Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Posted: Sat Jan 21, 2017 6:01 pm
Lauzt, tas nav celt... (copīrait kaukāc krievz)
Ļoti virspusējs problēmas apraksts.saabmats wrote:Kādu laiku sūdzējos par to ka brīžos pielaižot aukstu izsit zilu dūmu mākoni. Visādīgi pētiju un meklēju vainu,bet īsti nav skaidrs,kas ir pie vainas. Pēdējā laika novērojums ir tāds,ja ir braukti vairāki km un motors ir bijis uzsilis,nākamais auksta motora starts būs bez dūmiem. Bet ja ir veikts piem. 1 km ,motors loģiski nav izsilis,un pēc tam tiek iedarbināts auksts motors pēc kādas stundas tad 50% starts ir ar zilu dūmu mutuli. Vakar bija arī viens tāds variants,biju braucis šur tur,viss ok,bez ziliem dūmiem. Auto nostāvēja pāris stundas pie mājas,nogāju lejā pārbraucu auto, 4 metrus un noslāpēju,loģiski ,ka motors pat neuzsila. Tā arī viss,uzgāju mājās,pēc stundas bija jābrauc,un še tev ,dūmu mākonis pie pielaišanas ir atkal. Dūmošana norit 5-10 sekundes. Tāda sajūta ,ka kaut kas ir sakrājies,tas izdeg un viss. Pēc zilā dūmā pazušanas varu gāzēt cik gribu zilu dūmu nav. eļļu arī uz 10 000 km pazūd līmenis. It kā nekas traks. Turbīna pisjec? vai kartera ventilācija nevar tādus brīnumus taisīt? Ieplūdes kolektors arī viss ir nopuņķojies ar eļļu,drosele arī eļļaina. Varbūt kādam arī ir tā bijis ? Cerams ka sapratāt ko uzrakstiju.
Būsts ir, sūdzos par zilo dūmu esamību. Ja tiek pabraukts lielāks gabals zilo dūmu nav. Bet ja tiek padarbīnāts bet nebraukts,tad zilos dūmus var gaidīt nākamajā startā.Silver wrote:Ļoti virspusējs problēmas apraksts.saabmats wrote:Kādu laiku sūdzējos par to ka brīžos pielaižot aukstu izsit zilu dūmu mākoni. Visādīgi pētiju un meklēju vainu,bet īsti nav skaidrs,kas ir pie vainas. Pēdējā laika novērojums ir tāds,ja ir braukti vairāki km un motors ir bijis uzsilis,nākamais auksta motora starts būs bez dūmiem. Bet ja ir veikts piem. 1 km ,motors loģiski nav izsilis,un pēc tam tiek iedarbināts auksts motors pēc kādas stundas tad 50% starts ir ar zilu dūmu mutuli. Vakar bija arī viens tāds variants,biju braucis šur tur,viss ok,bez ziliem dūmiem. Auto nostāvēja pāris stundas pie mājas,nogāju lejā pārbraucu auto, 4 metrus un noslāpēju,loģiski ,ka motors pat neuzsila. Tā arī viss,uzgāju mājās,pēc stundas bija jābrauc,un še tev ,dūmu mākonis pie pielaišanas ir atkal. Dūmošana norit 5-10 sekundes. Tāda sajūta ,ka kaut kas ir sakrājies,tas izdeg un viss. Pēc zilā dūmā pazušanas varu gāzēt cik gribu zilu dūmu nav. eļļu arī uz 10 000 km pazūd līmenis. It kā nekas traks. Turbīna pisjec? vai kartera ventilācija nevar tādus brīnumus taisīt? Ieplūdes kolektors arī viss ir nopuņķojies ar eļļu,drosele arī eļļaina. Varbūt kādam arī ir tā bijis ? Cerams ka sapratāt ko uzrakstiju.
Apraksti simptomus sīkāk, detalizētāk, par ko vispār sūdzies un t.t..
Būsts ir? Ir būsts - tātad nav problēmas.
Daudz saabiem ir tāda pati problēma , kam vairak kam mazāk ! Man vins dūmo pie auksta starta 1,5 gadu ! Uz priekšu iet , bet jauda vaira nav tāda un ella ar garaho ! Turbina, blivslegi , gredzeni , vai nu viss kopā vai atsevisks elements ! Iegdit isti netaisos jo ir savu laiku nokalpojis !saabmats wrote:Būsts ir, sūdzos par zilo dūmu esamību. Ja tiek pabraukts lielāks gabals zilo dūmu nav. Bet ja tiek padarbīnāts bet nebraukts,tad zilos dūmus var gaidīt nākamajā startā.Silver wrote:Ļoti virspusējs problēmas apraksts.saabmats wrote:Kādu laiku sūdzējos par to ka brīžos pielaižot aukstu izsit zilu dūmu mākoni. Visādīgi pētiju un meklēju vainu,bet īsti nav skaidrs,kas ir pie vainas. Pēdējā laika novērojums ir tāds,ja ir braukti vairāki km un motors ir bijis uzsilis,nākamais auksta motora starts būs bez dūmiem. Bet ja ir veikts piem. 1 km ,motors loģiski nav izsilis,un pēc tam tiek iedarbināts auksts motors pēc kādas stundas tad 50% starts ir ar zilu dūmu mutuli. Vakar bija arī viens tāds variants,biju braucis šur tur,viss ok,bez ziliem dūmiem. Auto nostāvēja pāris stundas pie mājas,nogāju lejā pārbraucu auto, 4 metrus un noslāpēju,loģiski ,ka motors pat neuzsila. Tā arī viss,uzgāju mājās,pēc stundas bija jābrauc,un še tev ,dūmu mākonis pie pielaišanas ir atkal. Dūmošana norit 5-10 sekundes. Tāda sajūta ,ka kaut kas ir sakrājies,tas izdeg un viss. Pēc zilā dūmā pazušanas varu gāzēt cik gribu zilu dūmu nav. eļļu arī uz 10 000 km pazūd līmenis. It kā nekas traks. Turbīna pisjec? vai kartera ventilācija nevar tādus brīnumus taisīt? Ieplūdes kolektors arī viss ir nopuņķojies ar eļļu,drosele arī eļļaina. Varbūt kādam arī ir tā bijis ? Cerams ka sapratāt ko uzrakstiju.
Apraksti simptomus sīkāk, detalizētāk, par ko vispār sūdzies un t.t..
Būsts ir? Ir būsts - tātad nav problēmas.
Pirms 20 tk,mainiju galvas blīvi,piereizes nomainiju vārstu blīvslēgus.Tie atkrīt. Ja būtu gredzeni,tad vajadzētu dūmot katru reizi. Tad jau laikam turbīna varētu būt. Nu vismaz man tā liekas .Wilsons wrote:Daudz saabiem ir tāda pati problēma , kam vairak kam mazāk ! Man vins dūmo pie auksta starta 1,5 gadu ! Uz priekšu iet , bet jauda vaira nav tāda un ella ar garaho ! Turbina, blivslegi , gredzeni , vai nu viss kopā vai atsevisks elements ! Iegdit isti netaisos jo ir savu laiku nokalpojis !saabmats wrote:Būsts ir, sūdzos par zilo dūmu esamību. Ja tiek pabraukts lielāks gabals zilo dūmu nav. Bet ja tiek padarbīnāts bet nebraukts,tad zilos dūmus var gaidīt nākamajā startā.Silver wrote: Ļoti virspusējs problēmas apraksts.
Apraksti simptomus sīkāk, detalizētāk, par ko vispār sūdzies un t.t..
Būsts ir? Ir būsts - tātad nav problēmas.