• Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa) - Page 335
Page 335 of 345

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Fri May 08, 2020 1:16 am
by youneverknow
elmo wrote: Thu May 07, 2020 8:34 pm
youneverknow wrote: Thu May 07, 2020 7:50 pm Hello great people !

Jūs varat ieteikt labu vietu vai meistari Rīga kas varetu samainit aizmugurejo labo amortizatoru Saab 9-5 2.3

cik tas var izmaksat?
Arteh lūdzu neminēt
Labprat uzklaisīšu jusu padomus

Thank you in advance
Ļauj minēt, Artehā piedāvāja mainīt abus aizmugurējos amortizatorus un gan jau vēl ietāmēja savirzi!? :lol:

:D:D
nebija tik traki,

Nesen dabuju 9-5 2.3 :)
Es vienkarši Rīga nebiju taisijis apkopi Riga, un nav isti labu meistaru kontaktus

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Fri May 08, 2020 1:41 am
by hofmaks
Saab vai nesaab,jebkurā servisā tev nomainīs visu ko vēlies.
Pārdaugava - Vilciņš
Čiekurkalns - Hofmaks
Ziepniekkalns- Arnijs
Nu ,Arteh jau zini

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Fri May 08, 2020 12:16 pm
by Ozja341
Vilcins wrote: Wed May 06, 2020 7:51 am Katalizatorus vajag izgriezt, un atprogrammēt otro lamda zondi.
Sen jau domāju par šo, varbūt pienāca laiks. Kurš var izdarīt un cik EUR?

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Fri May 08, 2020 1:11 pm
by elmo
Ozja341 wrote: Fri May 08, 2020 12:16 pm
Vilcins wrote: Wed May 06, 2020 7:51 am Katalizatorus vajag izgriezt, un atprogrammēt otro lamda zondi.
Sen jau domāju par šo, varbūt pienāca laiks. Kurš var izdarīt un cik EUR?
Skatīt Hofmaka postu zemāk! Par cenām individuāli uz PM minētajiem foruma dalībniekiem.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sun May 10, 2020 10:16 pm
by madars
Zinu, ka daudziem nepatīk internetdiagnostika, bet varbūt kādam, kāda laba ideja. Problēmas ar B205E, manuāls. Pielaist var bet pabraukt nevar. Spiezot gāzi sāk šķaudīt vai slāpst nost. Uzsilstot arī tukšgaita sāk raustīties. Sūknis jauns, kasetes mainīju(lietotu iepriekš ejošu testēju). Vakuuma caurulītes jaunas-tukšgaitā samērīju - 0.6bar.Degvielas spiediens ap 2.6-2.7bar(nav pamaz)? Degvielas regulators strādā.Vēl nav izmetis nevienu kļūdu..

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sun May 10, 2020 11:46 pm
by hofmaks
Kas notiek ar droseli? Nav limp mode nostrādājis? Degv.spiediens brīvgaitā ok. Max pie slodzes 3 bar.
Kurā brīdī vai pēc kādām darbībām sākās visa tā mistika?

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Mon May 11, 2020 6:10 am
by madars
hofmaks wrote: Sun May 10, 2020 11:46 pm Kas notiek ar droseli? Nav limp mode nostrādājis? Degv.spiediens brīvgaitā ok. Max pie slodzes 3 bar.
Kurā brīdī vai pēc kādām darbībām sākās visa tā mistika?
Neesmu pārliecināts kā notestēt droseli(elektroniskā). Maiņas gadījumā nepieciešama arī kkāda adaptācija? Visa mistika sākās vnk braucot no darba uz majam-vispirms pazuda jauda un pec tam sāka slāpt mēgjinot uzsākt kustību. LongFuelTRim ja nemaldos bija 20 vai 25%.Konkrēti pārlej?

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Mon May 11, 2020 7:01 am
by Ainars
Skaties gaisa pievada savienojumus, hamutus. Man bija reiz līdzīgi kad lielā truba nolēca no droseles augšas

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Mon May 11, 2020 7:54 am
by hofmaks

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Mon May 11, 2020 5:54 pm
by madars
Tiešām droselei limp mode. Vairākus gadus ar Saabiem vizinos, bet nezināju par tādu fīču. Tik pēc reseta vairs negrib lekt-aķis ari jaladee. Kadi varetu but limp mode iesmesli?

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Mon May 11, 2020 6:29 pm
by hofmaks
Iemetās limp mode:
Defektīva drosele
Aķis nosēdies uz 0 vai pie AK maiņas
Vai lozņājot tur,kur nevajag bakstīties!

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Fri May 29, 2020 9:08 pm
by Gunch*
ar ko atskiras 98 b235e gada un 2000 gada 2.0 b205e (150 hp)?

iepludes kolektors,virzuli klani,sprauslas turbina smadzenes,varsti un sajugs ar spararatu un vai ir iespejams ka donoru dzinejam nemt to 230hp versiju ?
jeb tomer ne ?-jo ir pieejams ari 2.3 no 2000gada (230 aero vadiba turbina ieplude.)

jo ir velme sava 2000gada 2.0 vieta iekramet b235r, versiju,.saliekot no 2x(ar labakajam dalam) 2.3 vienu.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Fri May 29, 2020 9:55 pm
by Ainars
Man jau liekas ka tie t7 ir baazami visos virzienos savstarpēji. Atšķiras apsaistes elementi, ka turbīna, un kartera ventilācijas ar visādām no tām izrietošajām lietaam

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sun May 31, 2020 8:08 pm
by rzmzr
Visi viņi ir vienādi, kā Ainārs minēja, atšķirās tikai apkare un caur gadiem mainījušās lietas. Par nevienu T7 motoru nevar pateikt - "Jā, šī gada motors ir labākais!"
Protams, jo svaigāks dzinējs, jo labāk, un jo jaudīgāks, jo "krutāka" tam ir apkare.

Tavā gadījumā, motorus cilāt ir absolūti bezjēdzīgi, ja vien esošais dzinējs nav konkrēti beigts.
Labāk ir sapucēt vienu motoru, nevis cilāt tādus pašus nobrauktus dzinējus, ar nezināmu vēsturi.
2.0 motors degvielu patērē vairāk, kā 2.3.

B2x5 motoru atšķirības:

Sprauslas
Turbīna
Kartera ventilācija (ieteicams apgreidot uz pašu jaunāko, sīkāks info jebkur, kur viņu var nopirkt)
Kārbas gala attiecība manuāļiem (atkarīgs no Aero-neAero)
Sajūga diametrs (atkal, Aero-neAero)


Aero turbīna - Mitsubishi TD04-15T
Aero sprauslas - oranži brūnas

Kaut kādā gadā mainījās sensori (MAP). Tie ir aizvietojami ar jaunā tipa sensoriem, veicot attiecīgas korekcijas softā.

No 2005. gada HOT Aero (260 HP (un attiecīgi arī 9-5 no 2006+)), turbīna ir shortneck versijā, ar jauna veida ieplūdes kobru, kā arī, ieplūdes snorkeli. (Identisks, kāds nāk 3.0TID)


Ja gribi cilāt motorus, ar elektrību nekas nav jādara, provodka paliek, liec citu motoru. Bet, ja motors ir cita tilpuma, ar citām sprauslām, ar citu turbīnu, ir nepieciešams pārrakstīt softu uz attiecīgo motoru, ieteicams, pie cilvēka, kas saprot Saabus, nevis - var pamēģināt.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Wed Jun 03, 2020 8:44 pm
by Ozja341
Ozja341 wrote: Tue May 05, 2020 10:12 pm Šodien uz auksta raustījos tā, ka pabraukt nevarēja. Iesila, labāk, uz gāzes vēl labāk. Bet līdz beigām nav. Beidzot arī čeku izmeta, pievienoju bildi. Noveļu vainu uz degvielas spiediena regulatoru. Kādas vēl idejas?
Beidzot šo atrisināju, var teikt - lētais remonts. Gāze bija par treknu un kompis pielāgojās, cik nu varēja. Atkal no rītiem (lāsīt - uz benzīna) nespēja pārregulēties. Risināju ar gāzes iekārtas degvielas kartes pielāgošanu pēc adoptāciju restartēšanas.
Aizvakar gan atkal sākās nevienmērīga tukšgaita un slāpšana, bet atradu pārplēstu vakūma cauruli pie droseles. Viss salabots! :dance: