• Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa) - Page 56
Page 56 of 58

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Fri Aug 16, 2019 4:21 pm
by Arnijs
lawyer wrote: Fri Aug 16, 2019 2:56 pm Man ir viena kārba rezervē, kurai ir citas problēmas nekā esošajai, šķiet, ka leca ārā no pirmā ātruma tai. Principā meistars LV varētu salikt no tādām divām vienu kārtīgu? :think:
To neviens nevar garantēt, cik laba kārba ilgtermiņā sanāk no divām lietotām, bet - ja vajadzīgās detaļas ir veselas, tad no divām viena darbotiesspējīga sanāk. Lielākā problēma ir sinhronizatori (parasti ar pamatīgu nodilumu), bet salikt labāko, kas ir katrai, uz vienu kārbu, nav problēmu.

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Tue Aug 20, 2019 9:22 am
by defektivais
-

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Tue Aug 20, 2019 9:23 am
by Ora
Kādu brīdi atpakaļ Saab planet bija rakstiņš par OG ātrumkārbām!
https://www.saabplanet.com/the-new-deve ... ab-99-900/
Pieminēts arī bija autors.
http://www.köpsläp.nu/
Iespējams ir vērts painteresēties.

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Tue Aug 20, 2019 9:35 am
by Nauris_t16
Ora wrote: Tue Aug 20, 2019 9:23 am Kādu brīdi atpakaļ Saab planet bija rakstiņš par OG ātrumkārbām!
https://www.saabplanet.com/the-new-deve ... ab-99-900/
Pieminēts arī bija autors.
http://www.köpsläp.nu/
Iespējams ir vērts painteresēties.
Tas gan nav raksts par kārbām, bet tikai par primārajiem zobratiem, kas ir pilnīgi atsevišķa, ārēja ātrumkārbas daļa.

Jā, Type8 ; 8.5 un 8.8 ir šausmīgi patīkama lieta, kas pazemina apgriezienus pie konkrētiem km/h - tāpat kā mainīt pašas kārbas galveno pāri uz garāku (ar mazāku attiecību). Tā ir viena no šo ātrumkārbu priekšrocībām, ka, lai nomainītu pārnesumattiecību, nav nepieciešams vilkt ārā reduktoru un mainīt galveno pāri, bet gan tikai noskrūvēt priekšējo vāku un samainīt 2 zobratus. Tiesa, priekš LV es neteiktu, ka ar type7, kas ir man, būtu par īsu. Tieši otrādi, pie 110km/h ir 3k rpm, kas tieši ir perfektais diapazons momentānam "throttle response" un full boost tiek sapūsts ļoti ātri - teorētiski, nav jāslēdzas, lai viektu lielāko daļu apdzīšanu.

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Tue Aug 20, 2019 9:36 am
by Nauris_t16
defektivais wrote: Tue Aug 20, 2019 9:22 am Arī jautājums par kārbām, tik automātiem. Pēdējās dienās parādījusies problēma, ka pie auksta motora nepārslēdzas uz otro ātrumu, var zāģēt kaut līdz 4k, nelīdz arī ielikšana pozīcijā 2. Gaitā pārslēdzot uz N un tad uz D otrais ātrums parādas un pēc tam nepazūd arī pēc auto apstādināšanas.
Vēl novēroju, ka arī uz 3šo ātrumu pārslēdzas nedaudz vēlāk nekā iepriekš, 2.5k vietā tie ir 3k. Šim automātam pastāv kaut kādas regulēšans iespējas, vai arī var jau pamazām meklēt citu kārbu?
p.s. Eļļa ir mainīta pirms 5k un līmenis ar nav nokrities. Pabiju arī arteh, bet tur ar šāda gada automātu nav uz tu.
Tev salasīt manual swap? :D Varu pat piedāvāt ar 4pakāpju chillcast

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Tue Aug 20, 2019 9:50 am
by Ora
Nauris_t16 wrote: Tue Aug 20, 2019 9:35 am
Ora wrote: Tue Aug 20, 2019 9:23 am Kādu brīdi atpakaļ Saab planet bija rakstiņš par OG ātrumkārbām!
https://www.saabplanet.com/the-new-deve ... ab-99-900/
Pieminēts arī bija autors.
http://www.köpsläp.nu/
Iespējams ir vērts painteresēties.
Tas gan nav raksts par kārbām, bet tikai par primārajiem zobratiem, kas ir pilnīgi atsevišķa, ārēja ātrumkārbas daļa.

Jā, Type8 ; 8.5 un 8.8 ir šausmīgi patīkama lieta, kas pazemina apgriezienus pie konkrētiem km/h - tāpat kā mainīt pašas kārbas galveno pāri uz garāku (ar mazāku attiecību). Tā ir viena no šo ātrumkārbu priekšrocībām, ka, lai nomainītu pārnesumattiecību, nav nepieciešams vilkt ārā reduktoru un mainīt galveno pāri, bet gan tikai noskrūvēt priekšējo vāku un samainīt 2 zobratus. Tiesa, priekš LV es neteiktu, ka ar type7, kas ir man, būtu par īsu. Tieši otrādi, pie 110km/h ir 3k rpm, kas tieši ir perfektais diapazons momentānam "throttle response" un full boost tiek sapūsts ļoti ātri - teorētiski, nav jāslēdzas, lai viektu lielāko daļu apdzīšanu.
Vairāk biju domājis cilvēkus, kuri ar saab kārbām nodarbojas profesionāli un iespējams būtu pieejamas nepieciešamās rezeves daļas!

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Tue Aug 20, 2019 9:54 am
by defektivais
-

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Tue Aug 20, 2019 2:39 pm
by Nauris_t16
Ora wrote: Tue Aug 20, 2019 9:50 am
Nauris_t16 wrote: Tue Aug 20, 2019 9:35 am
Ora wrote: Tue Aug 20, 2019 9:23 am Kādu brīdi atpakaļ Saab planet bija rakstiņš par OG ātrumkārbām!
https://www.saabplanet.com/the-new-deve ... ab-99-900/
Pieminēts arī bija autors.
http://www.köpsläp.nu/
Iespējams ir vērts painteresēties.
Tas gan nav raksts par kārbām, bet tikai par primārajiem zobratiem, kas ir pilnīgi atsevišķa, ārēja ātrumkārbas daļa.

Jā, Type8 ; 8.5 un 8.8 ir šausmīgi patīkama lieta, kas pazemina apgriezienus pie konkrētiem km/h - tāpat kā mainīt pašas kārbas galveno pāri uz garāku (ar mazāku attiecību). Tā ir viena no šo ātrumkārbu priekšrocībām, ka, lai nomainītu pārnesumattiecību, nav nepieciešams vilkt ārā reduktoru un mainīt galveno pāri, bet gan tikai noskrūvēt priekšējo vāku un samainīt 2 zobratus. Tiesa, priekš LV es neteiktu, ka ar type7, kas ir man, būtu par īsu. Tieši otrādi, pie 110km/h ir 3k rpm, kas tieši ir perfektais diapazons momentānam "throttle response" un full boost tiek sapūsts ļoti ātri - teorētiski, nav jāslēdzas, lai viektu lielāko daļu apdzīšanu.
Vairāk biju domājis cilvēkus, kuri ar saab kārbām nodarbojas profesionāli un iespējams būtu pieejamas nepieciešamās rezeves daļas!

Jorgens pavisam noteikti ir Eiropas 900 kārbu The Guy. Domāju, ka mierīgi var vērsties pie viņa ar jebkādu jautājumu, vai tās būtu rezerves daļas vai vesela sporta kārbas uzbūvēšana. Es lietoju viņa short shift jau 11 gadus, tikai tagad sāk parādīties maza luftīte ābolā.

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Tue Aug 20, 2019 4:04 pm
by ifka
defektivais wrote: Tue Aug 20, 2019 9:22 am Pēdējās dienās parādījusies problēma, ka pie auksta motora nepārslēdzas uz otro ātrumu, var zāģēt kaut līdz 4k, nelīdz arī ielikšana pozīcijā 2. Gaitā pārslēdzot uz N un tad uz D otrais ātrums parādas un pēc tam nepazūd arī pēc auto apstādināšanas.
Vēl novēroju, ka arī uz 3šo ātrumu pārslēdzas nedaudz vēlāk nekā iepriekš, 2.5k vietā tie ir 3k. Šim automātam pastāv kaut kādas regulēšans iespējas, vai arī var jau pamazām meklēt citu kārbu?
p.s. Eļļa ir mainīta pirms 5k un līmenis ar nav nokrities. Pabiju arī arteh, bet tur ar šāda gada automātu nav uz tu.
Baidos, ka lietotāja limenī vienīgā iespējamā regulēšana ir kickdown trosei un arī tad ar zinātāja apņēmību :)

Pavēro, kas notiek braucot cieši jestrāk. Ja dusmīgāk spiežot gāzes pedāli slēgšanās notiek labāk, tad, iespējams, ir apgrūtināta šķidrumu plūsma kārbas slēdžu/komutācijas nodalījumā - šamās ir 100% analogās kārbas - nekāds elektronikas - viss uz meh./spiediena loģiku. Varbūt svaigā eļļa ir izskalojusi kādu kriksi, kas nu neļauj kādam virzulim/atsperei nevainojami pārvietoties.

Automātiskās kārbas rūpnieciski remontē Cēsīs, bet OG Saab aprindās tam nav atbalsta. Piezvanot ir gatavi, bet uzreiz nosacījums - jāpasūta pilnais remkomplekts, kas, ja OG900 vēl pieejams (ZF3HP15 - tads ir kārbas nosaukums), tad , noteikti nav lēts. Turklāt ņem pretim tikai kārbu - bez auto ;)

Arnijs zinātu ieteikt vienu kantori Rīgā, kas ar tām (vecajām autonmātkarbām) ņemoties (nu vismaz ar 9K bija gatavi dažus gadus atpakaļ).

Jebkurā gadījuma jāreķinas, ka, lai tiktu pie kārbas jāņem ārā dzinējs - tātad vienā darbnīcā paliks auto ar izceltu dzinēju, bet otrā būs kārba.

Labā ziņa (cik nu esmu sagrābstījies pa forumiem) ir, ka nopietnās problēmas, ja tādas ir, kārbai parādas tieši uzsilstot.

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Wed Aug 21, 2019 8:18 am
by Ora
Jorgens pavisam noteikti ir Eiropas 900 kārbu The Guy. Domāju, ka mierīgi var vērsties pie viņa ar jebkādu jautājumu, vai tās būtu rezerves daļas vai vesela sporta kārbas uzbūvēšana. Es lietoju viņa short shift jau 11 gadus, tikai tagad sāk parādīties maza luftīte ābolā.
[/quote]

c900 FF 4d racing edition jauna sporta kārba būtu pašā laikā! :D

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Wed Apr 15, 2020 12:16 pm
by defektivais
Kāda būt pareizā sliekšņu uzliku atjaunošana, lai nepazustu orģinālais reljefs/paterns? Rūpnīcā tur gadījumā nav līmēta plēve?

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Wed Apr 15, 2020 2:56 pm
by ZZ_ZingZeng
O ... kad cēlu savu ex 99cc man arī radās šis pats jautājums. Atbildi neatradu, tikai smuki notīrīju un atstāju kā bija.

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Thu Apr 16, 2020 9:55 am
by Nauris_t16
Tur ir drīzāk ne plēve, bet uzkausēta plastmasa, kas nereāli grūti nāk nost. Vienam 900ajam pielīdzināju atlupušos gabalus un tie tika nopūsti ar melnu raptoru aka truck bed liner. Izskatījās ne-oem, bet arī nebija nolupuši. Plēvi diez vai sanāks pielasīt ar tādu faktūru, vinils (dermantīns) būs tuvāk, bet diez vai es gribētu sev dermantīnu uz sliekšņiem, viegli ieplēst. Jebkurā gadījumā, viss sākas ar pamata padarīšanu gludu, bez asām kantēm.

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Mon May 11, 2020 4:16 pm
by Ora
Jautājums zinošajiem. Sakarā ar etanola dalas palielināšanu 95 markas degvielai, ka tā atsauksies uz mana c900 LPT dzinēja darbibu? Vai labāk pāriet uz 98, kur nav etanola piejaukums? Ikdienā braucu ar Audi dīzeli un benzīnu lietoju tikai dārza tehnikai. :D

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Mon May 11, 2020 8:49 pm
by Arnijs
Ora wrote: Mon May 11, 2020 4:16 pm Jautājums zinošajiem. Sakarā ar etanola dalas palielināšanu 95 markas degvielai, ka tā atsauksies uz mana c900 LPT dzinēja darbibu? Vai labāk pāriet uz 98, kur nav etanola piejaukums? Ikdienā braucu ar Audi dīzeli un benzīnu lietoju tikai dārza tehnikai. :D
Man liekas, ka visi klasiķi jau defaultā brauc uz 98tā.