• Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa) - Page 51
Page 51 of 58

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Mon Feb 06, 2017 4:18 pm
by lawyer
elmo wrote:Tos centriņus nevar izprintēt?
Labs jautājums - teorētiski nevajadzētu būt nekam sarežģītam un izmērs arī ir neliels, varbūt jāpainteresējas 8)

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Tue Feb 07, 2017 11:10 am
by Nauris_t16
lawyer wrote:
elmo wrote:Tos centriņus nevar izprintēt?
Labs jautājums - teorētiski nevajadzētu būt nekam sarežģītam un izmērs arī ir neliels, varbūt jāpainteresējas 8)

Es, protams, neesmu eksperts, bet:

1) diez vai tas būs lētāk kā 100e par komplektu

2) tur ir forša elastīga oem plastmasa, lai kājiņas nelūztu - vai printējamā būs tāda pati? Jeb pie vienas uzlikšanas/noņemšanas kājiņas nolūzīs?

3) Starp kājiņām nāk konkrēta izmēra atspergredzens, no pieredzes varu teikt, ka 95%, ka nesanāks tādu no rokas uztaisīt. Līdz ar to ir jāpērk vēl kaut kādi vāciņi, no kuriem nospert gredzenus.

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Sat Feb 25, 2017 1:05 am
by Nauris_t16
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/spar ... hijcj.html

Kādam +/- oldschool R17 pa sviestmaizi?

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Tue Feb 28, 2017 1:09 pm
by fimbars
Image

Mētājas tādi 15" diski un uz ātro arī trīs vāciņus atradu.Vajadzētu būt visiem četriem..

Tikko parādīsies pirmās pavasara dienas taisīšu sētas un garažu tīrīšanu un visticamāk arī diski tiks tirgoti.

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Tue Feb 28, 2017 1:24 pm
by defektivais
fimbars wrote:Image

Mētājas tādi 15" diski un uz ātro arī trīs vāciņus atradu.Vajadzētu būt visiem četriem..

Tikko parādīsies pirmās pavasara dienas taisīšu sētas un garažu tīrīšanu un visticamāk arī diski tiks tirgoti.
pm

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Wed Mar 08, 2017 3:28 pm
by defektivais
Pārdomājot sava c900 slāpšanas porblēmu un viena no iespējām varētu būt hola devējs. Cik noprotu, tad to var nomainīt atsevišķi?
Jautājums vai tas der no vecāka gadu gājuma 9k turbo 1:1 (vnk būtu lielāka iespēja atrast) ? Varbūt, tādu var nopirkt pat jaunu?

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Wed Mar 08, 2017 5:24 pm
by ifka
Ka nu nesamuldos ;)

Peec "vecaa" EPC sanaak, ka B202 visiem gadiem deveejam ir viens detaljas numurs 7484546 (poz. 32 bildee).

Ievadot sho pashu numuru "kopeejaa" mekleetaajaa (visiem Saab modeljiem) atgriezj tikai 900og un B202. Liidz ar to no shii avota nevar noskaidrot, vai der kas no 9K.

Visgudraak konsulteeties pie nozares speciaalistiem - vinjiem arii ir visjaunaakie detalju katalogi, kas darbojas tiessaistee :)
Sensors.jpg

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Wed Mar 08, 2017 6:22 pm
by defektivais
ifka wrote:Ka nu nesamuldos ;)

Peec "vecaa" EPC sanaak, ka B202 visiem gadiem deveejam ir viens detaljas numurs 7484546 (poz. 32 bildee).

Ievadot sho pashu numuru "kopeejaa" mekleetaajaa (visiem Saab modeljiem) atgriezj tikai 900og un B202. Liidz ar to no shii avota nevar noskaidrot, vai der kas no 9K.

Visgudraak konsulteeties pie nozares speciaalistiem - vinjiem arii ir visjaunaakie detalju katalogi, kas darbojas tiessaistee :)

Sensors.jpg
Paldies. Tad vismaz sanāk, ka NA vai turbo ir viens un tas pats devējs?

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Wed Mar 08, 2017 10:28 pm
by ifka
Jaa, taa, peec manaa riiciibaa esosha piraatiskaa EPC sanaak.

Kaadeelj Tu domaa, ka vainiigs deveejs?

Cik nu pieredze bijusi, tad shamie vai nu nomirii pagalam un neatgriezeniski, vai arii nobruuk gaitaa, kad a/m labu briidi pasilis, & peec atdzishanas atkal kaadu briidi gatavs darboties it kaa nekas nebuutu noticis. Tavis apraxtiitajaa gadiijumaa neviens no shiem staavokljiem neiestaajas.

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Thu Mar 09, 2017 4:00 pm
by Nauris_t16
100%, ka ir divu veidu štekeri, mainas pirms 1989.

Par saderību ar N/A nepateikšu, šķiet, ka visiem N/A bija EZK ignition

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Thu Mar 09, 2017 4:33 pm
by Ora
Manam C900 bija līdziīga problēma ar slāpšanu,vainīga bija indukcijas spole! Brīziem gāja,brīžiem gaitā izbeidzās. Diezgan pačakarējos, kamēr vainu atradu.

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Thu Mar 09, 2017 4:36 pm
by defektivais
Ora wrote:Manam C900 bija līdziīga problēma ar slāpšanu,vainīga bija indukcijas spole! Brīziem gāja,brīžiem gaitā izbeidzās. Diezgan pačakarējos, kamēr vainu atradu.
Spoli es jau samainīju un rezultāts tāds pats, vienīgais kas vēl ir palicis - svečvadi, hola devējs, ecu un pārītis releju :)

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Thu Mar 09, 2017 4:44 pm
by Ora
Es pirmajā brīdī pat otru ECU Zviedrijā iegādājos, Ar domu, ja kas man ir rezerve!

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Thu Mar 09, 2017 5:02 pm
by ifka
Vai Jau esi paarbaubijis LH 2.4 kontaktus?

Ja nee, tad bloks pasleepts pie pasazjiera labaas kaajas, zem vert. salona tepikja. Piekljuut tam nav gruuti. Atpogaa lielo spraudni, paluko, vai uz taa nedziivo "zaljais". Arii uz atbilstoshiem bloka kontaktiem paluuko to pashu. Daudz laika tas neaiznjems

Tajaa vietaa meedz buut mitrs un zaljais nav nekas neparasts. Joo iipashi, ja auto ilgaaku briidi staaveejis.

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Fri Mar 10, 2017 8:36 am
by Nauris_t16
Eksistē certain convertible, 1988.gada turbo ar lh2.2. Es pavadīju gandrīz mēnesi meklējot vainu, kas līdzīga defektīvajam - dažreiz strādā, dažreiz noslāpst pēc 20min, dažreiz nevar pielaist. Es tiku līdz tam, ka gļuka brīdī, ECU nedod signālu (neatceros no galvas + vai -) uz sūkņa releju, respektīvi, redneck solution būtu uzlikt sūknim atsevišķu slēdzi un atiet. Bet, tā kā tam auto redneck solutions netiek atbalstīti, tas stāv un gaida, kad es beidzot tur uzlikšu T5.5 :)