• Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa) - Page 332
Page 332 of 345

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Sep 26, 2019 3:07 pm
by Kalninjs
Varbut kāds var piedavat motoru 2.3t ecopower 2005gada.Un vai vinam der 2.3t no vecāka kuzava.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Sep 26, 2019 7:43 pm
by Arnijs
Kalninjs wrote: Thu Sep 26, 2019 3:07 pm Varbut kāds var piedavat motoru 2.3t ecopower 2005gada.Un vai vinam der 2.3t no vecāka kuzava.
Uzzvani pirmdien... Iespējams, ka ir variants.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Fri Sep 27, 2019 9:04 am
by Henry
Henry wrote: Wed Sep 25, 2019 9:47 am
Henry wrote: Tue Sep 24, 2019 8:54 am Džeki, palīdziet ar padomu. Ir problēma ar pečku.

Sākumā silda, viss labi. Bet pēc kāda laika sāk pūst vēsu gaisu. ACC kļūdu nav. Tās trubas, kas ir zem bardačoka - 1 ir auksta, otra it kā silta. Pēc ilgākas it kā "siltā" gaisa papūšanas, paliek remdena. Ā u pirms pāris mēnešiem tecēja dzesēšanas šķidrums, ko vietējā servisā novērsa ar bypass vārsta nomaiņu (uzlika SWAG ja pareizi atceros).

Jautājums Nr. 1: vai tai trubai kas ir zem bardačoka ir jābūt visu laiku karstai neatkarīgi no tā cik karstu un intensīvu gaisu laiž uz salonu?
Jautājums Nr. 2: vai tie bypass vārsti mēdz būt defektīvi jau jauni? Vai ir kādas firmas vārsts, kuru būtu labāk likt SWAG vietā, ko ielika servī, jo citu viņiem noliktavā nesot bijis? Citiem vārdiem sakot, vai tur varētu būt vaina kāpēc pēc kāda laika sāk pūst vēsu gaisu?

UPDATE: Siltu gaisu pūš kamēr Teng ir līdz 89 grādi. Tiklīdz kāpj virs 90 grādiem tā sāk pūst vēsu gaisu un viena no trubām salonā paliek vēsa. Šis nav kāds skaidri zināms simptoms?

Siltums ir atpakaļ. Vaina meklējama vietējajā rukažopu servisā, kas mainīja bypass vārstu. Jo kāda gan starpība kāda vakuumtrubiņa pienāk bypass vārstam. Ja tur ir paredzēta vakuumtrubiņa, tad viņa tur būs! Tas nekas, ka solenoīda abi gali aizsprausti ar vienu vakuumtrubiņu un pie bypass pienāca vakuumtrubiņa no citurienes. (Turklāt meistars neizskatījās pēc zaļa gurķa, bet tik un tā ar bažām devu viņiem remontēt, jo līdz normālam servisam īsti netiku un pašam nebija laika mainīt.)

Paldies tiem, kas palīdzēja ar padomu par iespējamajām vainām.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Fri Sep 27, 2019 4:19 pm
by Brand
nav ko vest uz rokažopo servisu :roll::roll::roll::roll:

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Fri Sep 27, 2019 10:53 pm
by Vilcins
Nevar atbraukt līdz manim :mrgreen:

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sat Sep 28, 2019 12:33 am
by hofmaks
Tā jau parasti ir - pie savējiem neaizbrauks

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sat Sep 28, 2019 8:26 am
by Henry
Tak nespiediet uz jūtām :mrgreen:

Aizbrauktu tak pie savējiem ja ik pēc 5 metri nebūtu jāpielej šķidrums :roll:

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sat Sep 28, 2019 9:36 am
by Ainars
Yea.. Es ar parplisusu tosola trubu no Tukuma atbraucu līdz Rīgai.. 25l ūdens un galā bij. Tukumā visi platija rokas. Sajūta tāda kā es ar kosmosa kuģi pie viņiem vēršos. :doh:

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sat Sep 28, 2019 10:53 am
by elmo
Ainars wrote: Sat Sep 28, 2019 9:36 am Yea.. Es ar parplisusu tosola trubu no Tukuma atbraucu līdz Rīgai.. 25l ūdens un galā bij. Tukumā visi platija rokas. Sajūta tāda kā es ar kosmosa kuģi pie viņiem vēršos. :doh:
Vajadzēja uz Tukuma lidlauku braukt, tur gan jau ✈ saprot!

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sat Sep 28, 2019 2:23 pm
by RoSk
Labdien, vēlos pajautāt vai kādam ir pazīstams šis saabs, 2008 aero, no 14. gada Latvijā,vnz ET2262, tirgojas alfamotorā jau kādu laiku.
https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/ ... adfgp.html

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sat Sep 28, 2019 2:42 pm
by tierman
Henry wrote: Wed Sep 25, 2019 9:47 am
Henry wrote: Tue Sep 24, 2019 8:54 am Džeki, palīdziet ar padomu. Ir problēma ar pečku.

Sākumā silda, viss labi. Bet pēc kāda laika sāk pūst vēsu gaisu. ACC kļūdu nav. Tās trubas, kas ir zem bardačoka - 1 ir auksta, otra it kā silta. Pēc ilgākas it kā "siltā" gaisa papūšanas, paliek remdena. Ā u pirms pāris mēnešiem tecēja dzesēšanas šķidrums, ko vietējā servisā novērsa ar bypass vārsta nomaiņu (uzlika SWAG ja pareizi atceros).

Jautājums Nr. 1: vai tai trubai kas ir zem bardačoka ir jābūt visu laiku karstai neatkarīgi no tā cik karstu un intensīvu gaisu laiž uz salonu?
Jautājums Nr. 2: vai tie bypass vārsti mēdz būt defektīvi jau jauni? Vai ir kādas firmas vārsts, kuru būtu labāk likt SWAG vietā, ko ielika servī, jo citu viņiem noliktavā nesot bijis? Citiem vārdiem sakot, vai tur varētu būt vaina kāpēc pēc kāda laika sāk pūst vēsu gaisu?

UPDATE: Siltu gaisu pūš kamēr Teng ir līdz 89 grādi. Tiklīdz kāpj virs 90 grādiem tā sāk pūst vēsu gaisu un viena no trubām salonā paliek vēsa. Šis nav kāds skaidri zināms simptoms?
Caurules varētu būt vietām sajauktas.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Tue Oct 01, 2019 10:07 pm
by Ozja341
Nedaudz apmulsu, vai uz 1999.g aero uzlikšu orig. R16 diskus? Vai bremzes netraucēs priekšā? :?
Komplektēju ziemenes...

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Tue Oct 01, 2019 10:15 pm
by Ainars
Brīvi

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Tue Oct 01, 2019 10:18 pm
by Ozja341
Ainars wrote: Tue Oct 01, 2019 10:15 pmBrīvi
Cerēsim, diskus jau nopirku :lol:
Vnk pēc katalogiem tikai R17 šim, arī uz aci atstarpe starp bremžu suportu un tagadējiem R17 arī nav nekāda lielā.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Tue Oct 01, 2019 10:26 pm
by Ainars
Man uz 9-3og ir 9-5aero bremzes un viss tur der