• Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa) - Page 331
Page 331 of 345

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Wed Sep 18, 2019 10:50 pm
by Kalninjs
Skaidrs,vienkarsi sodien nopirku so auto..
Ganjau bus vel jautajumi.
Paldies

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Wed Sep 18, 2019 10:54 pm
by Kalninjs
Kā vispār šis modelis uzvedas?Pirmais saabs mana ipasuma

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Sep 19, 2019 12:12 am
by rzmzr
Sāc ar eļļas līmeņa uzpasēšanu, lai saprastu, cik veselīgs ir motors. Bet visā visumā, ja nopirki aptuveni tā - jaudīgs un komfortabls auto par lētu naudu, tad nekas baigi labs un rožains nav sagaidāms :roll: labi saabi nav lēti, tas ir pierādījies neskaitāmas reizes.

Uzvedās kā visi auto, ir savi niķi un stiķi, bet uzmanību prasa vairāk, kā citi, it sevišķi uz sīkumiem - vienvirziena vārsti, vakuuma trubas, gaisa masas mērītājs.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Sep 19, 2019 8:39 am
by Kalninjs
Nu pagaidām viss iet,tik liekas ka kāda truba parspraga pie lielakiem abarotiem sāk šņākt zem šofera beņķa,itka apskatijos visas trubas,nevienu trubu cauru neatradu ,varbut ieslēpta kkur vina..

Kur vispar to maģi var piekodet masinai?Un cik tas varetu izmaksat?

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Sep 19, 2019 10:35 am
by Arnijs
Kalninjs wrote: Thu Sep 19, 2019 8:39 am
Kur vispar to maģi var piekodet masinai?Un cik tas varetu izmaksat?
Kontakti manā parakstā.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Sep 19, 2019 11:49 pm
by fimbars
hofmaks wrote: Wed Sep 18, 2019 10:30 pm Piekrītu! Tā pati torte ar rūgstošu krēmu,tik cits nosaukums. Sen senos laikos bija tāds kā walker. Nemuldēšu,kalpoja kā oriğināls. Salīdzinoši ar bosal,tas maksāja par 20-30 lvl dārgāk
Mjā..Pēdējo gadu pieredze rāda, ka nav vidējās klases detaļu..Ir tikai dārgas lētā gala daļas. :D
Man vairs nav ilūziju, ka Delphi,Moog,RTS un pārējie būs labāki par Maxgear,Hanze,EGT un citiem ķīnīzeru brīnumiem.Atliek izvēlēties vai nu TRW,Lemforder vai maksimāli lētāko.Zelta vidusceļš ir pazudis. :mrgreen:
Tas par ritošo daļu vairāk, bet arī uz pārējām tas attiecas.
Daudzus gadus atpakaļ servisā strādājot priecājamies, ka Bosal izpūtēji vismaz pēc formas labi sapas un nav papildus jāpieloca un jāpārmetina. :D Pēdējos gados jau arī tie sāka nākt dīvaini un pat ir bijuši ar caurumiņiem metinājuma šuvē..Laikam ukraiņu viesstrādnieki zem grādiem un bez gāzes metinājuši.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Fri Sep 20, 2019 9:39 am
by saab21

Mjā..Pēdējo gadu pieredze rāda, ka nav vidējās klases detaļu..Ir tikai dārgas lētā gala daļas. :D
Man vairs nav ilūziju, ka Delphi,Moog,RTS un pārējie būs labāki par Maxgear,Hanze,EGT un citiem ķīnīzeru brīnumiem.Atliek izvēlēties vai nu TRW,Lemforder vai maksimāli lētāko.....
Zini, par tiem TRW, Lemforder u.c. dārgā gala brendiem, jau sen nezinu, ko domāt.
Tas pats Lemforder, Nezinu uz cik % bet viņs ir palicis par pakotāju nevis ražotāju. Tagad, kad pirku savam projektam visas motora paduškas, aizmugurējā kārbas paduška, kas tiešām nebija lēta (kaut kur ap 100 eur bija) bija Lemforder kastītē, bet izvelkot ārā, virsū skaidri rakstīts "Corteco" :D.
Tas pats ar stūres pirkstiem, nopirku abus Lemforder pirkstus, bet abus salīdzinot, skatos pilņiku stīpas dažādās krāsās, un pēc sajūtām, viens pirksts tākā ir tāds stingrāks. Sāku pētīt kastītes, abas it kā Lemforder, bet tomēr nelielas atšķirības uzrakstu/ģērboņu novietojumā ir :think: Pētu tālāk, skatos uz vienas rakstīts "made in Germany" uz otras "Made ir Turkey" vai kaut kas tml. Un abi pirksti ar vienu detaļas numuru un vienā cenā, bet nu sajūta ka kvalitāte nav vienāda. Tagad jāskatās cik ilgi katrs nokalpos :)

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Fri Sep 20, 2019 10:42 am
by Kalninjs
Arnijs wrote: Thu Sep 19, 2019 10:35 am
Kalninjs wrote: Thu Sep 19, 2019 8:39 am
Kur vispar to maģi var piekodet masinai?Un cik tas varetu izmaksat?
Kontakti manā parakstā.

Paldies par kontaktu,prieks iegriezties tāda servisā,radio skan un labi padomi kabatā.
:clap:

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Tue Sep 24, 2019 8:54 am
by Henry
Džeki, palīdziet ar padomu. Ir problēma ar pečku.

Sākumā silda, viss labi. Bet pēc kāda laika sāk pūst vēsu gaisu. ACC kļūdu nav. Tās trubas, kas ir zem bardačoka - 1 ir auksta, otra it kā silta. Pēc ilgākas it kā "siltā" gaisa papūšanas, paliek remdena. Ā u pirms pāris mēnešiem tecēja dzesēšanas šķidrums, ko vietējā servisā novērsa ar bypass vārsta nomaiņu (uzlika SWAG ja pareizi atceros).

Jautājums Nr. 1: vai tai trubai kas ir zem bardačoka ir jābūt visu laiku karstai neatkarīgi no tā cik karstu un intensīvu gaisu laiž uz salonu?
Jautājums Nr. 2: vai tie bypass vārsti mēdz būt defektīvi jau jauni? Vai ir kādas firmas vārsts, kuru būtu labāk likt SWAG vietā, ko ielika servī, jo citu viņiem noliktavā nesot bijis? Citiem vārdiem sakot, vai tur varētu būt vaina kāpēc pēc kāda laika sāk pūst vēsu gaisu?

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Tue Sep 24, 2019 10:43 am
by eriks1531
Man arī tā bija. Serviss (nesauksim vārdā) mācēja pateikt tikai to, ka termostats strādā.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Tue Sep 24, 2019 9:16 pm
by tierman
Henry wrote: Tue Sep 24, 2019 8:54 am Džeki, palīdziet ar padomu. Ir problēma ar pečku.

Sākumā silda, viss labi. Bet pēc kāda laika sāk pūst vēsu gaisu. ACC kļūdu nav. Tās trubas, kas ir zem bardačoka - 1 ir auksta, otra it kā silta. Pēc ilgākas it kā "siltā" gaisa papūšanas, paliek remdena. Ā u pirms pāris mēnešiem tecēja dzesēšanas šķidrums, ko vietējā servisā novērsa ar bypass vārsta nomaiņu (uzlika SWAG ja pareizi atceros).

Jautājums Nr. 1: vai tai trubai kas ir zem bardačoka ir jābūt visu laiku karstai neatkarīgi no tā cik karstu un intensīvu gaisu laiž uz salonu?
Jautājums Nr. 2: vai tie bypass vārsti mēdz būt defektīvi jau jauni? Vai ir kādas firmas vārsts, kuru būtu labāk likt SWAG vietā, ko ielika servī, jo citu viņiem noliktavā nesot bijis? Citiem vārdiem sakot, vai tur varētu būt vaina kāpēc pēc kāda laika sāk pūst vēsu gaisu?
No diviem, ko mainīju, viens tecēja uzreiz, otrs neparsledzas uz padevi apsildei. Rezultātā ar epoksīdu līmēju tekošo, jo tas vismaz strādāja.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Wed Sep 25, 2019 8:55 am
by Kalninjs
Varbūt kāds ir mainis kulisi 95 saabam?
Cik apmeram izmaksa darbs un matreāls?
Ļoti smagi sledzas robi un jameklē lai ieliktu.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Wed Sep 25, 2019 9:24 am
by Brand
pērc jaunu!

jauna, šķiet, bija 120 eur

savam mainīju

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Wed Sep 25, 2019 9:47 am
by Henry
Henry wrote: Tue Sep 24, 2019 8:54 am Džeki, palīdziet ar padomu. Ir problēma ar pečku.

Sākumā silda, viss labi. Bet pēc kāda laika sāk pūst vēsu gaisu. ACC kļūdu nav. Tās trubas, kas ir zem bardačoka - 1 ir auksta, otra it kā silta. Pēc ilgākas it kā "siltā" gaisa papūšanas, paliek remdena. Ā u pirms pāris mēnešiem tecēja dzesēšanas šķidrums, ko vietējā servisā novērsa ar bypass vārsta nomaiņu (uzlika SWAG ja pareizi atceros).

Jautājums Nr. 1: vai tai trubai kas ir zem bardačoka ir jābūt visu laiku karstai neatkarīgi no tā cik karstu un intensīvu gaisu laiž uz salonu?
Jautājums Nr. 2: vai tie bypass vārsti mēdz būt defektīvi jau jauni? Vai ir kādas firmas vārsts, kuru būtu labāk likt SWAG vietā, ko ielika servī, jo citu viņiem noliktavā nesot bijis? Citiem vārdiem sakot, vai tur varētu būt vaina kāpēc pēc kāda laika sāk pūst vēsu gaisu?

UPDATE: Siltu gaisu pūš kamēr Teng ir līdz 89 grādi. Tiklīdz kāpj virs 90 grādiem tā sāk pūst vēsu gaisu un viena no trubām salonā paliek vēsa. Šis nav kāds skaidri zināms simptoms?

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Wed Sep 25, 2019 2:51 pm
by Zoom
Vai 2008. gada vilkacim der 2002. gada aero skandas? Un vai govij var ielikt subu bagāžas nodalījumā, ja tam no rūpnīcas nebija? (aero skaņu.)