugure mainās pa 15min katra puse, ja skrūves nav nopuvušas. Divas skrūves katrā pusē.

Un es saku, ja ir aero arku uzlikas, viņām ir aizmugures daļa jāizgriež, jo, savādāk, agri vai vēlu viņu tāpat nograuzīs. Bet neviens jau nespiež braukt ar nestandarta diskiem :D

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Sat Oct 08, 2016 11:59 am
by Nauris_t16
http://shop.speedparts.se/sv/prod/erbju ... 87010.html

Kādam jaunas B202L sprauslas pa kapeikām? Strādās ar Lh2.2 un Lh2.4 jetronicu

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Thu Oct 13, 2016 12:17 pm
by janelsk
Kādam ir pieredze ar APC vai programmējamu ECU uzstādīšanu turbīnas optimizācijas nolūkos? Riski/grūtības/ieteikumi?

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Thu Oct 13, 2016 2:38 pm
by edijs
Trionic is the way to go! ;)