• Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa) - Page 10
Page 10 of 138

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Mon Jul 04, 2011 9:16 am
by uculs
Nu jā, tad skaidrs.
P.S. es neskatos, kas tur katram zem nika rakstīts

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Mon Jul 04, 2011 12:04 pm
by reinisb
Ja kādam interesē, tad saliku tās lampiņas durvīs un salonā. Vairāk šeit http://www.saabclub.lv/index.php?option ... 4847#94847

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Mon Jul 04, 2011 12:20 pm
by elmo

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Wed Jul 13, 2011 11:24 am
by lawyer
Nešpricē logu šķidrumu uz aizmugurējā stikla :dry: Bačoks ir viens, bet sūknis arī ir viens priekšējam un aizmugurējam logam? :huh: Ko pirmo pārbaudīt? :huh:

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Wed Jul 13, 2011 1:24 pm
by uculs
drošinātāju!

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Thu Jul 21, 2011 10:43 am
by blink
Spečuki, iesakiet kādu sakarīgu autoelektriķi(Rīgā, Valmierā), pie kura aizbraukt nodiagnosticēt 9-3 2.2 Tid 2003. gada vectoru.

Īsumā story sekojošs - saplaisāja eļļas filtra vāks(tas plastmasas gabals) un rezultātā motortelpa tika piemēslota ar eļļu. Nomainīju vāku un arī nomazgāju motoru. Pēc laiciņa mašīna pastāvēja diezgan mitrā gaisā un sākās joki :) Rezultātā defekts ir tāds, ka aukstai mašīnai no sākuma viss griežas kā vajag, bet kā iesilst, tā limp mode(t.i. max ~2,7K apgriezieni un turbīnu neslēdzam iekšā).
Check-engine ar deg visu laiku.
Aizdomas uz elektrību, jo pirms pāris gadiem bija the same un arī pēc motora mazgāšanas un vaina beigās izrādījās absūbējušā ABS štekerī.

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Thu Jul 21, 2011 10:46 am
by vidvuds
blink wrote:Spečuki, iesakiet kādu sakarīgu autoelektriķi(Rīgā, Valmierā), pie kura aizbraukt nodiagnosticēt 9-3 2.2 Tid 2003. gada vectoru.

Īsumā story sekojošs - saplaisāja eļļas filtra vāks(tas plastmasas gabals) un rezultātā motortelpa tika piemēslota ar eļļu. Nomainīju vāku un arī nomazgāju motoru. Pēc laiciņa mašīna pastāvēja diezgan mitrā gaisā un sākās joki :) Rezultātā defekts ir tāds, ka aukstai mašīnai no sākuma viss griežas kā vajag, bet kā iesilst, tā limp mode(t.i. max ~2,7K apgriezieni un turbīnu neslēdzam iekšā).
Check-engine ar deg visu laiku.
Aizdomas uz elektrību, jo pirms pāris gadiem bija the same un arī pēc motora mazgāšanas un vaina beigās izrādījās absūbējušā ABS štekerī.
Mos jau laiks ieteikt Janci?!

Tas tak mīl elektrorūķus celt laukā un spēlēties ar ECU ar :)

Ka ir Janci? Var uzskatīt, ka Arnijam ar laiku būs back-ups?

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Thu Jul 21, 2011 4:20 pm
by Arnijs
lawyer wrote:Nešpricē logu šķidrumu uz aizmugurējā stikla :dry: Bačoks ir viens, bet sūknis arī ir viens priekšējam un aizmugurējam logam? :huh: Ko pirmo pārbaudīt? :huh:
Vai dod ārā uz aizm trubiņu pie sūkņa.
Ja dod, tad -
vai pienāk līdz aizm. sprauslai.

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Thu Jul 21, 2011 4:24 pm
by Arnijs
blink.... Viss taču ir vienkārši! Ja deg "čeks", tad kur problēma iegūt kļūdas kodu? Un nebūs jālauza galva ar pieņēmumiem. Domāju, ka OBD II skaneris Valmieras servisos nav problēma.

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Thu Jul 21, 2011 8:08 pm
by Smildzinjsh
Saab 9-3 98g 2,0i

TWICE
Sveiki.
Zem šof. krēsla blakus twice pieslēgts signalizacijas bloks(nav orģ.) Abi izmirka līdz kaulam. štele tāda, ka izžāvēju pēc tam ar cieti maigu birstīti noslaucīju absūbējumu un rūsu no kontaktiem un saliku kopā. Signalizācijas bloks šķiet darbojas, jo pilda līdzīgas darbības kā pirms izmirkšanas:) , bet TWICE, laikam vairs nē:S :
jo nereaģē uz durvju slēgšanu ar atslēgu(dzirdams tikšķis laikam iekš twice);
nereaģē uz aizdedzes pagriešanu, kaut kur tikai noknakšķ relejs;
visas durvis ir neataisāmas, izņemot šof. un bagažnieks(spiešo bagažnieka pogu šof. durvīs klusums);
logi kustas, salona lampiņas spīd, lukturi arī iedegas.

:blush:
Jautājums vai ieliekot atbilstošu jaunu(citu lietotu) twice varētu iztikt bez, vikingu apmeklējuma, un viss pats no sevis aizietu. Vai tomēr pie vikingiem jābrauc jeb kurā gadījumā, jo viss jāpārprogrammē, jo svilis?

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Thu Jul 21, 2011 8:42 pm
by zinitis
Mainot TWICE,būs jebkurā gadijumā jāprogrammē.
Bet pērkot šo bloku,neaizmirsti uzprasīt,lai iedod līdzi atslēgu,kuru šis bloks pazīst,savādāk tam nebūs nekādas vērtības.
Un vēl,labāk neturi pieslēgtu beigto bloku,jo vari nosvilināt vēl CA motoriņus(ja bloks tos turēs zem strāvas)

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Thu Jul 21, 2011 9:04 pm
by Smildzinjsh
cik parasti lietots twice vai jauns maksā?

kaut kur redzēju pa 20$, bet ss.lv īpaši neko neredz uzreiz

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Thu Jul 21, 2011 9:15 pm
by zinitis
Smildzinjsh wrote:cik parasti lietots twice vai jauns maksā?

kaut kur redzēju pa 20$, bet ss.lv īpaši neko neredz uzreiz
Viss atkarīgs no vietas kur pērc.
Ja vajag ātri,tad Bukultu ielā.
Ja gribi lētāk,tad pamelklē Jelgavā.
Bet vidēji,cik dzirdēts ~50ls

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Fri Jul 22, 2011 4:19 pm
by Smildzinjsh
Varbūt kāds ir dzirdējis, ka kādam tieši ir lieks Twice 9-3 98g. un ļoti meklē kam pārdot, manējā kods 50 40 175. apzvaniju visus sludinājumsu ss.lv kuriem ir 98-02 gadam. Visi jau pārdoti +/- pa 30LVL.

Vai arī var derēts arī no 900tā 96-98 g?

Jautājums vai twice var derēt arī no kāda 2001 vai 2002 gada?
vai būtu arī jāievēro motora tilpumi vai arī pietiek tikai 98-02 piemēram?

Un Zinitis vai tev no bukultu ielas ir palicis kāds precīzākas norādes, esmu tur jau reiz bijis vietu atceros tikai tel.nr. pazudis. Un par Jelgavu varbūt arī vari ko vairāk pateikt?

Vai arī kāds cits var ko ieteikt?

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Fri Jul 22, 2011 9:27 pm
by Arnijs
Nu Bukultu ielā varētu arī nebūt. Tur vairāk 9-5.
Derēs no jebkura 9-3 98-02. Motors nav svarīgs.