• Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa) - Page 266
Page 266 of 345

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Fri Feb 03, 2017 9:59 pm
by bugaboo
Vilcins wrote:Jaliek T5 sadalenes ar 3.5 bāru degvielas spiediena regulatoru un jāsteidžo uz nākamo levelu :whistle:
pirmstam domājams arī citu IC vajag... un tad viss kopā būtu :clap:
tikai bēda ka tas prasa līdzekļus "nedaudz''.. :mrgreen:

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Fri Feb 03, 2017 10:04 pm
by elmo
IC vajadzēs vasarā, ziemā var iztikt! :wink:

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Fri Feb 03, 2017 10:10 pm
by bugaboo
apskaidrojat T5 sadales vārpstas vs stock ieguvumu no dzinēja darbības puses ?

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Fri Feb 03, 2017 10:16 pm
by Vilcins
Platāka fāze, ilgak tur vaļā vārstus, līdz ar to dzinejs elpo labāk, un var griezt agrāku aizdedzi, respektivi būs agresīvāks, un nedaudz uzdodot gaziti forši murras , skaņa izmainas :wink:

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Fri Feb 03, 2017 10:18 pm
by bugaboo
Paldies, jautājumu nav.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Fri Feb 03, 2017 11:13 pm
by hofmaks
Druvis wrote:
hofmaks wrote:Lai iegūtu jūtamu atšķirību,tad arī ieplūde jāpalielina - ar pliku izplūdi būs par maz
Nu man kad uztaisīju downpipe un vēl nebija čipšu tā pat ar dirsu jutu ka krietni ātrāk iegriežas! :):wink:
Hofmak cik liela Tev bija atšķirība jūtama kad uztaisīji ieplūdi? :think:
Atšķirība pavisam nedaudz jūtama,bet ieejošais gaisa daudzums ir lielāks. Tagad jāsagaida Jancis,vai pašam jāaizbrauc pie viņa,lai veiktu vajadzīgās korekcijas .

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Fri Feb 10, 2017 8:24 am
by Jenky
Labrīt.
Problēma sekojoša- šorīt braucot uz darbu noslāpa mašīna pārslēdzot ātrumus, iedegās check engine un tcs off vienlaicīgi, kamēr aizbraucu līdz darbam (12km) motora darba temperatūra palika uz 0 + apgriezieni mašīnai visu laiku bija ~ 1.3tūkstoši.
Kur ir problēma ? Kā atrisināt ? un kad būs pavasaris :)

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Fri Feb 10, 2017 11:51 am
by lawyer
Jenky wrote:Labrīt.
Problēma sekojoša- šorīt braucot uz darbu noslāpa mašīna pārslēdzot ātrumus, iedegās check engine un tcs off vienlaicīgi, kamēr aizbraucu līdz darbam (12km) motora darba temperatūra palika uz 0 + apgriezieni mašīnai visu laiku bija ~ 1.3tūkstoši.
Kur ir problēma ? Kā atrisināt ? un kad būs pavasaris :)
Es lieku likmi uz droseli (throttle body), un ar to tikai servisā Tev palīdzēs :wink:

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Mon Feb 13, 2017 2:18 pm
by Aigars
Sveiki! Kas par vainu, ja nepūš ACC? Viss ekrāns strādā kā parasti, kļūdas nerāda, bet nepūš neko. Beigts motoriņš, ventilators vai vēl kaut kur var skatīties? Jau vakar pamanīju, ka braucot pēkšņi iešņācās un sāka pūst - nemaz nebiju ievērojis, ka nepūta, bet šodien atkal pilnīgs klusums. Ja kaut kāds drošinātājs, tad kurš tieši jāskatās?

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Mon Feb 13, 2017 3:14 pm
by Ainars
Uzsit pa konsoles labo pusi pie blakussedetaja kaajaam... ja aiziet, taatad ventilators beigts.. driiz buus beigts

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Mon Feb 13, 2017 8:11 pm
by Silver
Aigars wrote:Sveiki! Kas par vainu, ja nepūš ACC? Viss ekrāns strādā kā parasti, kļūdas nerāda, bet nepūš neko. Beigts motoriņš, ventilators vai vēl kaut kur var skatīties? Jau vakar pamanīju, ka braucot pēkšņi iešņācās un sāka pūst - nemaz nebiju ievērojis, ka nepūta, bet šodien atkal pilnīgs klusums. Ja kaut kāds drošinātājs, tad kurš tieši jāskatās?
Pilnīgā klusumā paklausies, vai tiešām neko-neko nepūš? Man bija tā, ka uz jebkura ātruma minimāli griezās, klusumā var dzirdēt. Vainīgs bija šis te vads, precīzāk tas gals ar radiatoru. Joks tāds, ka viens vada gals nāk pasažierim virs kājām, zem cimdu nodalījuma, otrs gals vadītāja pusē.. un pats vads iet pāri ventilātoram.. :lol:
Tas līdz 2001 g. Pēc tam, faceliftam kaut ko mainīja, un vads jau sastāv no divām daļām.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Mon Feb 13, 2017 9:37 pm
by Aigars
Paldies par padomiem. Šovakar atkal pats no sevis sāka strādāt, bet droši vien kaut kad jau atkal atteiksies, tad arī domāšu, jo šobrīd ne da tam... Bet vispār jau ap to ACC ik pa laikam kaut kas tikšķ vai tarkšķ - no sākuma domāju, ka pie vainas ziema un aukstums, bet droši vien kaut kas iet uz galu... Sestdien braucot ap 100 visu laiku liekas, ka ārā kaut kas klusi svilpo, bet attaisot logu atkal neko nedzird... Jāgaida siltāks laiks un tad jāmēģina izķert vainas. Cerams, ka ACC līdz siltākam laikam izturēs.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Tue Feb 14, 2017 1:03 pm
by airomfly
Laaabdien...
Nekur nesanāk atrast nosaukumu un/vai PART numuru sensoram, protiet, tas kurš D308L (6V 3.0TID) skrūvējas ieplūdes kolektorā...
Zinu, ka Jūs palīdzēsiet :)

Man likties, ka gaisa ieplūdes temperatūras sensors, bet nu jā, gaidīšu labāk atbildi :)

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Tue Feb 14, 2017 1:35 pm
by Arnijs
12146830 -12
5952528 -13

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Feb 16, 2017 8:12 pm
by Aigars
Ainars wrote:Uzsit pa konsoles labo pusi pie blakussedetaja kaajaam... ja aiziet, taatad ventilators beigts.. driiz buus beigts
Ainār, tev bija taisnība - ACC atkal nepūta gaisu un es uzsitu tur, kur tu teici - sāka pūst. Bet, kas tas ir par ventilatoru? Kāds man jāsāk meklēt? Tas taču nav salona ventilators, tas taču kaut kur tur pa vidu zem slotiņām...