• Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa) - Page 274
Page 274 of 345

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Wed May 24, 2017 8:04 pm
by maa
Mahmuds wrote:
maa wrote:Apsties vai pēc ilgas stāvēšanas degvielas reikā ir spiediens pirms startēšanas, ja nav tad problēma ka aiziet benzins atpakal uz bāku un sanāk ka ir jāstartē kamēr gaiss iziet!
Esmu mēģinājis vairākas reizes no vietas pirms startēšanas ieslēgt uz vairākām sekundēm aizdedzi, lai, ja nav spiediens, sūknis to uzpumpētu, bet bez rezultātiem!
Tas neko nedod, ja benzīns aiziet prom tad tu to spiedienu ar aizdedzes ieslēgšanu uzstaisi no gaisa kas ir sistēmā!!! Pirms startēšanas apsties vai degvielas reikā ir spiediens, uz reikas ir nipelis, ja viņas tur nav, tad kautkas nenoslēdzas un viņš lēnām aiziet prom, parsvarā vaina pretvārstā pie bākas, bet ir bijis ari ka spiediena regulators tek vai ari ka sprausla tek...

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Wed May 24, 2017 10:51 pm
by saabmats
Mahmuds wrote:
hofmaks wrote:Gāze ir?
Ir gāze, un tad?
pie vainas var būt gāzes iekārta,respektīvi reduktors. Pirms noslāpēšanas pabrauc uz bendža,ja pēc tam normāli lec,tad gāzes iekārta vainīga. Bija man tāda problēma,varēja aizdedzi slēgāt,lai uzszdzen spiedienu,bet jēga nekāda nebija.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu May 25, 2017 9:08 pm
by Mahmuds
saabmats wrote: pie vainas var būt gāzes iekārta,respektīvi reduktors. Pirms noslāpēšanas pabrauc uz bendža,ja pēc tam normāli lec,tad gāzes iekārta vainīga. Bija man tāda problēma,varēja aizdedzi slēgāt,lai uzszdzen spiedienu,bet jēga nekāda nebija.
Paldies, rīt pamēģināšu!

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu May 25, 2017 9:10 pm
by Mahmuds
maa wrote: Tas neko nedod, ja benzīns aiziet prom tad tu to spiedienu ar aizdedzes ieslēgšanu uzstaisi no gaisa kas ir sistēmā!!! Pirms startēšanas apsties vai degvielas reikā ir spiediens, uz reikas ir nipelis, ja viņas tur nav, tad kautkas nenoslēdzas un viņš lēnām aiziet prom, parsvarā vaina pretvārstā pie bākas, bet ir bijis ari ka spiediena regulators tek vai ari ka sprausla tek...
Šonedēļ nebūs laika ķimerēties, nākošnedēļ jāpalūr! Paldies par ideju!

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu May 25, 2017 9:13 pm
by Mahmuds
Arnijs wrote: Ilgtermiņa adaptācijas...
Vari pamēģināt izraut ECU drošinātāju, lai nodzēšas adaptācijas un paskatīties, vai ir izmaiņas.
Vēl - bākā jātur vismaz 15-20l. Ar mazākiem daudzumiem arī ir novērota nelekšana no rītiem.
Nezinu, vai Liepājā ir Shell V-power. Ieteiktu, ja vien ir iespēja, pamēģināt.
Paldies, Arnij, par padomu. Šo pamēģināšu kā pēdējo variantu. Es nekad neizbraucu benzīnu tā, ka paliek mazāk par 1/4 bākas. Drošinātāja numuru no galvas nezini?

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu May 25, 2017 10:43 pm
by bio
Mahmuds wrote:
hofmaks wrote:Gāze ir?
Ir gāze, un tad?
No pers. pieredzes: sākumā lekšana nedaudz uzlabojās uzreiz pēc degvielas uzpildes. Parasti izbraucu līdz iedegas lampiņa vai tuvu tam un tad pildīju pa kādām 20-25 naudām un tā visu laiku- pietiek aptuveni mēnesim.
Kad situācija pasliktinājās, piegāzu STP sprauslu tīrītāju uz pus bāku un pabraukāju uz benzīna- tas līdzēja uz bez maz vai pus gadu, kad nelekšana no rītiem atkal sāka atgriezties un piedeva atkārtoti šādu efektu vairs nedeva.
Šobrīd, aptuveni kopš laika kad LV parādījas Shell, pildos tur un leju V-power degvielu, tas ir ļoti būtiski uzlabojis lekšanu un problēmas vairs nav novērotas. Pirms tam pildījos 99% neste.

Man gan pati nelekšana izpaudās mazliet savādāk kā Tu apraksti. Man bija ilgi jāgriež pirms parādījās kāda dzīvība un parasti ar pirmo reizi līdz galam nepieleca un pēc pasprauslāšanas noslāpa. Parasti pieleca ar otro mēģinājumu, reizēm trešo.
Degvielas spiediena celšana ar aizdedzes slēgāšanu nedeva nekādu efektu!

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Fri May 26, 2017 9:22 am
by Henry
es savam 9-5 esmu novērojis, ka tiklīdz kādu reizi ieleju NESTE degvielu tā starteris griež kādas 4 sek., taču pildot statoil šķiļās momentāli. nepatīk viņam tā neste. Būs jāpamēģina vēl tā shell raķešu degviela :)

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Fri May 26, 2017 10:03 am
by kristians_s
Sveiki.

Ir radusies iespēja tikt pie ventilējamiem beņķiem un vēdināt sēžamvietu, bet uzreiz rodas jautājums - vai tas ir tā vērts un cik tehniski realizējama ir iespēja tos ievietot auto, kurā tādi vēl nav bijuši? Barošanas vadi ir jāvelk pašam vai arī tik vien kā ielikt pareizo štekeri?

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Fri May 26, 2017 10:08 am
by Henry
kristians_s wrote:Sveiki.

Ir radusies iespēja tikt pie ventilējamiem beņķiem un vēdināt sēžamvietu, bet uzreiz rodas jautājums - vai tas ir tā vērts un cik tehniski realizējama ir iespēja tos ievietot auto, kurā tādi vēl nav bijuši? Barošanas vadi ir jāvelk pašam vai arī tik vien kā ielikt pareizo štekeri?
vecajiem saabiem vadi varētu jau būt aizvilkti, bet nu tur jāskatās case by case.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Fri May 26, 2017 10:31 am
by kristians_s
Henry wrote:
kristians_s wrote:Sveiki.

Ir radusies iespēja tikt pie ventilējamiem beņķiem un vēdināt sēžamvietu, bet uzreiz rodas jautājums - vai tas ir tā vērts un cik tehniski realizējama ir iespēja tos ievietot auto, kurā tādi vēl nav bijuši? Barošanas vadi ir jāvelk pašam vai arī tik vien kā ielikt pareizo štekeri?
vecajiem saabiem vadi varētu jau būt aizvilkti, bet nu tur jāskatās case by case.
It kā abi aero, abi '03 gada, pat abi zili :D

bet tā ventilēšana ir tā vērta? Vai arī tik vien cik apziņa, ka jā, ventilējas?

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Fri May 26, 2017 10:39 am
by Henry
kristians_s wrote:
Henry wrote:
kristians_s wrote:Sveiki.

Ir radusies iespēja tikt pie ventilējamiem beņķiem un vēdināt sēžamvietu, bet uzreiz rodas jautājums - vai tas ir tā vērts un cik tehniski realizējama ir iespēja tos ievietot auto, kurā tādi vēl nav bijuši? Barošanas vadi ir jāvelk pašam vai arī tik vien kā ielikt pareizo štekeri?
vecajiem saabiem vadi varētu jau būt aizvilkti, bet nu tur jāskatās case by case.
It kā abi aero, abi '03 gada, pat abi zili :D

bet tā ventilēšana ir tā vērta? Vai arī tik vien cik apziņa, ka jā, ventilējas?
viena tante teica, ka karstaa vasaras dienaa esot baigais kaifs... pašam gan man nav ventilējami.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Fri May 26, 2017 10:42 am
by kristians_s
Henry wrote:
kristians_s wrote:
Henry wrote:
vecajiem saabiem vadi varētu jau būt aizvilkti, bet nu tur jāskatās case by case.
It kā abi aero, abi '03 gada, pat abi zili :D

bet tā ventilēšana ir tā vērta? Vai arī tik vien cik apziņa, ka jā, ventilējas?
viena tante teica, ka karstaa vasaras dienaa esot baigais kaifs... pašam gan man nav ventilējami.
Ja tante nebrauc ar trolejbusu, tad tante gan jau arī nemelo. :pray:

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Fri May 26, 2017 10:46 am
by Henry
kristians_s wrote:
Henry wrote:
kristians_s wrote:
It kā abi aero, abi '03 gada, pat abi zili :D

bet tā ventilēšana ir tā vērta? Vai arī tik vien cik apziņa, ka jā, ventilējas?
viena tante teica, ka karstaa vasaras dienaa esot baigais kaifs... pašam gan man nav ventilējami.
Ja tante nebrauc ar trolejbusu, tad tante gan jau arī nemelo. :pray:
tā tante brauc ar saabu, kam ventilējami beņķi 8)

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Fri May 26, 2017 12:02 pm
by saabmats
Man ir ventilējamās taburetes,nekādu baigo kaifu nejūtu,tik tā sajūta, ka muguru var sapūst, plus lieks troksnis. Bet viens plusi ir arī, ka manuprāt ventilējamie izskatās smukāk un var palielīties - redz man ir ventilējami :mrgreen:

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Fri May 26, 2017 12:17 pm
by eriks1531
Par to nelekšanu
...Es nekad neizbraucu benzīnu tā, ka paliek mazāk par 1/4 bākas....
Šī arī ir tā problēma, 98. benzīns 1/2 gadu šļankājoties pa bāku pārvēršas par 76

1) izbrauc veco benzīnu nafig un ielej jaunu, 98-to.
2) Ja iespējams, turi bākā mazāk benzīna (uz lampiņas robežas)

Empīriska pieredze braucot 5 gadus ar gāzi.