• Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa) - Page 72
Page 72 of 76

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Sun Oct 29, 2017 7:19 pm
by vasils
edijs wrote: Sun Oct 29, 2017 6:32 pm Tas, kurš galvai sānā. Panelī jau rāda motora, ne ieplūdes temperatūru.
bet iepluudes kolektoraa arii cirkulee dzeseesanas skidrums :wink:
vismaz manam modelim

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Sun Oct 29, 2017 11:06 pm
by Arnijs
vasils wrote: Sun Oct 29, 2017 7:19 pm
edijs wrote: Sun Oct 29, 2017 6:32 pm Tas, kurš galvai sānā. Panelī jau rāda motora, ne ieplūdes temperatūru.
bet iepluudes kolektoraa arii cirkulee dzeseesanas skidrums :wink:
vismaz manam modelim
Nu ne jau pa tiešo pašā kolektorā. Tas, ka pieskaras/savienojas ir cits stāsts.

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Mon Dec 04, 2017 5:32 pm
by kristians_s
Ja nu kāds vēl ir priekšējo spārnu meklejumos, kuri nav vēl pilnīgi izrūsējuši, tad Liepājas šrotā pretim Cukuriņam var ko atrast. Salons velūra, motors ne-turbo manuālis, aizmugurējās lampas un blende palika, noravēju tik priekšu. Kurzemnieki sarosās, solīja puiši tuvākajā laikā zem preses likt. :|

Foto ieskatam:
IMG_20171202_142703.jpg

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Mon Dec 04, 2017 5:39 pm
by KoreFun
2,3 motors?
Kontakti?

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Mon Dec 04, 2017 8:46 pm
by fimbars
Tad nav vienīgais Liepājas pusē.
https://www.ss.com/msg/lv/transport/spa ... ov_id=6613

Šitas ar bez turbo.Motors un tomāts bija labi,bet virsbūve beidzās.

Un man ar pilna sēta vēl,spārni gan beigušies. :D

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Tue Dec 05, 2017 9:15 am
by kristians_s
KoreFun wrote: Mon Dec 04, 2017 5:39 pm 2,3 motors?
Kontakti?
nepiefiksēju 2.0 vai 2.3, bet kontaktus var mēģināt šos
liepajapb.PNG
ps. LM Riepās viens 900 un Ezermalā viens 9/5 un 9/3.

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Mon Jan 22, 2018 12:18 pm
by platais
https://www.genuinesaab.com/psi/files/exchangeparts.htm
Laba tabula ar automātu kodiem attiecībā uz dažādu gadu laiduma 9k.. un ne tikai, moš noder.
Edit. 9-5 un līdzīgiem tur ar ir kkas, ka ari 99, 90, 900

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Mon Jan 22, 2018 2:08 pm
by edijs
Joprojām neatbildētais jautājums par FM 57101 vs FM 57001 - šeit pirmai rakstīts klāt 234L/R (FPT/Aero - 200/225 hp) un otrai 234E (LPT - 170 hp). Bet vai reāli pastāv kāda atšķirība starp abām, man joprojām tumša bilde..

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Mon Jan 22, 2018 2:18 pm
by rzmzr
Par konkrētajiem kārbas modeļiem nepateikšu, bet, piemēram, 9-5 gadījumā, FMxx ir kābas overall modelis, un Bxx ir kārbas revīzija.
Konkrētas izmaiņas atrast, domāju, ir neiespējami, ja vien neraksta uz Getrag supportu :mrgreen:
Kas stāv atmiņā, agrīnajām kārbām, ja nemaldos, konkrēti 9-3 gadījumā, pa kārbas revīzijām mainījās "crush sleve," kas esot diezgan regulāra kaite, kā arī, sinhronizatoru gredzenu izmantotais materiāls.

Teorētiski, jo lielāka ciparu kombinācija aiz FM, jo labāk būtu jābūt :think:

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Mon Jan 22, 2018 9:28 pm
by KoreFun
edijs wrote: Mon Jan 22, 2018 2:08 pm Joprojām neatbildētais jautājums par FM 57101 vs FM 57001 - šeit pirmai rakstīts klāt 234L/R (FPT/Aero - 200/225 hp) un otrai 234E (LPT - 170 hp). Bet vai reāli pastāv kāda atšķirība starp abām, man joprojām tumša bilde..
Pēc EPC datiem sanāk tā:

FM570XX - B234E, B204E. P/N: 8741373;
FM571XX - B234L, B234R. P/N: 8736209;

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Sat Feb 24, 2018 12:41 pm
by Kudinsky
Sals, laikam, ir pamodinājis elektrorūķus no miega. Ir parādījies kaut kāds gļuks ar CE. Reizēm tukšagaitā iedegas uz īsu brīdi. Reizēm braucot iemirgojas. Reizēm viss normāli.
Klūdu neizmet.
Kas varētu būt par problēmu? :think:

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Mon Feb 26, 2018 4:51 pm
by ZZ_ZingZeng
Tur var būt vesels bars ar rūķiem, man savulaik bija 2 - drosele un vakuuma šļaukas.

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Mon Feb 26, 2018 6:14 pm
by Kudinsky
ZZ_ZingZeng wrote: Mon Feb 26, 2018 4:51 pm Tur var būt vesels bars ar rūķiem, man savulaik bija 2 - drosele un vakuuma šļaukas.
Vakuuma šļaukas pārbaudīju. Visas veselas. Turbīnas spiediens arī turas normas robežās. Ja drosele gļučītu, tad jau kļūdai vajadzētu palikt?

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Tue Feb 27, 2018 4:08 pm
by ifka
Laimīgais - Tev vēl vismaz ir iedarbināms un neslāpst :)! Mans atkaliņ gaida atkusni, jo zampa bākas dibenā sasala :(

Par CE - vai nav tā, ka dažādiem gadiem un versijām tika izmantoti atšķirīgi softi/vadības - katrs ar savu loģiku. Līdz ar to, ja nav dokumentācija, vai kļudu lasāmierīce, tad jaacheko web meklētājā. Un tev tak, laikam, arī gāze bij (tas nav uzbrauciens :):), sorry )?

Es savā muļķa prātā teiktu - ja neslāpst, neraustas, bet tikai pa reizei uzmetas un nodziest CE, tad, kāpēc gan saistībā ar pamatīgiem mīnusiem (un tādēļ arī mazāku gaisa mitrumu - zaļais kontaktos ar apkalst), neiedomāties kkādu random "misfire", vai īslaicīgu atseviskju inzjektoru problemu.

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Tue Feb 27, 2018 11:09 pm
by Kudinsky
ifka wrote: Tue Feb 27, 2018 4:08 pm Laimīgais - Tev vēl vismaz ir iedarbināms un neslāpst :)! Mans atkaliņ gaida atkusni, jo zampa bākas dibenā sasala :(

Par CE - vai nav tā, ka dažādiem gadiem un versijām tika izmantoti atšķirīgi softi/vadības - katrs ar savu loģiku. Līdz ar to, ja nav dokumentācija, vai kļudu lasāmierīce, tad jaacheko web meklētājā. Un tev tak, laikam, arī gāze bij (tas nav uzbrauciens :):), sorry )?

Es savā muļķa prātā teiktu - ja neslāpst, neraustas, bet tikai pa reizei uzmetas un nodziest CE, tad, kāpēc gan saistībā ar pamatīgiem mīnusiem (un tādēļ arī mazāku gaisa mitrumu - zaļais kontaktos ar apkalst), neiedomāties kkādu random "misfire", vai īslaicīgu atseviskju inzjektoru problemu.
Gāze nav gan. Tagad pie lielākiem mīnusiem un mazāka gaisa mitruma gļuki pazuda. Laikam būs zaļais kaut kur iemeties kontaktos.