• Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa) - Page 7
Page 7 of 58

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Sun May 22, 2011 1:32 am
by Sviestc
Arnijs wrote:
Sviestc wrote: Nu skadra lieta, ka saremontēt var visu, bet vai tas atmaksājas dotaja gadījumā:?
Šams troksņo un kustas uz visām pusēm.
Bukses laikam jāmaina, ja tādas tur ir, vai gultņi:?
Un cik tas ir prātīgi, ja lietotam tadam nevajadzētu maksāt necik dargi:?
Ja Tevi apmierina remonts par 5Ls/gb, tad stiep tik šurp! :D
P.S. Un nekādu "kreiso" risinājumu. Viss ar oriģināldaļām!:woohoo:
Ogo! :woohoo:
Kāda cena,kāda cena! :P
Tad jau sarunāts.
Tik jasagaida kad Defektīvais ar Nilu vienosies par to,kad, kur un pa cik es varu dabūt to "paklīdušo" ventilātoru, un tad savu veco obligāti nesīšu pie Tevis uz remontu. Mūsdienās katra rezerves detaļa 900 OG jau sākt palēnām palikt zelta vērta. :)

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Sun May 22, 2011 10:40 am
by Arnijs
Nu , kad sanāk, tad tik ved šurp!
Pa kādām pāris dienām sadarīs :)

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Mon May 30, 2011 3:49 pm
by defektivais
Velviena problēma, kas var attturēt potenciālos c900 tīkotājus :D

Kur atrodas termodevējs T8 motoram, kurš sūta info uz panelī esošo rādītāju?
Auto jau kopš pirkšanas brīža nedabīgi rāda temperatūru - ta šautriņa izlec āprus iedaļu robežas, ta rāda normāli, vai arī turās kaut kur pie augšpuses. Varbūt vel ir kādas idejas, ja neskaita spidometra paneļa maiņu?
Vel arī visu laiku deg (drīzāk mirgo) lampiņa, kas brīdina par tukšu bāku. Nevar būt, ka šiem abiem rādītājiem ir kāda kopīga kontaktu kopme, kas sajukusi prāta?

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Mon May 30, 2011 5:10 pm
by lablaiks
Vai tik tas devējs neatrodas pie termostata? Patiesībā iesaku veltīt vienu dienu, noņemt stūri, nocelt paneli(4 skrūves) un apskatīties kas tur tajos pulksteņos aiz spidometra notiek, iespējams, ka kāds apsūbējums dara savu, cik noprotu auto jau 25gadi, elektriskai rūķis šādam vecumam nav nekāds brīnums.

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Mon May 30, 2011 10:35 pm
by saule
Jautājums sekojošs:

Kā dotajam subjektam pieinstalēt plastmasas maliņas, kas nāk gar spārna malu. Ir jaunas, saprotu, ka jāsilda, jo tirgojās taisnas ar līmi iekšā un ir diezgan cietas, bet cik daudz jāsilda. Vai ar rūpniecisko fēnu, vai ar sievas matu fēnu, vai tomēr jāloka tā pat...

Ieteikums eksperimentēt netiek ņemts nopietni, jo jamās maksāja labu daudzumu naudas.

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Mon May 30, 2011 11:28 pm
by Normunds
defektivais wrote:Velviena problēma, kas var attturēt potenciālos c900 tīkotājus :D
Auto jau kopš pirkšanas brīža nedabīgi rāda temperatūru - ta šautriņa izlec āprus iedaļu robežas, ta rāda normāli, vai arī turās kaut kur pie augšpuses. Varbūt vel ir kādas idejas, ja neskaita spidometra paneļa maiņu?
Vel arī visu laiku deg (drīzāk mirgo) lampiņa, kas brīdina par tukšu bāku. Nevar būt, ka šiem abiem rādītājiem ir kāda kopīga kontaktu kopme, kas sajukusi prāta?

Šī ķibele ir bieži novērota. Parasti vaina iz otrajā termostatā, kurš atrodas plastmasas dzeses trubu čemurā pirms salona apsildes radiatora. Gaisa burbulis liek jokoties temperatūras rādītājam. Parasti kaite ir 90., 91., 92.gada 900-tajiem modeļiem.

Bet ja arī benzīna līmeņa rādītājs rāda pigorus, tad es sliecis uz to , ka paneļa pulksteņiem, vai kādam atsevišķam elementam ir vāja masa.

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Mon May 30, 2011 11:29 pm
by KurBads
tiešām nočeko, pārtīri kontaktus un pievelc uzgriežņus TEMP/FUEL pulkstenim panelī ... man arī TEMP bultiņa mēdza lēkāt

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Mon May 30, 2011 11:35 pm
by Nils
Normunds wrote:
defektivais wrote:Velviena problēma, kas var attturēt potenciālos c900 tīkotājus :D
Auto jau kopš pirkšanas brīža nedabīgi rāda temperatūru - ta šautriņa izlec āprus iedaļu robežas, ta rāda normāli, vai arī turās kaut kur pie augšpuses. Varbūt vel ir kādas idejas, ja neskaita spidometra paneļa maiņu?
Vel arī visu laiku deg (drīzāk mirgo) lampiņa, kas brīdina par tukšu bāku. Nevar būt, ka šiem abiem rādītājiem ir kāda kopīga kontaktu kopme, kas sajukusi prāta?

Šī ķibele ir bieži novērota. Parasti vaina iz otrajā termostatā, kurš atrodas plastmasas dzeses trubu čemurā pirms salona apsildes radiatora. Gaisa burbulis liek jokoties temperatūras rādītājam. Parasti kaite ir 90., 91., 92.gada 900-tajiem modeļiem.

Bet ja arī benzīna līmeņa rādītājs rāda pigorus, tad es sliecis uz to , ka paneļa pulksteņiem, vai kādam atsevišķam elementam ir vāja masa.
Ja kas, man Rīgā pie Ifkas stāv pusizjaukts amerikāņa panelis, viņš sev paņēma pulksteņa un tahometra daļu, viss pārējais vēl ir pie vietas.
Varbūt varu paķert sestdien līdzi.

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Mon May 30, 2011 11:45 pm
by KoreFun
Īsti neatceros, bet varētu būt, ka kāds instrumentu panelis man vēl ir palicis..

Par plastmasas "termostatu" runājot.. Vienam 900-tam nebija, cik atceros to autiņu, otram pats noņēmu un kļuva tikai labāk. Blakus efekti un parādības nav novērotas.

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Mon May 30, 2011 11:45 pm
by defektivais
Paldies par padomiem. Velviens panelis man ir pašam.

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Tue May 31, 2011 10:19 am
by mixeris
No pieredzes varu teikt tā, ka pat nomainot paneli un neko īpaši nedarot uzlikšanas laikā var būt pat sliktāk nekā iepriekš.

900 instrumentu panelim ir tādas foršas lielas kontaktgrupas aiz paneļa kuram mēdz tie vadiņi palīst laukā un taisīt nekontaktu. Tur vnk ar skrūvgriezi, pirms likšanas atpakaļ, vajag sabīdīt, lai kontaktiņi ir vienā līmenī un pēc iespējas tālāk uz āru , lai liekot iekšā visur ir kontakts.

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Tue May 31, 2011 7:26 pm
by lablaiks
Normunds wrote:



Šī ķibele ir bieži novērota. Parasti vaina iz otrajā termostatā, kurš atrodas plastmasas dzeses trubu čemurā pirms salona apsildes radiatora. Gaisa burbulis liek jokoties temperatūras rādītājam. Parasti kaite ir 90., 91., 92.gada 900-tajiem modeļiem.

Bet ja arī benzīna līmeņa rādītājs rāda pigorus, tad es sliecis uz to , ka paneļa pulksteņiem, vai kādam atsevišķam elementam ir vāja masa.[/quote]

Pieredze rāda, ka šis otrais termostats gļuko tā , ka stāvot uz vietas vai sastrēgumā, vai braucot ar maziem apgriezieniem, salonā tiek pūsts auksts vai diezgan vēss gaiss.Pēdējo gadu ziemās tas nav diez ko komfortabli :)) Palīdz nomaiņa, oriģinālāis pagājušo gadu Vikingos maksāja aptuveni 23Ls.
Es tomēr domāju ka bultiņas raustīšanās nav saistīta ar šo termostatu , bet gan "elektriskiem gļukiem". Bet manuprāt šis otrais termostats parādās tikai no 91.g. , agrākiem modeļiem un vēl jo vairāk astoņvārstu mašīnām tāds nav.

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Tue May 31, 2011 8:54 pm
by KoreFun
Manam T16'85 bija. Nevaru apgalvot, ka tāds bija ielikts jau rūpnīcā, bet no otras puses skatoties diez vai tā ir tā manta, uz kuru vajadzētu tā baigi iespringst, lai uzliktu.

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Fri Jun 03, 2011 1:38 pm
by lablaiks
KoreFun wrote:Manam T16'85 bija. Nevaru apgalvot, ka tāds bija ielikts jau rūpnīcā, bet no otras puses skatoties diez vai tā ir tā manta, uz kuru vajadzētu tā baigi iespringst, lai uzliktu.
Tad jau iespējams, ka 16v tādi nāca no 85.gada, jo lai speciāli to ieliktu ir jāgraiza tosola trubas, ko diez vai gribas darīt. Bet par iespringšanu, ir jau tā kā Tu saki, tik nomainot, uzreiz sajutu komfortu regulējot apsildi. Neesmu pētījis cik komfortablāk jūtos, kad iepriekšējam 900jam regulēju apsildi un tur nebija šāda "pribambasa", bet pieļauju, ka ne velti tur tāds ir uzlikts.

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Mon Jun 20, 2011 2:10 pm
by defektivais
Varbūt kāds var ieteikt vietu kurā var saregulēt atgāzes mehāniskajai špricei? Negribās gluži katrā kaktu servisā braukt.