• Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa) - Page 67
Page 67 of 76

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Sat Feb 27, 2016 7:36 pm
by Kudinsky
vasils wrote:KURŠ ir licis kopā ng pakaļējās durvis. aizvedu uz krāsošanu saabu ar saliktām durvīm . tie man izjauca, nokrāsoja un sameta visu bagažniekā.vakar man nesanāca ,jo stiklu liku pašās beigās- nelien iekšā.kāda ir secība? 8)
Aizved atpakaļ pie krāsotājiem, lai saliek kā bija! Nākamreiz, kad kāds aizdzīs auto krāsot, to ar atdos kastēs saliktu?!
Kas tas par foršu kantori?

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Sat Feb 27, 2016 8:34 pm
by ifka
Veel nesen skruuveejos ap pilniibaa izjauktaam durviim.

Ja pareizi atceros, tad aizm. durvju stikls jaaliek iekshaa no augshas (sprauga ailee). Perimetraalajai gumijai, aareejam horiz. loga moldingam un, veelams, stikla paceelaaja meh. jaabuut laukaa.

Logs saudziigi jaanolaizj pashaa apakshaa, tad ievieto gropees gumiju. Ieslidini tajaa stiklju uz augshu apm lidz vidum (skaties ka nenokriit un nesasitas), tad no apakshas durviis iegroza paceelaajmehaanismu, kas arii iedziits apm vidusstaavoklii.

Pieskruuvee taas 3 + 2 + 2 + 1 paceelaaja/loga skruves. Peec tam paveero, ka mehaanisms transportee - vai stikls ir apm simetriski novietojies pret sliidgropeem, vai ir liimenisks (tuvaak augshai) un vai trosiites galastaavoklii nav paarlieku noljukushas. Viss nedaudz piereguleejams/piegrozams ar shiim piemineetajaam skruuveem + veel dazjiem plastmasas distanceriem mehaanismaa.

Visu beigaas saudziigi iebiida vietaa loga horiz moldingu. Protams, 1/4 logam jaabuut ieliktam vispirms.

Ceru vinji Tev visu atpakalj atdeva? :)

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Sun Apr 17, 2016 7:40 pm
by vasils
sveiki!vai kāds var apskaidrot kada izvirzījuma diski ir uzliekami saab 9000. interesē 17 collu diski ,bet kāds ir pieļaujamais ET, lai nelien arā no arkas un lai neskarās pret amortizatoru un stabilizātora stieni.

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Sun Apr 17, 2016 8:39 pm
by Arnijs
vasils wrote:sveiki!vai kāds var apskaidrot kada izvirzījuma diski ir uzliekami saab 9000. interesē 17 collu diski ,bet kāds ir pieļaujamais ET, lai nelien arā no arkas un lai neskarās pret amortizatoru un stabilizātora stieni.
To neviens Tev te nepateiks. Domāju - nav tādas pieredzes. Bet to ļoti vienkārši vari uzzināt pats! Noskrūvē riteni, pieliec pie gultņa plaknes kādu taisnu priekšmetu (dēlis, lineāls u.t.t.) un izmēri attālumu gan līdz amortiņam, gan līdz spārnam, Pēc tam, ņemot vērā diska platumu + rezervīti riepai, mierīgi vari izrēķināt ET.

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Mon Apr 18, 2016 12:41 am
by Kudinsky
Vajadzētu siksnas skriemeļa aizsargu- to kurš atrodas pasažiera pusē paspārnē. Šodien tā gumija braucot aizlidoja. Ja kādam ir- padod ziņu!

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Mon May 09, 2016 10:49 pm
by vasils
9000 kondicionēšanas sistēma.
dzinēja dzešēšanai un kondicioniera sistēmai katrai nāk savs ventilātors ?
palabojiet, jo manam priekšā kondiķa radiātors ir pliks bez ventilātora. :)

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Tue May 10, 2016 1:44 pm
by ZZ_ZingZeng
Jā, katrai savs.

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Thu May 12, 2016 12:42 pm
by Kudinsky
vasils wrote:9000 kondicionēšanas sistēma.
dzinēja dzešēšanai un kondicioniera sistēmai katrai nāk savs ventilātors ?
palabojiet, jo manam priekšā kondiķa radiātors ir pliks bez ventilātora. :)
Ventilators ir viens aiz dzinēja radiatora. Kad ieslēdz kondišku ieslēdzas arī ventilators.

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Thu May 12, 2016 3:44 pm
by ZZ_ZingZeng
Ui !@#$%^&* ventilātora vietā izlasīju radiātors, sorry par maldināšanu.

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Wed Sep 14, 2016 3:23 pm
by Lauris
Sveiki,sekojoša problēma:
Ir vajadzība vilkt 9000'šo automātu. Kādi pasākumi jāveic,lai to neriskējot varētu darīt,jāņem nost kārba? Vai tomēr jāņem treileris,kas ņemot vērā,ka tas nav vienreizējs pasākums būs pasāļi? Jāaizvelk ir apmēram 30km uz metināšanu,pēc tam atpakaļ.

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Wed Sep 14, 2016 3:37 pm
by lawyer
Dzinēju var pielaist? Ja var, un tas darbojas, tad mierīgi var aizvilkt tos 30km manuprāt :think:

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Wed Sep 14, 2016 4:30 pm
by edijs
Pa kādiem ceļiem jābrauc? Lēni un prātīgi, ik pa laikam apstājoties, lai padziest, var tak vilkt. Lasīti dažādi viedokļi un pieredzes stāsti šajā jautājumā, tieši par 9k automātu - gan velk uz ne vairāk kā 50 km/h un stāj malā ik pa desmit minūtēm uz pārdesmit minūtēm, vai arī velk uz ne vairāk kā 20-30 km/h un būtībā visus tos 30 km nekas traģisks nenotiks. Tiesa, veselu stundu vai pat vairāk jāvelk, uz šosejas korķis, viss slikti. :)

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Wed Sep 14, 2016 5:34 pm
by Lauris
edijs wrote:Pa kādiem ceļiem jābrauc? Lēni un prātīgi, ik pa laikam apstājoties, lai padziest, var tak vilkt. Lasīti dažādi viedokļi un pieredzes stāsti šajā jautājumā, tieši par 9k automātu - gan velk uz ne vairāk kā 50 km/h un stāj malā ik pa desmit minūtēm uz pārdesmit minūtēm, vai arī velk uz ne vairāk kā 20-30 km/h un būtībā visus tos 30 km nekas traģisks nenotiks. Tiesa, veselu stundu vai pat vairāk jāvelk, uz šosejas korķis, viss slikti. :)
Ņemot vērā, ka nav TA tiks vilkts pa grants ceļiem nakts laikā, takā korķi nav plānoti :)
esmu kaut ko dzirdējis par pusasu atvienošanu... cik sarežģīti ir tas?

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Wed Sep 14, 2016 9:02 pm
by edijs
Nav baigi sarežģīti. Ja taisies vilkt vairākas reizes šurpu turpu, varbūt tik tiešām labs risinājums. Lielais uzgrieznis pašā galā, lai izvilktu , atāķējamies no plaukta, un velkam ārā. Tā kā divus pirkstus aplaistīt. :)

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Wed Sep 14, 2016 9:05 pm
by Vilcins
Ja,un aizvelc turp un atpakal ar nesavilktiem gultniem :mrgreen: