• Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa) - Page 264
Page 264 of 345

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sat Jan 21, 2017 6:01 pm
by JimBeam
Lauzt, tas nav celt... (copīrait kaukāc krievz)

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sun Jan 22, 2017 11:29 am
by Mahmuds
Šajā gadījumā labāk derētu cits krievu teiciens: "Trakumā var arī p***i nolauzt" :D !

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sun Jan 22, 2017 12:11 pm
by JimBeam
:mrgreen:

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Jan 26, 2017 7:28 pm
by saabmats
Kādu laiku sūdzējos par to ka brīžos pielaižot aukstu izsit zilu dūmu mākoni. Visādīgi pētiju un meklēju vainu,bet īsti nav skaidrs,kas ir pie vainas. Pēdējā laika novērojums ir tāds,ja ir braukti vairāki km un motors ir bijis uzsilis,nākamais auksta motora starts būs bez dūmiem. Bet ja ir veikts piem. 1 km ,motors loģiski nav izsilis,un pēc tam tiek iedarbināts auksts motors pēc kādas stundas tad 50% starts ir ar zilu dūmu mutuli. Vakar bija arī viens tāds variants,biju braucis šur tur,viss ok,bez ziliem dūmiem. Auto nostāvēja pāris stundas pie mājas,nogāju lejā pārbraucu auto, 4 metrus un noslāpēju,loģiski ,ka motors pat neuzsila. Tā arī viss,uzgāju mājās,pēc stundas bija jābrauc,un še tev ,dūmu mākonis pie pielaišanas ir atkal. Dūmošana norit 5-10 sekundes. Tāda sajūta ,ka kaut kas ir sakrājies,tas izdeg un viss. Pēc zilā dūmā pazušanas varu gāzēt cik gribu zilu dūmu nav. eļļu arī uz 10 000 km pazūd līmenis. It kā nekas traks. Turbīna pisjec? vai kartera ventilācija nevar tādus brīnumus taisīt? Ieplūdes kolektors arī viss ir nopuņķojies ar eļļu,drosele arī eļļaina. Varbūt kādam arī ir tā bijis ? Cerams ka sapratāt ko uzrakstiju.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Jan 26, 2017 9:03 pm
by Ainars
Nomierinies... auto nav jauns...

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Jan 26, 2017 9:32 pm
by Silver
saabmats wrote:Kādu laiku sūdzējos par to ka brīžos pielaižot aukstu izsit zilu dūmu mākoni. Visādīgi pētiju un meklēju vainu,bet īsti nav skaidrs,kas ir pie vainas. Pēdējā laika novērojums ir tāds,ja ir braukti vairāki km un motors ir bijis uzsilis,nākamais auksta motora starts būs bez dūmiem. Bet ja ir veikts piem. 1 km ,motors loģiski nav izsilis,un pēc tam tiek iedarbināts auksts motors pēc kādas stundas tad 50% starts ir ar zilu dūmu mutuli. Vakar bija arī viens tāds variants,biju braucis šur tur,viss ok,bez ziliem dūmiem. Auto nostāvēja pāris stundas pie mājas,nogāju lejā pārbraucu auto, 4 metrus un noslāpēju,loģiski ,ka motors pat neuzsila. Tā arī viss,uzgāju mājās,pēc stundas bija jābrauc,un še tev ,dūmu mākonis pie pielaišanas ir atkal. Dūmošana norit 5-10 sekundes. Tāda sajūta ,ka kaut kas ir sakrājies,tas izdeg un viss. Pēc zilā dūmā pazušanas varu gāzēt cik gribu zilu dūmu nav. eļļu arī uz 10 000 km pazūd līmenis. It kā nekas traks. Turbīna pisjec? vai kartera ventilācija nevar tādus brīnumus taisīt? Ieplūdes kolektors arī viss ir nopuņķojies ar eļļu,drosele arī eļļaina. Varbūt kādam arī ir tā bijis ? Cerams ka sapratāt ko uzrakstiju.
Ļoti virspusējs problēmas apraksts.
Apraksti simptomus sīkāk, detalizētāk, par ko vispār sūdzies un t.t.. :lol:
Būsts ir? Ir būsts - tātad nav problēmas.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Jan 26, 2017 9:43 pm
by Vilcins
Ko tur satraukties :mrgreen:
Normala parādība dzinejs rij eļļu, turbina arī dzen eļļu, droselei blivgumijas parkaltusa ka veci zābaki, līdz ar to spiež garām eļļu kura ir turboputes sistēma.
Tas tak ir saabs :D

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sat Jan 28, 2017 11:25 am
by saabmats
Silver wrote:
saabmats wrote:Kādu laiku sūdzējos par to ka brīžos pielaižot aukstu izsit zilu dūmu mākoni. Visādīgi pētiju un meklēju vainu,bet īsti nav skaidrs,kas ir pie vainas. Pēdējā laika novērojums ir tāds,ja ir braukti vairāki km un motors ir bijis uzsilis,nākamais auksta motora starts būs bez dūmiem. Bet ja ir veikts piem. 1 km ,motors loģiski nav izsilis,un pēc tam tiek iedarbināts auksts motors pēc kādas stundas tad 50% starts ir ar zilu dūmu mutuli. Vakar bija arī viens tāds variants,biju braucis šur tur,viss ok,bez ziliem dūmiem. Auto nostāvēja pāris stundas pie mājas,nogāju lejā pārbraucu auto, 4 metrus un noslāpēju,loģiski ,ka motors pat neuzsila. Tā arī viss,uzgāju mājās,pēc stundas bija jābrauc,un še tev ,dūmu mākonis pie pielaišanas ir atkal. Dūmošana norit 5-10 sekundes. Tāda sajūta ,ka kaut kas ir sakrājies,tas izdeg un viss. Pēc zilā dūmā pazušanas varu gāzēt cik gribu zilu dūmu nav. eļļu arī uz 10 000 km pazūd līmenis. It kā nekas traks. Turbīna pisjec? vai kartera ventilācija nevar tādus brīnumus taisīt? Ieplūdes kolektors arī viss ir nopuņķojies ar eļļu,drosele arī eļļaina. Varbūt kādam arī ir tā bijis ? Cerams ka sapratāt ko uzrakstiju.
Ļoti virspusējs problēmas apraksts.
Apraksti simptomus sīkāk, detalizētāk, par ko vispār sūdzies un t.t.. :lol:
Būsts ir? Ir būsts - tātad nav problēmas.
Būsts ir, sūdzos par zilo dūmu esamību. Ja tiek pabraukts lielāks gabals zilo dūmu nav. Bet ja tiek padarbīnāts bet nebraukts,tad zilos dūmus var gaidīt nākamajā startā.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sat Jan 28, 2017 12:16 pm
by Gripen

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sat Jan 28, 2017 1:02 pm
by Wilsons
saabmats wrote:
Silver wrote:
saabmats wrote:Kādu laiku sūdzējos par to ka brīžos pielaižot aukstu izsit zilu dūmu mākoni. Visādīgi pētiju un meklēju vainu,bet īsti nav skaidrs,kas ir pie vainas. Pēdējā laika novērojums ir tāds,ja ir braukti vairāki km un motors ir bijis uzsilis,nākamais auksta motora starts būs bez dūmiem. Bet ja ir veikts piem. 1 km ,motors loģiski nav izsilis,un pēc tam tiek iedarbināts auksts motors pēc kādas stundas tad 50% starts ir ar zilu dūmu mutuli. Vakar bija arī viens tāds variants,biju braucis šur tur,viss ok,bez ziliem dūmiem. Auto nostāvēja pāris stundas pie mājas,nogāju lejā pārbraucu auto, 4 metrus un noslāpēju,loģiski ,ka motors pat neuzsila. Tā arī viss,uzgāju mājās,pēc stundas bija jābrauc,un še tev ,dūmu mākonis pie pielaišanas ir atkal. Dūmošana norit 5-10 sekundes. Tāda sajūta ,ka kaut kas ir sakrājies,tas izdeg un viss. Pēc zilā dūmā pazušanas varu gāzēt cik gribu zilu dūmu nav. eļļu arī uz 10 000 km pazūd līmenis. It kā nekas traks. Turbīna pisjec? vai kartera ventilācija nevar tādus brīnumus taisīt? Ieplūdes kolektors arī viss ir nopuņķojies ar eļļu,drosele arī eļļaina. Varbūt kādam arī ir tā bijis ? Cerams ka sapratāt ko uzrakstiju.
Ļoti virspusējs problēmas apraksts.
Apraksti simptomus sīkāk, detalizētāk, par ko vispār sūdzies un t.t.. :lol:
Būsts ir? Ir būsts - tātad nav problēmas.
Būsts ir, sūdzos par zilo dūmu esamību. Ja tiek pabraukts lielāks gabals zilo dūmu nav. Bet ja tiek padarbīnāts bet nebraukts,tad zilos dūmus var gaidīt nākamajā startā.
Daudz saabiem ir tāda pati problēma , kam vairak kam mazāk ! Man vins dūmo pie auksta starta 1,5 gadu ! Uz priekšu iet , bet jauda vaira nav tāda un ella ar garaho ! Turbina, blivslegi , gredzeni , vai nu viss kopā vai atsevisks elements ! Iegdit isti netaisos jo ir savu laiku nokalpojis !

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sat Jan 28, 2017 1:06 pm
by Wilsons
Ja kādam interesē varu pa 1.1 k pārdot !

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sat Jan 28, 2017 1:20 pm
by mrpinkeyes
Tiem, kam ir vilkačvagoni. Jūsu autiņiem arī krunkojās un iet nost aizmugurējā bagāžas nodalījuma sānu stikla gumija? Sviests kaut kāds :(

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sat Jan 28, 2017 5:40 pm
by E.Z
Sodien uzliku lietotu ,orginaalo(testetu) di kaseti,bet problema palika taapati,spiezot grida sak raustities...saabs bija slegts pie kompja un kludu uzradija tikai di kasetee..varbut kads zin kas vel varetu but par vainu?

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sat Jan 28, 2017 5:45 pm
by Vilcins
Ja, jāatdzen uz servisu :wink:

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sat Jan 28, 2017 5:59 pm
by saabmats
Wilsons wrote:
saabmats wrote:
Silver wrote: Ļoti virspusējs problēmas apraksts.
Apraksti simptomus sīkāk, detalizētāk, par ko vispār sūdzies un t.t.. :lol:
Būsts ir? Ir būsts - tātad nav problēmas.
Būsts ir, sūdzos par zilo dūmu esamību. Ja tiek pabraukts lielāks gabals zilo dūmu nav. Bet ja tiek padarbīnāts bet nebraukts,tad zilos dūmus var gaidīt nākamajā startā.
Daudz saabiem ir tāda pati problēma , kam vairak kam mazāk ! Man vins dūmo pie auksta starta 1,5 gadu ! Uz priekšu iet , bet jauda vaira nav tāda un ella ar garaho ! Turbina, blivslegi , gredzeni , vai nu viss kopā vai atsevisks elements ! Iegdit isti netaisos jo ir savu laiku nokalpojis !
Pirms 20 tk,mainiju galvas blīvi,piereizes nomainiju vārstu blīvslēgus.Tie atkrīt. Ja būtu gredzeni,tad vajadzētu dūmot katru reizi. Tad jau laikam turbīna varētu būt. Nu vismaz man tā liekas .