• Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa) - Page 74
Page 74 of 76

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Mon Aug 13, 2018 12:53 pm
by Kudinsky
Cik reāli ir paša spēkiem nomainīt agregātsiksnu lauka apstākļos. Vakar braucot no pagalma vecā siksna pārplīsa, līdz normālam servisam tālu.

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Mon Aug 13, 2018 4:25 pm
by edijs
Salīdzinoši vienkārši. Ērtāk, protams, būtu noraut riteni un izskrūvēt arkas plastmasas, taču var arī, daudz mātesvārdus piesaucot, tik pa augšu. Spriegotāja saspiešanai var nākties nofleksēt attiecīgā izmēra atslēgai galu, lai var kādu trubu uzmaukt. Lai nu kā - lauka apstākļos izdarāma lieta, lai nebūtu jēga evakuatoru saukt vai striķī uz servisu vilkt.

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Mon Aug 13, 2018 5:07 pm
by Arnijs
edijs wrote: Mon Aug 13, 2018 4:25 pm Salīdzinoši vienkārši. Ērtāk, protams, būtu noraut riteni un izskrūvēt arkas plastmasas, taču var arī, daudz mātesvārdus piesaucot, tik pa augšu. Spriegotāja saspiešanai var nākties nofleksēt attiecīgā izmēra atslēgai galu, lai var kādu trubu uzmaukt. Lai nu kā - lauka apstākļos izdarāma lieta, lai nebūtu jēga evakuatoru saukt vai striķī uz servisu vilkt.
Aizmirsi pieminēt par kreiso vītni spriegotājrullīša kronšteinā...

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Mon Aug 13, 2018 5:12 pm
by edijs
Nu nevar jau visu tā pateikt priekšā - pats esmu rokas dauzījis dēļ tā un skaļi lamājies, tad lai tak citi arī papriecājas. :lol: Bet īstenībā.. biju piemirsis, droši vien pie maiņas atkal jau pirmo kustību izdarītu nepareizā virzienā.

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Sun Nov 04, 2018 8:05 pm
by ifka
Atmosferiskais 2,3 dzinējs, 92 gads, LH2.4. MAF ar "hotwire".

Krāmējoties ap vāģi ievēroju, ka MAF aizsargrežgi pagalam netīri. Izņēmu lai sakoptu un tad pamanīju, ka gan iekšpuse pieputējusi, gan arī MAFam "karstā drāts", ienākošā gaisa pusē, acīmredzami apaugusi (korodējusi?), bet otrā pusē svaiga.

Sensora daļu, kas vidū, ar maigu otiņu apslaucīju no putekļiem, bet "kvēldiegu" aiztikt neriskēju. Jautājums - vai šamā padodas tīrīšanai, jeb labāk neaiztikt un atstāt kā ir? Iepriekš, pirms gadiem 3 :), darbojās bez īpašiem traucējumiem, ēda ap 10-11l.

Par konkrētā MAFa kopšanu WEBaa nekā diža nav.

Paldies

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Thu Nov 08, 2018 1:33 pm
by ifka
Pievienoju arī attēlu. Tas gan nav konkrētais apskatītais mezgls, bet ilustrācijai OK, jo modelis tas pats.
DSC05372.JPG
"Karstais vads " ienākoša gaisa pusē apaudzis/korodējis, otrā pusē spīd. Vai tas ir pieņemami, jeb labāk kkas jādara šai saistībā?

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Thu Nov 08, 2018 2:57 pm
by platais
Pilns internets ar info ,ka var tīrīt ar bremžu tīrāmo pūšamo
piem. https://www.youtube.com/watch?v=0JaN3Rzx7rA
Tikai neskatories klāt tur nekam...

Bet vai tā ir droši un ja ne tā tad kā, varbūt te kāds gudri varētu apstāstīt?
Neesmu nekad tīrijis, nav bijusi vajadzība, ir izskatijies gana tīrs :)

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Thu Nov 08, 2018 3:25 pm
by Jurģis
Ir arī speciāls MAF tīrīšanais domāts aerosols. Man liekas, Grosā pirku. Vai APĒ. Kkas zem 10 eur bija.
Tiesa, manā gadījumā tas problēmu neatrisināja.

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Thu Jan 31, 2019 7:43 pm
by vasils
Sveiki. 9k atteicās visi patērētāji. Var pielaist, ir gaismas, un avārijas gaismas. Visa pārējā nav(acc, logi, beņķi, spoguļi, logu tīrītājs, salona gaismas utt).
Kurš var pateikt, kur rakt?
Kontaktgrupa?

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Thu Jan 31, 2019 8:18 pm
by Arnijs
vasils wrote: Thu Jan 31, 2019 7:43 pm Kurš var pateikt, kur rakt?
Kontaktgrupa?
Diezgan ticami, ka jā.

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Thu Jan 31, 2019 8:53 pm
by vasils
Arni, negribi kādu no skrūvēt no saviem?

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Thu Jan 31, 2019 9:15 pm
by Arnijs
vasils wrote: Thu Jan 31, 2019 8:53 pm Arni, negribi kādu no skrūvēt no saviem?
Ja man vispār vēl ir. Bija itin pieprasītas.

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Thu Jan 31, 2019 9:29 pm
by edijs
Man arī laikam tik viena vairs ir, par kuru zinu, ka strādā. :( Gan pašam ir sprāgušas, gan dažas pārdotas, vienreiz pat pats braucu uz šrotu meklēt.

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Tue Nov 26, 2019 8:40 am
by Rudolfs
Tātad, pacients tepat iepriekš apspriestais 9k. 92. gada CS.

Atradu kā kalibrēt vai diagnosticēt ACC, ko šorīt sildot auto izdarīju.
Izgāja cauri visas labās puses lampiņas, kaut kas paskanēja iekšā panelī un ekrāns rādīja sākumā 0, tad 1 un pašās beigās 2.
Tas ir kļūdu skaits?

Lai vai kā, situācija sekojoša.

Iepriekš:
Liec kādu temperatūru gribi, visu laiku pūš karstu, arī uzliekot uz LO. Pabraukt diezgan neiespējami, jo nav ko elpot, visu laiku jābrauc ar vaļā logu un/vai lūku. Tā var arī darīt, bet dažas reizes jau paspēju aizmirst logu aiztaisīt :D

Tagad:
Liec kādu temperatūru gribi, visu laiku pūš aukstu, bet vismaz uzliekot uz HI pūš siltu. Rezultātā, atstājot uz HI un noslēdzot ventilatora spēku uz minimālo, iekšā veidojas pilnīgi pieņemams klimats.

AUTO režīms, protams, nav lietojams, visu laiku pūš uz gandrīz pilniem apgriezieniem, attiecīgi iepriekš karstu un tagad aukstu.


P.S. Arnij vai Tev ir pietiekami arhaiskas kartes Tech2, lai pārbaudītu šo Senioru?

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Tue Nov 26, 2019 9:26 am
by KoreFun
Es ieliktu citu salonu temperatūras devēju, no sākuma..