• Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa) - Page 279
Page 279 of 345

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Wed Jun 28, 2017 12:13 am
by maa
es arī sataisiju 08 kļūdu - benķus ārā neņemot! Un abas detaļas savienoju ar custom made kapara trubiņu :D

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Tue Jul 04, 2017 3:57 pm
by tomaats
Kas varētu būt par lietu. Pēc naktsmaiņas iekāpu savā auto, sāku paātrināties ,pie ātruma aptuveni 60km/h sāka lēkāk apgriezieni no 1500 uz 2000 apmērām, pāatrinājos vēl vairāk , un akseleratora pedālis pilnībā atteicās reaģēt. Apstājos malā , ieliku parkingā , un tad atkal draivā , auto pēc kādām 2 sekundēm ar sitienu izkustējās , bet pedālis joprojām nereaģēja, ripoja tukšgaitā. Noslāpēju , pielaidu , tad aizgāja kā nākas. Bet pēc 5km atkal tas pats. Atkal noslāpēju , tad tiku lidz mājām atlikušos 20km, bez apstāšanās. Šodien no rīta laidu klāt , viss itkā kārtībā , bail tikai ar viņu braukt , un nenokaut kautko līdz galam.

Kas varētu būt par lietu? Auto ir 9-5 2.2tid automāts 2004gada.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Tue Jul 04, 2017 11:01 pm
by lawyer
Hmmm... benzīnniekam uzreiz būtu noteikts virziens, kurā skatīties, bet 2.2 TiD... varbūt AT pozīcijas sensors gļuko? :think:

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Wed Jul 05, 2017 6:45 pm
by tomaats
Liekas ka tādas problēmas ir tikai ar aukstu dzinēju :shifty:

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Fri Jul 07, 2017 12:07 pm
by pr1

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sat Jul 15, 2017 9:10 pm
by Highlander
Sodien, izjaucot paneli, lai nomainitu odometra ekraninu, tika konstatets, ka odometrs no 2003 9-5 neder manam 2002.gada traktoram :)
Man ir jau ielodets ieksa paneli un ir par gandris 1cm shauraks, ka 2003.gada odometram :(
Ari lampinas panelim nomainit nav tik viegli, jo man jau ir LED lampinas iekshaz kas ir ielodetas no rupnicas.
Jautajums sekojosh:
Uzliekot citu paneli no 2.2tid, cik Hofmaks teica, ka tur ieksha ir imobilaizers, tad vinu ar TECH2 ir gruti pieparot klat?
Ka ari:vai ar tech2 ir iespejams koriget nobraukumu? Jo iespejams, citam panelim nobraukums bus cits. Gribas lai uzstelle atpakal jau uz savu nobraukumu :)
Bilde priekstatam, kas jadara, lai nomainitu kaitkadu suda izpludushu odometru :)

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sat Jul 15, 2017 10:10 pm
by hofmaks
Es 100% zinu, ka bendzīniekam instrumentu panelis ir pieraxtīts pie auto , bet dīzelim :think: ?!

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sat Jul 15, 2017 11:08 pm
by Highlander
hofmaks wrote:Es 100% zinu, ka bendzīniekam instrumentu panelis ir pieraxtīts pie auto , bet dīzelim :think: ?!
Ka lai to uzzin? :) Pec sodienas sapratu, ka manejais wagons vispar ir kautkads retais gadijums, kam gandriz viss var atshkirties :D

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sun Jul 16, 2017 1:13 am
by hofmaks
Nomaini un tad uzzināsi!

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sun Jul 16, 2017 8:34 am
by Highlander
hofmaks wrote:Nomaini un tad uzzināsi!
Labak butu sagatavoties un uzzinat pirms visa darba :) negribas pectam dabut sttadajosu paneli, bet neiedarbinamu auto :D un tad meklet kadu roka ar tech2

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Tue Jul 25, 2017 1:05 pm
by Puu
Labdien visiem. Tātad salūza priekšējo durvju stikla pacēlāja zaļie rullīši, ok, atrāvu durvju apšuvi, un tur durvju iekšpusē apakšā mētājas profilgumija, sapratu, ka tā it kā novērš stikla vibrāciju, bet kur ir tās vieta, tā arī nesapratu, piedevām atšķiras tās profils, no abām pusēm nav vienāds, googles māte nepalīdzēja, katalogu ielādēt nesānaks , jo internets knaps 3g. padalieties info par šīs gumijas dislokāciju,virzienu un ar ko labāk pielīmēt, paldies.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Tue Jul 25, 2017 1:49 pm
by rzmzr
Tā gumijas sliede ir domāta, lai logs nestaigā uz sāniem.

Nepateikšu, kurā pusē viņa atrodas, pats vēl neesmu tik tālu ticis, bet mēģini noskatīties šo te:

Links

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Tue Jul 25, 2017 2:40 pm
by Puu
rzmzr wrote:Tā gumijas sliede ir domāta, lai logs nestaigā uz sāniem.

Nepateikšu, kurā pusē viņa atrodas, pats vēl neesmu tik tālu ticis, bet mēģini noskatīties šo te:

Links
Tencinu, kaut kā tieši šo video biju palaidis garām, bet nu uzsmērēja to līmi baisi daudz...

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Mon Jul 31, 2017 4:35 pm
by tomaats
Pāris postus atpakaļ izklāstīju savu problēmu ar kārbu. Biju arteh servisā uz diagnostiku. Tur man pateica , ka ar kārbu viss esot ok. Jātaisa vai jāmaina egr vārsts. Gudrāks nepalicis devos mājās. Jo tā ar nespēju atrast sakarību ar egr un sitieniem kārbā. Kā arī nesapratu to , kā var veikt diagnostiku , pat neatverot kapotu un vizuāli paskatoties :shock: . Varbūt es bez eļļas braucu .Lai nu kā , 3km pirms mājām panelī iemirdzējās mağiskais zobratiņš un auto kļuva gandrīz nebraucams. Ar lielām pūlēm piebeidzu atlikušos kilometrus , slāpējot nost un pielaižot par jaunu , tad auto bija spējīgs nobraukt aptuveni 500m vienā piegājiena , kamēr apstājās.Nākošajā dienā iedarbinot auto , un slēdzot pa ātrumiem , nebija nekādas reakcijas. Motors darbojas , bet nekāda kustība nenotiek.
Kārba metama?

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Mon Jul 31, 2017 8:17 pm
by maa
tomaats wrote:Pāris postus atpakaļ izklāstīju savu problēmu ar kārbu. Biju arteh servisā uz diagnostiku. Tur man pateica , ka ar kārbu viss esot ok. Jātaisa vai jāmaina egr vārsts. Gudrāks nepalicis devos mājās. Jo tā ar nespēju atrast sakarību ar egr un sitieniem kārbā. Kā arī nesapratu to , kā var veikt diagnostiku , pat neatverot kapotu un vizuāli paskatoties :shock: . Varbūt es bez eļļas braucu .Lai nu kā , 3km pirms mājām panelī iemirdzējās mağiskais zobratiņš un auto kļuva gandrīz nebraucams. Ar lielām pūlēm piebeidzu atlikušos kilometrus , slāpējot nost un pielaižot par jaunu , tad auto bija spējīgs nobraukt aptuveni 500m vienā piegājiena , kamēr apstājās.Nākošajā dienā iedarbinot auto , un slēdzot pa ātrumiem , nebija nekādas reakcijas. Motors darbojas , bet nekāda kustība nenotiek.
Kārba metama?
pēc tava iepriekšējā posta arī var noprast ka problēma nav kārba bet gan motorā - "pie ātruma aptuveni 60km/h sāka lēkāk apgriezieni no 1500 uz 2000 apmērām, pāatrinājos vēl vairāk , un akseleratora pedālis pilnībā atteicās reaģēt."
Akseleratora darbība nekādi nav saistīta ar kārbu! Taka ja motors atsakās celt apgriezienus es ticētu arteham ka egr pie vainas :think:

Bet ja Tev apgriezieni kāpj bet uz priekšu neiet, mosh eļļa kārbā nepareiza ielieta. šitās kārbas ir uz to cimperlīgas :whistle: