• Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa) - Page 58
Page 58 of 58

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Tue Mar 16, 2021 5:32 pm
by saab21
Arnijs wrote: Tue Mar 16, 2021 3:59 pm
saab21 wrote: Tue Mar 16, 2021 2:36 pm

Arni.
Tad domā, ka akumulatora izvēli no citas auto veikt nevis pētot pēc tā auto degvielas darba spiediena tajā līnijā, kas +/- strādā vienados diapazonos, bet skatīties pēc teorētiskās ražības, nu kā tu saki, ja strādā uz 3 litru V8, tad uz SAABa strādās noteikti.


Vai arī uz šo mezglu īpaši neiespringt...
Ne gluži. Spiediens ir svarīgs! No darba spiediena ir atkarīgs, kāda pretestība ir iestādīta membrānai. Savukārt - ja izmērs neatšķiras, tad ražība +/- visiem būs vienāda. Tb - K-jetronic akumulatori nederēs LH tipa, jo spiedieni dažādi. Tās burkas var izskatīties vienādas, bet iekšas ir jāizdomā, kādam tipam paredzētas.
Galīgi neesmu speciālists, šajos jautājums, bet ja nemaldos tad LH tipa sistēmai, kas manuprāt arī nebija uz b201, šie akumulatori vispār nenāca. Tur jau to tā visas dzīvības suliņas padeve norisinās nedaudz savādāk kā K-jetronicā :think::think:

Bet izskatās ka laikam beigās pat sanāks atrast īsto Bosch štruntu pēc īstā koda un tuvāk mazāk sāpīgam ciparam :)

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Wed Mar 17, 2021 7:24 am
by defektivais
Kad neizgāju skati 8v kjetam, tad atradu lietotu no golfa un kalpoja godam. Un cik atminos, tad ar veco pat bija arī problēmas ar piedarnināšanu.

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Wed Mar 17, 2021 9:21 am
by Nauris_t16
Degvielas akb uz saab klasikas nāk tikai k-jet - LH un CU14 ir elektroniskā iesmidināšana bez tā štrunta. Par spiedieniem, manuprāt visiem k-jet ir praktiski vienāds spiediens starp bākas sūkni un šprices galvu (5bar?), līdz ar to degvielas akb es meklētu aptuveni līdzīga izmēra (kas visiem ir aptuveni līdzīgs) un galvenais, lai sapas degvielas līniju štuceri. Lai arī tā īsti nav problēma, tik cik līnijas jāpārtaisa.

No kā? Praktiski visi eiropas ražotāji 80ajos izmantoja k-jet miljons dažādās variācijās, no vw golf līdz pieminētajām eksotikām kā ferrari 308 un mondial, lambo countach un porsche 911. LOĢISKI, ka no tautas auto tas mēsls būs lētāks, jo netiek piemērots exotics tax, ko daļēji piemēro arī saab daļām, pofig, ka nomainot vienu ciparu bosch kodā viņa pēkšņi ir tāda pati un pieejama jauna.