• Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa) - Page 64
Page 64 of 76

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Tue Jun 17, 2014 5:59 pm
by kazha
paldies edij, tur tā lieta ka vesels viss ir tik ārdīšanas azarta iegāju :mrgreen: un laikam norāvu kaut ko pa ātru un viss, tagad vispar liela dalja vadu atvienoti un metajs viena čupā pie vadītāj kājām..

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Tue Jun 17, 2014 7:36 pm
by edijs
Tā teikt - sabeidzi labus beņķus. :D Ir cilvēki, kas labprāt savāc elektriskos, nodīrā veco, saplaisājušo ādu un virsū liek no sava vecā beņķa, kaut lupatu. Jo, ja auto regulāri stūrē vairāk kā viens cilvēks, tad ieprogrammētās sēdpozīcijas ir vienkārši kolosāla štelle!

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Tue Jun 17, 2014 10:18 pm
by kazha
kapēc sabeidzu? :D arā tik nedabūnu, no benķiem vadi jau nav novākti, bet arā arī nedabūnu pagaidām :D
šodien piemetu pie viena vada sarkana + un pie korpusa -, bet tik releys notikshkjeja bet neko nekustejas :( aikam nesitais vads bija :D bus jameklejas

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Tue Aug 05, 2014 12:29 am
by Silver
Vai var būt, ka 2.3T (170 hp) modelim nav APC/Turbo bultiņas panelī? No pārdevēja neko sakarīgi saprotamu neizdodas izspiest:)
Kādu komplektāciju modeļiem ir tā bultiņa?

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Tue Aug 05, 2014 8:34 am
by edijs
Ne tikai bultiņa panelī nav, bet arī APC vārsta nav. (Ir gan redzēti mikstrojumi, kad APC tomēr ir, bet panelī bultiņa nē - ej nu sazini, vai tiešām tā jau no rūpnīcas, vai kāds vēlāk papildus pielicis APC.) Ja bultiņa panelī un APC nav, tad tas ir zemspiediena turbo. Mazāk zirgu, jūtami mazāka grieze.

Labā ziņa ir tāda, ka var pārtaisīt. Vajag uzlikt APC vārstu, saspraust šļaukas, pārprogrammēt kompi. Ja šīs lietas tāpat jādara, ir jēga uzlikt APC no Trionic7. Turbīna ir tā pati. Par interkūleri jāskatās - palicis prātā no kaut kur lasītā, ka LPT varētu arī būt atšķirīgs, bet tā uz aci skatoties neesmu redzējis atšķirību (protams, ja LPT donors nebija aprīkots ar niknāku IC gadu gaitā).

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Tue Aug 05, 2014 10:20 am
by Kudinsky
edijs wrote:Ne tikai bultiņa panelī nav, bet arī APC vārsta nav.
Par APC neesamību pirmoreizi dzirdu... Manējam no rūpnīcas ar bultiņas nebija, APC bija. Kundzes melnajam tas pats.

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Tue Aug 05, 2014 10:25 am
by edijs
Tavs ir jubilejnieks, tiem, neskatoties uz LPT, bija APC. Kas ar melno, kura gada tas?

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Tue Aug 05, 2014 12:59 pm
by Kudinsky
edijs wrote:Tavs ir jubilejnieks, tiem, neskatoties uz LPT, bija APC. Kas ar melno, kura gada tas?
Tas bija kaut kāds jocīgais ar nabadzīgāko aprīkojumu ever, laikam 94-tā gada.
Čekojot saabvin.com bija piebilde internal market only.

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Tue Aug 05, 2014 1:11 pm
by GuntisG
Vai Tu par manu ex melno runā? Tas bija LPT un APC vārsts viņam nebija! Tāpat kā turbo bultiņas panelī nebija. Un vispār daudz kā tur nebija! :D Bet samta beņķi gan ir forši.

Edij, neskatoties uz to, ka LPT ir mazāka jauda, tam lielais pluss ir, ka gandrīz nav jūtama turbobedre. Faktiski, kā iemin, tā viņs uzreiz aiziet. Nav, kā Airim, ka iemin, tad pāris sekundes jāpagaida, kamēr šis "uzpūšās" un tikai tad aiziet.

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Tue Aug 05, 2014 5:20 pm
by Kudinsky
GuntisG wrote:Vai Tu par manu ex melno runā? Tas bija LPT un APC vārsts viņam nebija! Tāpat kā turbo bultiņas panelī nebija. Un vispār daudz kā tur nebija! :D Bet samta beņķi gan ir forši.

Edij, neskatoties uz to, ka LPT ir mazāka jauda, tam lielais pluss ir, ka gandrīz nav jūtama turbobedre. Faktiski, kā iemin, tā viņs uzreiz aiziet. Nav, kā Airim, ka iemin, tad pāris sekundes jāpagaida, kamēr šis "uzpūšās" un tikai tad aiziet.
Jap par Tavu ex. Man gan atmiņā stāv, ka APC bija, būs jāiet jāapskatās.
Nu par Airi un pāris sekundēm ir bišk pārspīlēts... :mrgreen:

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Tue Aug 05, 2014 9:05 pm
by Silver
Un vēl, cik diža ir starpība starp 2.0T un 2.3T? Kā nekā tie nieka 0.3L sastāda 15%
Bet no otras puses motori ir identiski, atšķiras tikai virzuļa gājiens, līdz ar to apgriezieni kāpj ātrāk un atsaucība arī?

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Wed Aug 06, 2014 1:46 pm
by GuntisG
Starp 2,0 t un 2,3 t ir maza atšķirība - 150 zs un 170 zs, vai arī 0,3 t :D (atkarībā, kā uz to skatās). Atšķirība būs kārbā un attiecīgi motora apgriezienos pie vienāda ātruma. Bet arī 2 litrīgam var uzlikt steidžu un garo kārbu.

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Wed Aug 06, 2014 2:05 pm
by edijs
Es gan neteiktu, ka maza atšķirība.. 2.0 LPT ar tiem 150 lopeļiem gan ir tāds nīkulīgs.. Protams, lieta ir labojama, pārtaisot par FTP un pieregulējot smadzeni. Divlitrīgais ar pirmo steidžu uzvedīsies līdzīgi stock 2.3 Aero, bet nu rēķini, ka tas ir uz resursa rēķina.

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Wed Aug 06, 2014 2:35 pm
by lawyer
Kas gan atšķiras resursā B204 un B234? Bloki taču vienādi, pārējās daļas praktiski arī, atšķiras tikai virzuļa gājiens :roll:

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Wed Aug 06, 2014 4:44 pm
by ZingZeng
Nu pēc manas saprašanas, jo lielāks motora tilpums, jo lēnāk tas griežas, jo ilgak tas var griezties, attiecīgi ilgaks resurss.