• Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa) - Page 3
Page 3 of 76

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Thu Mar 24, 2011 8:13 pm
by vasils
vai suuknis?9kng,2,3t.bubinot uz maziem pilseetaa ar otro vai tresho, kad piespiezh gaazi, tad mashiina viegli raustaas.tuksgaitaa darbojas normaali.sveces un gaisa filtrs nesen mainiiti.

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Thu Mar 24, 2011 9:00 pm
by Arnijs
vasils wrote:vai suuknis?9kng,2,3t.bubinot uz maziem pilseetaa ar otro vai tresho, kad piespiezh gaazi, tad mashiina viegli raustaas.tuksgaitaa darbojas normaali.sveces un gaisa filtrs nesen mainiiti.
Nav jau tramvajs! Cik saprotu - gribi bezmaz vai elektromotora līkni.

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Thu Mar 24, 2011 9:20 pm
by vasils
Arnijs wrote:
vasils wrote:vai suuknis?9kng,2,3t.bubinot uz maziem pilseetaa ar otro vai tresho, kad piespiezh gaazi, tad mashiina viegli raustaas.tuksgaitaa darbojas normaali.sveces un gaisa filtrs nesen mainiiti.
Nav jau tramvajs! Cik saprotu - gribi bezmaz vai elektromotora līkni.
raustiishanaas arvien stipraaka. arii apdzenot uz lielcelja.maaku atskjirt jaudas nepietiekamiibas raustiishanos un defekta raustiishanos

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Thu Mar 24, 2011 9:36 pm
by edijs
Bet cik stipri tu to gāzi uzspied pēc lēnās bubināšanas? Tā no sirds? Tad jau jā - sūknis var būt kā viens no variantiem. Bet tikai viens. :D

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Thu Mar 24, 2011 9:44 pm
by Arnijs
Nu tur vēl visādi vakuumi, gaisa masas mērītājs, &, u.t.t.
Ko gan i-netā VISPĀR var pateikt... Vienīgi uzminēt :D

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Thu Mar 24, 2011 9:45 pm
by vasils
edijs wrote:Bet cik stipri tu to gāzi uzspied pēc lēnās bubināšanas? Tā no sirds? Tad jau jā - sūknis var būt kā viens no variantiem. Bet tikai viens. :D
pat ne no sirds, bet laideni.bet tukshgaitaa viss ok.var buut taa ,ka reaali suuknis griezhaas, bet razhiiba nav pietiekama?

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Mon Mar 28, 2011 7:22 pm
by Nils
Ko mans divlitru augstspiediena itālis iegūs, ja uzlikšu galvu no 2.3turbo?
Cik sapratu to var, paliek jautājums par to cik liela jēga.

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Mon Mar 28, 2011 8:17 pm
by zinitis
Nils wrote:Ko mans divlitru augstspiediena itālis iegūs, ja uzlikšu galvu no 2.3turbo?
Cik sapratu to var, paliek jautājums par to cik liela jēga.
Ja uzliksi standarta galvu,tad iegūsi tikai apziņu,ka tāda ir uzlikta,jo galvas ir vienādas.
Tik pat labi vari uzlikt degvielas bāku no auto ar 2.3 motoru,rezultāts būs līdzīgs... ;)

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Mon Mar 28, 2011 8:45 pm
by Nils
Zinitis wrote:
Nils wrote:Ko mans divlitru augstspiediena itālis iegūs, ja uzlikšu galvu no 2.3turbo?
Cik sapratu to var, paliek jautājums par to cik liela jēga.
Ja uzliksi standarta galvu,tad iegūsi tikai apziņu,ka tāda ir uzlikta,jo galvas ir vienādas.
Tik pat labi vari uzlikt degvielas bāku no auto ar 2.3 motoru,rezultāts būs līdzīgs... ;)
Ja tā ir galva no 2.3T Aero? Apziņa būs vēl spēcīgāka? :laugh:

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Mon Mar 28, 2011 9:07 pm
by chippy
Nils wrote:
Zinitis wrote:
Nils wrote:Ko mans divlitru augstspiediena itālis iegūs, ja uzlikšu galvu no 2.3turbo?
Cik sapratu to var, paliek jautājums par to cik liela jēga.
Ja uzliksi standarta galvu,tad iegūsi tikai apziņu,ka tāda ir uzlikta,jo galvas ir vienādas.
Tik pat labi vari uzlikt degvielas bāku no auto ar 2.3 motoru,rezultāts būs līdzīgs... ;)
Ja tā ir galva no 2.3T Aero? Apziņa būs vēl spēcīgāka? :laugh:
Es domāju, ka tas lielā mērā atkarīgs no Tavas psihes stāvokļa :laugh:

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Tue Mar 29, 2011 11:51 pm
by Krists
Kur lai atrod centrālās atslēgas shēmu, netā meklēju - neko neatradu, varbūt kādam ir ?!?
Ir doma 9k centrālo atslēgu uzstādīt vienam citam auto tik vajadzētu saprast kā tur viss pareizi vienojās !

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Wed Mar 30, 2011 12:08 am
by KoreFun
Image

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Wed Mar 30, 2011 10:02 am
by Krists
KoreFun wrote:Image
Paldies, bet šī nederēs, jo interesē vadu shēma lai zinātu kā tos motoriņus sajūgt ar centralās atslēgas bloku!

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Sun Apr 03, 2011 9:26 am
by edijs
Kurš te nesenā pagātnē ir skrūvējis starteri nost no neizcelta motora? Stāstiet - kādas burvestības pielietojāt! Tai skrūvei, kas ir tuvāk blokam, ir izcili tizla piekļuve. Neticu, ka jāņem nost ieplūdes kolektors, lai to izdarītu. Bet citādāk.. ar atslēdziņu (pat apvīlētu), nevar normāli pagriezt, jo ķeras gar bloku. Muciņu uzlikt var, bet nav jau kur tirkšķi uzlikt.

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Sun Apr 03, 2011 10:40 am
by Arnijs
edijs wrote:Kurš te nesenā pagātnē ir skrūvējis starteri nost no neizcelta motora? Stāstiet - kādas burvestības pielietojāt! Tai skrūvei, kas ir tuvāk blokam, ir izcili tizla piekļuve. Neticu, ka jāņem nost ieplūdes kolektors, lai to izdarītu. Bet citādāk.. ar atslēdziņu (pat apvīlētu), nevar normāli pagriezt, jo ķeras gar bloku. Muciņu uzlikt var, bet nav jau kur tirkšķi uzlikt.
Eļementarno Vatson! :D No motortelpas, no ģeneratora puses... Nirsti tik ar roku iekšā zem ieplūdes (var dabūt zilas ribas) un tad jau sapratīsi, kas un kā.