• Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa) - Page 54
Page 54 of 58

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Mon Jul 24, 2017 8:55 am
by Nauris_t16
KoreFun wrote:Tad man tomēr ir taisnība par massas padevi caur virsbūvi :)
Nu nevar nopietnas strāvas vadīt pa gandrīz 30 gadus vecu virsbūvi, pie tam no rūpnīcas tam nav domātas.
Turpinot tēmu par kontroles lampiņu mirgošanu: mans viedoklis - turpini meklēt zemi elektronikas mezgliem. Pamēģini, joka pēc, savieno visus zemējuma punktus ar vadu pa tiešo no AKB un paskaties vai kkas izmainīsies.
Vēl ir neliela nianse - 9000 modelī ECU korpuss ir sazemēts ar lokano kabeli, 9-3 tā nav. ECU saņem visu zemējumu caur ECU izvadiem. Ņemot vērā, ka ECU praktiski ir vienādi (atsevišķos gadījumos atšķirās tikai processora jauda) - priekš manis tas ir interesants jautājums. Varbūt zinošākie guru nokomentēs?

Es esmu pārjaucis gadu gaitā visu mašīnu, nekur nav uzraksta "privet iz ļitvi" - massai jāiet cauri un viņa arī iet, savādāk tak starteris negrieztu, ja nebūtu massas.

9000 sazemētais ECU korpuss ir "over-engineering" - tas absolūti nav vajadzīgs, jo visu massu T5 saņem no motora korpusa. Tāpēc arī 9-3 vairs nekā tāda nav, vienkārši nav nepieciešams. Tu parēķini, cik rūpnīca ietaupa gada griezumā neuzliekot vienu vadu, tāpēc jau tam pašam bmw nekad nav savilkti papildus vadi, piemēram, migliniekiem vai aizmugures stiklu pacēlājiem

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Mon Jul 24, 2017 10:32 am
by lawyer
Nauris_t16 wrote:
lawyer wrote:Paskatīšos, kas man deg panelī startējot un ielikšu bildi/video.

Par to salīdzinājumu ar 911-to - kāds "standarta" 900-tais ir kā atskaites punkts? Manējais sākotnējais plikais karbulis vai aero '93? :roll:

Doesn't matter, c900 atšķiras tad tikai ar sānu noturību (lasi - atsperes + amortizatori + stabilizatori), 911 itkā negāžas uz sāniem, bet staigā pret garenasi, peld. Grūti izstāstīt :D
Man jau šķiet, ka tādu peldēšanu pret garenasi varētu atrisināt ar stingrākiem amīšiem un lielākiem riteņu diskiem ar zemāka profila riepām :think: 1983.gadam standartā varētu būt baloni, kuri var tādu efektu radīt vai pastiprināt :shifty:

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Mon Jul 24, 2017 12:28 pm
by Nauris_t16
lawyer wrote:
Nauris_t16 wrote:
lawyer wrote:Paskatīšos, kas man deg panelī startējot un ielikšu bildi/video.

Par to salīdzinājumu ar 911-to - kāds "standarta" 900-tais ir kā atskaites punkts? Manējais sākotnējais plikais karbulis vai aero '93? :roll:

Doesn't matter, c900 atšķiras tad tikai ar sānu noturību (lasi - atsperes + amortizatori + stabilizatori), 911 itkā negāžas uz sāniem, bet staigā pret garenasi, peld. Grūti izstāstīt :D
Man jau šķiet, ka tādu peldēšanu pret garenasi varētu atrisināt ar stingrākiem amīšiem un lielākiem riteņu diskiem ar zemāka profila riepām :think: 1983.gadam standartā varētu būt baloni, kuri var tādu efektu radīt vai pastiprināt :shifty:

Es tak saku, ka ar parastu standartu nemaz neesmu braucis, visiem bija kaut kas darīts piekarē.
Bet tas jau tik tā, manas pārdomas.

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Mon Jul 24, 2017 5:09 pm
by KoreFun
Nauri, it kā jau tā arī ir kā Tu raksti, bet pats redzi, ka tā nav :D

Ja starteris griež, tad strāva tiešām ir padota, šaubu nav. Bet es lieku uz traucējumiem, kurus rāda starteris griežot. Tāpēc es meklētu tālāk, kur varētu pasliktināties massa, kura tiek ņemta ECU, kloķenes sensoram, DI un parējiem svarīgiem komponentiem.

Vai degvielas sūknis nostrādā tad, kad nevar piedarbināt?

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Tue Jul 25, 2017 9:02 am
by Nauris_t16
KoreFun wrote:Nauri, it kā jau tā arī ir kā Tu raksti, bet pats redzi, ka tā nav :D

Ja starteris griež, tad strāva tiešām ir padota, šaubu nav. Bet es lieku uz traucējumiem, kurus rāda starteris griežot. Tāpēc es meklētu tālāk, kur varētu pasliktināties massa, kura tiek ņemta ECU, kloķenes sensoram, DI un parējiem svarīgiem komponentiem.

Vai degvielas sūknis nostrādā tad, kad nevar piedarbināt?

Protams, ka nē, jo nenostrādā main/system relay - tam netiek padota ierosme no ECU - ECU to nepadod, jo neredz CPS signālu. Tas viss jau sen ir pārbaudīts, mainīts un testēts.

Gļuks jau nav pazudis, aizvelkot vadu pa taisno. Startējot tāpat turpina pulsēt detonācijas diode, tikai atšķirība ir tā, ka motors iedarbojas. Tāpēc man arī besī tas, ka es neesmu atrisinājis problēmu, es esmu tupa apčakarējis sistēmu. Lai gan es visu dzīvi tā esmu darījis, šoreiz man tas nepatīk :D

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Tue Jul 25, 2017 10:48 am
by lawyer
Pagriežot atslēgu, iedegas arī CE, bet uzreiz nodziest.

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Tue Jul 25, 2017 10:49 am
by lawyer
Un te pats starts: https://www.youtube.com/edit?o=U&video_id=HSybdr1GDVA

Man arī nomirgo rocenes lampiņa, kaut gan rocene nav pievilkta :think:

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Tue Jul 25, 2017 10:53 am
by lawyer
Tā bez simbola ir eļļas spiediena lampiņa. Iemirgojās vēl galā pa labi arī avārijas/defekta (CE lampiņas sencis?) lampiņa :roll:

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Wed Jul 26, 2017 3:23 pm
by Nauris_t16
Es apjāju savu gļuku un vakar izgāju apskati.

Lawyer, tev knock led nav?

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Wed Jul 26, 2017 3:58 pm
by lawyer
Nauris_t16 wrote:Es apjāju savu gļuku un vakar izgāju apskati.

Lawyer, tev knock led nav?
Tu domā, kas rāda detonāciju?

Nea, man vispār nekādu papildus pulksteņu un lampiņu nav :mrgreen:

Par CE tagad strādā čoka lampiņa :mrgreen:

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Thu Jul 27, 2017 12:16 am
by KoreFun
Nevaru noskatīties Lawyer video. Nospiežot uz linka redzu savus video Youtubā. Pārējiem viss OK, vai neviens neskatījās :D

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Thu Jul 27, 2017 12:28 am
by KoreFun
Nauris_t16 wrote:
Gļuks jau nav pazudis, aizvelkot vadu pa taisno. Startējot tāpat turpina pulsēt detonācijas diode, tikai atšķirība ir tā, ka motors iedarbojas. Tāpēc man arī besī tas, ka es neesmu atrisinājis problēmu, es esmu tupa apčakarējis sistēmu. Lai gan es visu dzīvi tā esmu darījis, šoreiz man tas nepatīk :D
Ok, bet uzliekot massu pa tiešo tagad ir iespējams piedarbināt. Secinājums - virziens pareizs, turpini šajā virzienā. Pamēģini, joka pēc, sazemē visus zemējuma punktus ar to tiešo vadu no AKB un paskaties vai kas mainīsies.

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Thu Jul 27, 2017 10:32 am
by lawyer
Man rāda, ka veseli četri ir noskatījušies :roll:

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Mon Jul 31, 2017 4:52 pm
by Nauris_t16
KoreFun wrote:
Nauris_t16 wrote:
Gļuks jau nav pazudis, aizvelkot vadu pa taisno. Startējot tāpat turpina pulsēt detonācijas diode, tikai atšķirība ir tā, ka motors iedarbojas. Tāpēc man arī besī tas, ka es neesmu atrisinājis problēmu, es esmu tupa apčakarējis sistēmu. Lai gan es visu dzīvi tā esmu darījis, šoreiz man tas nepatīk :D
Ok, bet uzliekot massu pa tiešo tagad ir iespējams piedarbināt. Secinājums - virziens pareizs, turpini šajā virzienā. Pamēģini, joka pēc, sazemē visus zemējuma punktus ar to tiešo vadu no AKB un paskaties vai kas mainīsies.
Šobrīd atkal nav laika ņemties, gan jau kaut kad. Apskate izieta, pārsimts km vajadzētu šogad uztīt.

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Tue Aug 01, 2017 11:21 am
by Nauris_t16
Paceļot jautājumu par c900 tikšanos - piedāvāju atbraukt uz YTR Cars & Coffee Mūsas trasē, pie reizes izdevība papļāpāt ne tikai ar saab īpašniekiem, izbraukt pa trasi ar īres volvo (nu, vai ar savu auto), utt. Sīkāka info:

http://youngtimerrally.lv/youngtimer-musa-raceland/

Es plānoju braukt un, cerams, ka ar 900o :D