• Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa) - Page 344
Page 344 of 344

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Apr 28, 2022 4:07 pm
by lawyer
Diez vai DI kasetei ir saistība ar dzinēja dzeses šķidruma zudumu. Man gan šķiet, ka pie šāda dzinēja dzeses šķidruma zuduma (ja Tu neredzi, ka tas kaut kur sūcas, tek ārā) pa fikso vajadzētu uz servisu, lai izpēta galvas blīvi - tā parasti ir pie vainas, ļauj dzeses šķidrumam nonākt cilindros un eļļas kanālos, kas dzinējam viena brīdī būs letāli...

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Fri Apr 29, 2022 11:56 am
by Gunch*
margis wrote: Thu Apr 28, 2022 1:32 pm Sveiki,

Jautajums - problēma ir elektronikā vai kārbā? 99' 9-5 2.3 automāts. Šonedēļ braucot korķī pēkšņi pazuda it kā pirmais pārnesums, Winter režīmu arī nevarēja ieslēgt. Aizbraucu līdz galam, 2h pastāvēja autiņš un viss it kā kārtībā.

Tad vēlāk atkal braucot pa Rīgu ik pa laikam sāka izlaist 1 ātrumu. kur bij jāpārslēdzas uz 3 pārnesumu, ieslēdzās 2, kur bij jābūt 4. bij 3ais. un tā kādas 10 minūtes braukāju ar 2000 - 3000 apgriezieniem.Winter to varēja ieslēgt panelī, tad atkal nevarēja. Uz Šosejas viss gāja normāli un pēc veikala apmeklējuma arī niķi it kā pazuda.
+ ir aizdoma, ka aizdedzes spole iet uz beigām un kopš jūlija noripojot ~3000km izsūcis vairāk kā 1l antifrīza. nez vai tās visas lietas saistītas, vnk novērojumi.

Paldies
izklausas ka tosols no dzeses radiatora tek karba :D

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sat Apr 30, 2022 11:07 pm
by sanese1metrs
margis wrote: Thu Apr 28, 2022 1:32 pm Sveiki,

Jautajums - problēma ir elektronikā vai kārbā? 99' 9-5 2.3 automāts. Šonedēļ braucot korķī pēkšņi pazuda it kā pirmais pārnesums, Winter režīmu arī nevarēja ieslēgt. Aizbraucu līdz galam, 2h pastāvēja autiņš un viss it kā kārtībā.

Tad vēlāk atkal braucot pa Rīgu ik pa laikam sāka izlaist 1 ātrumu. kur bij jāpārslēdzas uz 3 pārnesumu, ieslēdzās 2, kur bij jābūt 4. bij 3ais. un tā kādas 10 minūtes braukāju ar 2000 - 3000 apgriezieniem.Winter to varēja ieslēgt panelī, tad atkal nevarēja. Uz Šosejas viss gāja normāli un pēc veikala apmeklējuma arī niķi it kā pazuda.
+ ir aizdoma, ka aizdedzes spole iet uz beigām un kopš jūlija noripojot ~3000km izsūcis vairāk kā 1l antifrīza. nez vai tās visas lietas saistītas, vnk novērojumi.

Paldies
Pašam ir 1999 9-5 2.3T automāts, ar sāka pērn ēst dzeses šķidrumu un plus baltie dūmi, sākumā minimāli bet pēc tam aizgāja tā ka litrs uz 20km rija. Manā gadījumā galvas skrūves bija atnākušas vaļā (nezināju tiem motoriem par to slimību) un galvas blīvi nobeidzu. Ja laikus pamana var pārvilkt pa jaunu galvas skrūves vai vēl labāk nomainīt. Parasti galvas skrūves nāk vaļā sākot no 4 cilindra cik sapratu. Pirms vedu remontēt jau kā faktu pats biju pārbaudījis ka 4 cilindrā rauj iekšā dzeses šķidrumu.
Kas tev liek domāt ka spole iet uz galu? Manam šodien izbeidzās tieši viņa, man simptomi bija nevienmērīga tukšgaita, rīstīšanās ieskrienoties (virs 60km/h pie pilna pedāļā nerīstījās bet jauda nebija), jaudas zudums, un stāvot pie krustojuma draivā likās ka braucu ar v8 kam ir traka sadalene :D , nekādas check engine nedega.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sat Apr 30, 2022 11:12 pm
by sanese1metrs
Gunch* wrote: Fri Apr 29, 2022 11:56 am izklausas ka tosols no dzeses radiatora tek karba :D
Kad kārba būs pilna tad beigs sūkties :lol:

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Wed May 25, 2022 12:14 pm
by madars
Par poly buksēm priekšējā pusrāmī.
Ir kāds,kas ar tādām braukā arī pa grants ceļu? Doma par poly, jo iepriekšejajam 9-5 mainīju pret parastajām,bet tikai 2 gadus izvilka(aizmugurējās jau beigtas).
Tas, ka auto būs stingrāks ir skaidrs, bet kā ar bedrēm un vibrāciju. Skatē neko nesaka?

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Wed May 25, 2022 1:23 pm
by hofmaks
Jau braukāju hvz cik gadus. Par cietumu neko īpaši sliktu neteikšu. Tehniskajā nekādu iebildumu nav.
Vismaz noteikti esmu aizmirsis par aizm.bukšu maiņu

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Tue Jul 12, 2022 9:24 pm
by elmo
madars wrote: Wed May 25, 2022 12:14 pm Par poly buksēm priekšējā pusrāmī.
Ir kāds,kas ar tādām braukā arī pa grants ceļu? Doma par poly, jo iepriekšejajam 9-5 mainīju pret parastajām,bet tikai 2 gadus izvilka(aizmugurējās jau beigtas).
Tas, ka auto būs stingrāks ir skaidrs, bet kā ar bedrēm un vibrāciju. Skatē neko nesaka?
Bija man poly bukses, nepatika, siltās vasarās parasti sāka čīkstēt. Beigās atgriezos pie OEM buksēm.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Oct 20, 2022 7:52 pm
by Mahmuds
Labvakar, Saabisti! Problēma sekojoša - jau kādu laiku auto meta kļūdas P1260 un P1251 it kā par droseli. Mehāniķis droseli apskatīja, teica, ka esot tīra. Tā pat arī tika apskatīta gāzes trosīte. It kā viss OK. Tad izmeta kļūdu P1312 par DI kaseti. Par cik šī kļūda bija jau iepriekš atkārtojusies (sveces esmu mainījis), tad izlēmu pasūtīt jaunu kaseti. Kamēr kasete bija ceļā no Zviedrijas, braucot paatrinājuma brīdī (ap 2500 rpm) atskanēja dīvains paukšķis un pazuda jauda. Kad gāja pāri pa 2000rpm, auto sāka raustīties un mirgo Check. Sagaidīju jauno kaseti, uzmontēju. Pielaižot izmeta melnu dūmu mutuli. Sāku braukt. Kamēr auto bija auksts, šķita, ka ir OK, bet kad uzsila, jauda pavisam pazuda un uzgāzējot pa izpūtēju sāka nākt melni dūmi. parādījās kļūdas P1300 un P1260.
Ir kādas idejas?

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Oct 20, 2022 11:40 pm
by hofmaks
Skaties ieplūdes trubas un vakuuma trubas. Par droseli runājot - netikai netīra drosele ,bet viņai ir arī elektriskā daļa,kas nomirst!

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Fri Oct 21, 2022 4:26 pm
by ZZ_ZingZeng
Es arī lieku vai nu uz vaakuma caurulītēm vai gaisa trubu, bija ļoti līdzīgs sižets ar veco 900 un 9000. 900 gadījumā bija gaisa truba, 9000 gadījumā vaakuma caurulītes.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Tue Oct 25, 2022 6:46 pm
by Mahmuds
Šodien mehāniķis paekspermentēja - atsprauda nost MAF sensoru un auto kļuva braucams. Sajūta gan ir, it kā turbīna nepieslēdzas un pamaz jaudas, bet vairs nav melnu dūmu un var pabraukt. Man bija pusmiris MAF sensors, ar kuru auto kādreiz gāja, bet ik pa brīdim meta kļūdu. Tavu brīnumu, nomainot uz šo MAF, tās pašas ķibeles atsākās! Bez MAF brauc. Pirms testa ar veco MAF, nodzēsu kļudas un interesanti, kad auto negāja un atspraudu nost MAFu, Check neiedegās! Kur tālāk rakt? ECU?

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Tue Oct 25, 2022 11:26 pm
by hofmaks
Meklē caurumu ieplūdes sistēmā - no turbīnas līdz ieplūdes kolektoram. Vari gan būt ietiepīgs! Pie viena lai mehāniķis nomaina virzuļu gredzenus - maybe arī būs labāk!!😅

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Tue Nov 15, 2022 5:24 pm
by AndrisG
Hey!
Kāds šo Airi nav skatījies dabā?
https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/s ... bpljm.html

No Šveices, bundža izskatās laba, durvju kantes pat sterilas. 100k notīts (carvertical) un Šveicē CSN bijis. Varbūt kāds bija skatīt?
Par domu iebraukt ARTEH šiem itkā nebija iebildumu. Meklēju ietilpīgu bendzīn-wagonu, velk atpakaļ uz SAABu.
Vēl ir Insignia OPC, bet cik šodien zvanīju uz Auto prime parunāt ar Opeļvīriem, saka, ka baigi dārgs viss opc 2,8t (tas pats b284). Lielāki darbi sākot no ķēdēm, sajūga un adaptīvā piekare - viss 4 ciparos. :cry:

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Fri Nov 18, 2022 8:56 pm
by Mahmuds
Beidzot SAABam ķibeles ir novērstas, mēģināšu tās aprakstīt. Tātad, kā jau pareizi minēja Hofmaks un ZZ_ZingZeng, galvenā problēma bija gaisa padeves sistēmā. Servisā, uz kuru biju auto aizvedis, lai paskatītos, vai drosele nav netīra, strādā jauki vīri - pēc droseles apskates gaisa caurule uz droseli tika uzmaukta atpakaļ, bet fiksējošo skavu pieskrūvēt aizmirsās. Tā nu pēc nedēļas gaisa caurule ar paskaļu paukšķi tika no droseles nostumta!
Savukārt, ķibeles ar droseles kļūdām, kā dēļ arī auto sākotnēji vedu uz servisu, bija tādēļ, ka drosele bija iegājusi Limp Home režīmā. Nezināju, ka tāds režīms ir droselēm, biju dzirdējis, ka ir automātu kārbām. Miglā tīts paliek iemesls, kādēļ drosele iegāja šajā režīmā! Katrā ziņā esmu atradis Liepājā zinošu auto meistaru, kurš stundas laikā atrada un novērsa visas ķibeles un nu jau otro nedēļu SAABs griežas kā jauns :D