• Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa) - Page 68
Page 68 of 76

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Thu Nov 03, 2016 3:30 pm
by Kudinsky
Vakar pazuda turbīnai spiediens... Turbo šautra iet tikai līdz vidum, atmetoties iet gandrīz līdz galam pa kreisi. Pazuda arī APC raksturīgais tirkšķis. APC uzlikts no 9-5. Idejas? Vārsts, vadi vai tomēr turbīna?!?

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Thu Nov 03, 2016 4:51 pm
by Nils
Es to problēmu meklētu tādā secībā - APC/vadi (tirkšķim jābūt pat tukšgaitā), vakuuma trubas, wastegate utt. Turbīnu atstātu beigās, jo no savas pieredzes un tā kvantuma cik es viņas esmu savā dzīvē iznīcinājis uz 9k, nevienai nekad nav pazudis spiediens, visas ēda eļļu, dūmoja, bet uz priekšu gāja kā jaunas pat pēdējos metrus. Es vēl paskatītos vai ECU nav anācis vaļā lodējums, kuru parasti izveic, kad liek APC no 9-5.

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Thu Nov 03, 2016 5:07 pm
by Kudinsky
Nils wrote:Es to problēmu meklētu tādā secībā - APC/vadi (tirkšķim jābūt pat tukšgaitā), vakuuma trubas, wastegate utt. Turbīnu atstātu beigās, jo no savas pieredzes un tā kvantuma cik es viņas esmu savā dzīvē iznīcinājis uz 9k, nevienai nekad nav pazudis spiediens, visas ēda eļļu, dūmoja, bet uz priekšu gāja kā jaunas pat pēdējos metrus. Es vēl paskatītos vai ECU nav anācis vaļā lodējums, kuru parasti izveic, kad liek APC no 9-5.
Parasti jau tie 9-5 APC nemēdzot beigties. Bet, laikam būšu pirmais. Jo par vārstu liek domāt tas, ka kādu brīdi iepriekš turbīna pumpēja līdz galam. Līdz pat fuel cut.
Ja būs atnācis vaļā lodējums, tad Tev būs jāveic garantijas remonts. :D

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Thu Nov 03, 2016 9:02 pm
by fimbars
Sejieniesiem ir kas zinams par sito auto? https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... dcmpn.html

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Thu Nov 03, 2016 10:27 pm
by armandsB
fimbars wrote:Sejieniesiem ir kas zinams par sito auto? https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... dcmpn.html
Zinu tikai to, ka ss'ā kādus mēnešus 3 točna jau mētājas nevienam nevajadzīgs. Arī gribējas piebraukt paskatīt, bet tā arī nesanāca laika.

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Thu Nov 03, 2016 10:29 pm
by fimbars
Man talu jabrauc. :) Tadel meginu ievakt info.Sakuma par 1200EUR staveja,.

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Thu Nov 03, 2016 10:43 pm
by edijs
Šo to zinu. Brālēna senča ex auto, tagad brālēna brālēna rokās nonācis. Uz priekšu kust, izteiktu defektu nav. Pats skatījos un joprojām skatos kā uz variantu ziemas drotam.. Pagaidām attur vien gāzes iztrūkums. Nav ideāls, pa kādam vizuālam defektam ir, roka un flakons jāpieliek. :D Cena nokritusi vairāk vai mazāk tāpēc, ka tas 9k tirgus tāds pieticīgs. Auto dļa ļubiķeļa, pircēji neskrien bariem.

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Thu Nov 03, 2016 10:50 pm
by edijs
Mārtiņ - lasīts, ka T7 APC mēdzot gan noklāties. Ļoti reti, bet mēdz. Šķiet, man arī Arteh puiši šo nesen teica, kad biju pieripinājies ar savām spiediena problēmām. Bet tas bija pirmais, ko uzspraudu citu pamēģināšanai.. nebija pie vainas. Man maķenīt citādāk izpaužas spiediena zudumi - ilgstoši ir tāda kā ierobežota jauda, principā kā stock 200 zirgu 9k (ir čipots, jābūt krietni vairāk). Un tad dažu dienu kaut kā mistiskā kārtā atveras turbo čakra, pēkšņi iet zvērā un turbo šautra spiežas vēl pāri sarkanai daļai. Un, kas interesantākais - kā noslāpē un par jaunu piestartē, tā vairumā gadījumu turbo čakra aizgājusi gulēt. Savukārt, kamēr neizveic restartu, var kaut trīs stundas braukt un smaidīt, jauda tā pati no sevis nepazūd braukšanas laikā.

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Sat Nov 05, 2016 11:35 am
by edijs
Sanāk, ka es te viens vāros savā sulā.. pamaz mums to 9k braucēju palicis. :dance:

Tātad, jauns rīts, jauna šmucīte - motora radiatora ventilators sāka dzīvot savu dzīvi, pūš bez apstājas, lai arī auto auksts. Ir čujs, ka vienlaikus arī nerāda vairs panelī temperatūru, lai gan galvot nevar - varbūt nespēj pakāpties, jo jau tā aukstu vēl pastiprināti dzesē. Gads 96'tais, dačiks vairs nav radiatorā. Pētīšu vēlāk shēmu, bet varbūt tikmēr kāds atminēsies līdzīgu bēdu.

Nu jā, un vēl aktuāls jautājums, ko darīt ar priekšējo stiklu.. Ir kādi pieredzes stāsti, biedri? Kur mainīt, kādas izmaksas? Skaidrs, ka tur ne tikai stikls jāmaina, bet arī metālu pa perimetru rūpīgi jāapstrādā, jāizskauž ruslanu. Jācer, ka tik lieli caurumi nav, lai vajadzētu metināt.. Kā arī saprotams, ka, kamēr neizņems stiklu, nevarēs novērtēt kopējo šmuces apmēru finansiālā izteiksmē. Tāpēc arī prasu, kāda pieredze šajā jautājumā. Ja tas kopumā sastājas uz baigi daudz simtiem, tad, pierēķinot vēl pārējās potenciāli remontējamās lietas, varbūt jāsāk apsvērt domu, vai šis konkrētais 9k nav jau savu nokalpojis, šņuk. :(

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Sat Nov 05, 2016 2:22 pm
by hofmaks
Painteresējies vējstikli.lv

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Sat Nov 05, 2016 4:17 pm
by KoreFun
Pamēri vārstam pretestību. Ka arī bez sprieguma viņam jābūt atvērtam no C uz W pusi, ja nemaldos. Attiecīgi C -->R jābūt ciet. Kā arī, galu galā, kkādam spriegumam arī jāpienāk :)

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Tue Nov 15, 2016 10:36 am
by vasils
saab atteicās taisīt vaļā baažnieku ar podziņu.atrāvu vaļā durvju apšuvumu, slēdzī ir 3 vadi.zils, zaļs un dzeltens.
dzeltenajā vadā ir spriegums-8 volti.
aizmugurē dažos štekera vados ir spriegums- 12,5 volti
nospiežot manuāli uz ļegušku motoriņs nostrādā.
kā darbojas attaisīšana?
poga padod kaut kādu impulsu uz ļegušku, lai viņa padod impuslu motoriņam ieslēgties?
vai pogā nevajadzēja būt spriegumam 12 volti vismaz?

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Tue Nov 15, 2016 1:11 pm
by edijs
Pie pogas pienāk pilni 12v, tātad tev tur kaut kas ne tā. Varbūt zaļumi durvju štekerī? :think:
Screen Shot 2016-11-15 at 13.07.17.jpg

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Tue Nov 15, 2016 6:37 pm
by vasils
iespējams, ka zaļais, jo šodien uz ātro uzmetu aci un testeris parādīja 9,3 volti. :D
nopirku kontaktu aerosolu. Rīt sapūtīšu štekerus, redzēs, kas tad būs

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Tue Nov 15, 2016 11:02 pm
by ifka
izjauc pashu pogu un notiiri kotntaktus taas iekshienee (tas pavisam viegli). Durvju kabelim no pogas liidz kontaktam durju ailee nav citu starpsavienojumu (nav izsleegts, ka tur - durvju ailes stekerii zaljais dziivo). Tacju var gadiities arii "nekontakts" spraudnjos pa celjam uz aizmugures durviim.