• Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa) - Page 61
Page 61 of 76

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Thu Jan 23, 2014 12:30 pm
by Kudinsky
ZingZeng wrote:Daļēji līdzīgi simptomi bija, kad elektriskā drosele gāja uz galu, tiesa tas bija komplektā ar saplaisajušām vakuuma caurulītēm. Droseli sataisīja, caurules nomainīja, problēmu vairs nebija.
BET vai tas ir tavs gadījums, nezinu.
Tu domā to devēju, kas nāk pie droseles?
Trubiņas vasarā tika nomainītas.

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Thu Jan 23, 2014 12:40 pm
by ZingZeng
Tik smalki nepateikšu, klāt nestāvēju, bet kā man skaidroja droselis pa lielam ir elektromotors, kas mēdz radīt problēmas, manejas viss bija sasūbējis, iespējams no motora mazgāšanas.

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Thu Jan 23, 2014 12:56 pm
by Kudinsky
ZingZeng wrote:Tik smalki nepateikšu, klāt nestāvēju, bet kā man skaidroja droselis pa lielam ir elektromotors, kas mēdz radīt problēmas, manejas viss bija sasūbējis, iespējams no motora mazgāšanas.
Tev Saab bija TCS?

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Thu Jan 23, 2014 1:00 pm
by edijs
Simptomi izteikti līdzīgi tam, kādus pigorus vienu laiku darīja mans melnais draugs. Bet draņķīgākais ir tas, ka konkrētu iemeslu nosaukt grūti - tika apčamdītas trubiņas, nomainīta drosele, cits MAP's, cits APC (kas gan varbūt neko nemaina pie starta), utt. - beigās aizgāja. Mainīju arī droseli - taču tev tak nav elektriskā, ne? Vēl bija aizdomas par holu, jo savulaik zaļais ar beigtu holu mēdz uzvesties stipri līdzīgi.

Tikko ar Agneses 9k arī bija jautrība - pēc motora pārkrāmēšanas darbiem kaut kā sāka, rīstīties, pārlieties, tad kādu brīdi nelekt. Samainīju sveces, mēģināju citu DI, arī citu ECU - nekādu izmaiņu. Aizvedu uz Arteh, kur auto stāv joprojām - viņi tādu precīzu vainu arī neatrada, taču ir izčekojuši vadus, patīrījuši kontaktus, vārdu sakot pielikuši speciālista roku - un tavu brīnumu, auto pēkšņi sāka pukšķināt vienmērīgi. Ar to es gribēju teikt - aizved savējo arī turp un atstāj uz kādu laiciņu. Varbūt nokaunēsies un sapratīs, ka jāstrādā atbilstoši saimnieka vēlmēm. :D

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Thu Jan 23, 2014 1:07 pm
by Kudinsky
Ir apsvērta arī doma vest uz Arteh. Bet tad būs jāpaliek kājiniekos. Un šim auto ir niķis esot servisā darboties vnk ideāli, bet kā pa vārtiem ārā, tā atkal sākas...
Manējam drosele ir visparastākā ar devēju, kas laikam mēra droseles stāvokli.
Un kad ir uzsilis, tad var piešķilt bez problēmām.

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Thu Jan 23, 2014 1:52 pm
by ZingZeng
Kudinsky wrote:
ZingZeng wrote:Tik smalki nepateikšu, klāt nestāvēju, bet kā man skaidroja droselis pa lielam ir elektromotors, kas mēdz radīt problēmas, manejas viss bija sasūbējis, iespējams no motora mazgāšanas.
Tev Saab bija TCS?
Jā, mani abi 9000 bija ar atslēdzamiem TCS.

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Thu Jan 23, 2014 3:44 pm
by GuntisG
Kudinsky wrote:Ir apsvērta arī doma vest uz Arteh. Bet tad būs jāpaliek kājiniekos. Un šim auto ir niķis esot servisā darboties vnk ideāli, bet kā pa vārtiem ārā, tā atkal sākas...
Manējam drosele ir visparastākā ar devēju, kas laikam mēra droseles stāvokli.
Un kad ir uzsilis, tad var piešķilt bez problēmām.
A tu nebrauc bez galvenā masķera pa vārtiem ārā! :D

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Mon Jan 27, 2014 8:21 pm
by Kostja
Kudinsky wrote:Šī problēma joprojām aktuāla!
Kudinsky wrote:Tātad ir problēma! Aukstam esot, straujāk iedodot gāzi auto tā kā aizrijas- krīt apgriezieni, gandrīz uz slāpšanas robežas auto saņemas, tad apgriezieni kāpj apm. līdz 1500... Pēc kādām 15 sec itkā viss normalizējas. Iedodot straujāg gāzi viss sākas no jauna... Kad auto dzinējs uzsilis, problēmu nava. Ā, un vēl... Novelkot kādus 150 km pa Polijas bāni vidēji uz 130km/h, iebraucot apdzīvotā vietā, apstājoties pie luksofora, auto darbojās uz slāpšanas robežas, lēkā apgriezieni apm 500- 1500.
Sveces, filtrs un sūknis mainīti.
Dzinējs 234E 2.3 lpt- turbo mainīts uz TD04, ECU- Hirsch stage 1
Idejas? Varianti?
Un ir nācis arī kas jauns klāt. Auktu auto piestartējot, tas normāli iedarbojas un pēc kādām 20-30 sec. ņem un noslāpst. Otro reizi šķiļot jau ir drusku jāpazāģē. Ir bijis, ka slāpst kādas reizes četras pēc kārtas un ar katru reizi ir grūtāk piešķilt...
DI? Sūknis???
Halp!
Man ir līdzīgas problēmas uz tāda pa

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Mon Jan 27, 2014 10:11 pm
by Kudinsky
Es sliecos domāt, ka DI blēņojas, jo kad auto staigā apgriezieni, ir sajūta, ka zūd viens vai divi cilindri...
Rīt dabūšu citu DI, nomainīšu un tad jau manīs- ir labāk, vai vaina ir kur citur.

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Mon Jan 27, 2014 11:16 pm
by KoreFun
Tukšgaitas regulatoru mēģināji tīrīt/mainīt?
AKB atvienošana neko nedod?

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Tue Jan 28, 2014 9:48 pm
by Kostja
Varbūt, kads zina kādi izmēri ir priekšejam vārpstas blīvgredzenam (kloķvārpstas)? Vienkarši 1.5 meneša laika jau divus nomainīju.

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Tue Jan 28, 2014 10:05 pm
by Vilcins
Kostja wrote:Varbūt, kads zina kādi izmēri ir priekšejam vārpstas blīvgredzenam (kloķvārpstas)? Vienkarši 1.5 meneša laika jau divus nomainīju.
66,65x 48x10 Rada sitadu,nu un ko tas dos ja atkal nomainisi?Gan jau skriemelim blivslega vieta izdilusi.

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Tue Jan 28, 2014 10:15 pm
by Kostja
Vilcins wrote:
Kostja wrote:Varbūt, kads zina kādi izmēri ir priekšejam vārpstas blīvgredzenam (kloķvārpstas)? Vienkarši 1.5 meneša laika jau divus nomainīju.
66,65x 48x10 Rada sitadu,nu un ko tas dos ja atkal nomainisi?Gan jau skriemelim blivslega vieta izdilusi.
Vienkarši pirmais bija mazāks (pēc izmēriem), pēc tam paskatījos pēc katalogiem un nopirku ar tādu izmēru 66,65x48x10, bet jautāju lai uzzinātu kādā tieši izmēra tam jabūt.

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Tue Jan 28, 2014 10:15 pm
by Kostja
Vilcins wrote:
Kostja wrote:Varbūt, kads zina kādi izmēri ir priekšejam vārpstas blīvgredzenam (kloķvārpstas)? Vienkarši 1.5 meneša laika jau divus nomainīju.
Paldies :wink: 66,65x 48x10 Rada sitadu,nu un ko tas dos ja atkal nomainisi?Gan jau skriemelim blivslega vieta izdilusi.
Vienkarši pirmais bija mazāks (pēc izmēriem), pēc tam paskatījos pēc katalogiem un nopirku ar tādu izmēru 66,65x48x10, bet jautāju lai uzzinātu kādā tieši izmēra tam jabūt.

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Tue Jan 28, 2014 10:16 pm
by Vilcins
Sim,ko es tev noradiju.