• Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa) - Page 101
Page 101 of 138

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Tue Oct 17, 2017 8:01 pm
by Milicis
Milicis wrote: Tue Oct 10, 2017 9:45 pm Kungi!
Nekādi netieku skaidrībā. Viens saka tā, otrs tā. No vecā auto ir palikušas labas ziemas riepas, bet R15. Gribu saprast, vai uz 07. gada 9-3 var uzlikt R15 diskus? Dzinējs 110kw TID.
Grāmatā atradu, ka der. Servisos saka, ka neder. Vai tomēr būs jātirgo un jāpērk R16.
Šodien pielaikoju R15 - der :clap:

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Wed Oct 18, 2017 2:56 pm
by KoreFun
Nu, tam jau arī tās plāksnītes tur ir pienaglotas :)

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Wed Oct 18, 2017 3:30 pm
by Milicis
:dance:
KoreFun wrote: Wed Oct 18, 2017 2:56 pm Nu, tam jau arī tās plāksnītes tur ir pienaglotas :)

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Wed Oct 18, 2017 9:01 pm
by 191HP
Taatad,9-3OG 2001 2.0T,150kw,benz/gaaze.
Tiek noveerota sekojosha probleema-katru reizi(kad dzineejs pilniiba atdzisis) pabraucot aptuveni 15min kopsh piedarbinaashanas mashiina vienaa briidi uz dazhaam sec noraustaas,ir bijis,ka tieshi tad esmu pie luksafora-noslaapa.
Paarvarot sho raustiishanos turpmaakajaa braucienaa nekas vairs nerada par kaadam probleemaam,viss ir chotka.
Gan uz gaazes,gan benziina ir shii probleema.
:?:

Any ideas?

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Wed Oct 18, 2017 9:09 pm
by Silver
Ieslēdzas dzesēšanas ventilators?
Tiek pārvarēts skaņas barjers?

Tev automāts?

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Wed Oct 18, 2017 9:20 pm
by defektivais
900NG ir sekjoša problēma - pie ieslēgtas klimata kontroles tukšgaitas apgriezieni sāk palielināties līdz pat 1.5k, brīžiem lēnām noslīd līdz 1.1k, bet citreiz stabili tur 1.5. Izslēdzot klimu ar OFF nokrītās uz 1k. Tas ir neatkarīgi no dzinēja t.
97 gads, NA motors.
Kas varētu būt pie vainas?

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Wed Oct 18, 2017 10:01 pm
by 191HP
Silver wrote: Wed Oct 18, 2017 9:09 pm Ieslēdzas dzesēšanas ventilators?
Tiek pārvarēts skaņas barjers?

Tev automāts?

Nee,kad ventilators iesleedzas,tad uz 1sec noraustas un nekas nenoslaapst..Taa ir kas cits.
Reizeem arii skanjas barjeru censhos paarvareet :dance:

Manuaalaa kaarba.

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Wed Oct 18, 2017 10:07 pm
by rzmzr
191HP - Apgriezienu un lukturu spožuma kritums pie dzeses ventilatora ieslēgšanās norāda uz padzīvojušu akumulatoru.
Slāpšana var būt dēļ brīvgaitas vārsta, bet ja palielināti apgriezieni nav novēroti, tad tas arī tāds minams variats. Es lieku uz pilnīgi, savu dzīvi nodzīvojušu, akumulatoru, pie reizes var paskatīties masas vadu, vai nav apaudzis zaļš.
Varbūt vari aprakstīt to pašu noraustīšanos, motors ar sitieniem norūc, kaut kas tamlīdzīgs? Tas pastiprina aizdomas uz nepietiekamu dzirksteli, misfairi.

Defektīvais - Izslēdz AC, problēma paliek?

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Thu Oct 19, 2017 1:20 am
by 191HP
rzmzr wrote: Wed Oct 18, 2017 10:07 pm 191HP - Apgriezienu un lukturu spožuma kritums pie dzeses ventilatora ieslēgšanās norāda uz padzīvojušu akumulatoru.
Slāpšana var būt dēļ brīvgaitas vārsta, bet ja palielināti apgriezieni nav novēroti, tad tas arī tāds minams variats. Es lieku uz pilnīgi, savu dzīvi nodzīvojušu, akumulatoru, pie reizes var paskatīties masas vadu, vai nav apaudzis zaļš.
Varbūt vari aprakstīt to pašu noraustīšanos, motors ar sitieniem norūc, kaut kas tamlīdzīgs? Tas pastiprina aizdomas uz nepietiekamu dzirksteli, misfairi.

Defektīvais - Izslēdz AC, problēma paliek?
Akumulators ir pirkts mazliet vairaak kaa pirms gada,bet auto bija staaveejis pedeejos padsmit meeneshus atklaataa staavvietaa.Akjiits pat nebija noseedies pa visu to laiku, ziemu kupenaa staavot,mieriigi aizbraucu 😀
Motors vnk noslaapst un pielec,ja tas notiek braucot,staavot noslaapst..

Tomeer ir viena lieta ko esmu veel noveerojis,pie agresiivaakas bremzeeshanas reizeem apgriezieni stipri nokriitaas,neatminos,vai taa arii bija agraak,bet tagad ir.
Vai tas var buut saistiits?

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Thu Oct 19, 2017 9:47 am
by hofmaks
Vakuma trubiņas pamaini. Noteikti sasprēgājušas no tādas auto lietošanas

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Thu Oct 19, 2017 9:21 pm
by Milicis
Sveiki biedri!

Mans 9-3 ir aprīkots ar OEM autonomo apsildi. Nav Webastoo, bet cita firma. Pečka strādā, silda ātri - tur viss ok. Bet man īsti nav skaidri principi, kad viņa ieslēdzas, izslēdzas utt. Mašīna pie manis nav ilgi, bet šādi tādi novērojumi jau ir.

Parasti ieslēdzas uzreiz pēc dzinēja iedarbināšanas, ja ārā ir kādi 6 grādi vai mazāk. Par to simbolizē lampa panelī. Darba temperatūru dzinējs sasniedz ievērojami ātrāk. Pēc 90 grādu sasniegšanas lampiņa panelī paliek, bet es uzskatīju, ka pati sistēma atslēdzas, jo nav jau vairs ko sildīt. BET, šodien kundze braucot no darba pamanīja jocīgu lietu. Izbraucot no Rīgas un tiekot gandrīz līdz mājām, āra temperatūra palika krietni zemāka. Bija nobraukti jau ap 50 km. Viss jau sen uzsilis, bet te pēkšņi ieslēdzās apsilde. Un viņa reāli arī ieslēdzās, jo tiekot līdz mājām viņa tur vēl kādu brīdi rūca un pūta. Tad jautājums - kāda locekļa pēc viņa ieslēdzās un sāka sildīt, ja darba temperatūra bija sasniegta jau pirms 40 km, un īsti nebija ko sildīt??? Termostats labs, temperatūru panelī rāda korekti. Un tad attiecīgi sanāk, ka no rītiem viņa strādā vēl 40 km. Respektīvi neizslēdzas....

Ieslēgt un izslēgt, kā arī uzlikt ieslēgšanās laikus var manuāli caur settingiem panelī, bet tomēr gribas, lai tur viss pats automātiski strādā. Var ieslēgt un izslēgt, jebkurā brīdī, bet zemos grādos ieslēdzas automātiski. To noņemt nevar. Tad, kad pati ir ieslēgusies, tad izslēgt manuāli nevar. Tikai noslāpējot auto.

Ir kādam Saabā šāda sistēma? Gribētos uzzināt kāpēc tā, jo māte google man nepalīdz. Grāmatiņu pāršķirstīju, bet neko par apsildi neredzēju. Bet vēl paskatīšos. Interneta manuāļos šāda sistēma nav pieminēta vispār.
Vēl gan neesmu skatījies kādas opcijas piedāvā settingos tad, kad viņa ir ieslēgusies pati. To skatīšos.

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Fri Oct 20, 2017 2:19 am
by 191HP
Noveerota veel viena lieta, staavot uz vietas neitralajaa,vienlaiciigi iesleedzoties dzeses ventilatoram+es pagriezhu stuuri,uzreiz noslaapst.
🙄

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Fri Oct 20, 2017 8:14 am
by 191HP
191HP wrote: Fri Oct 20, 2017 2:19 am Noveerota veel viena lieta, staavot uz vietas neitralajaa,vienlaiciigi iesleedzoties dzeses ventilatoram+es pagriezhu stuuri,uzreiz noslaapst.
🙄

Edit:
Ir veel viena lieta ko piemirsu piemineet.
Normaali ieminot pedaali pie atmeshanaas var dzirdeet ka kkas diezgan dzirdami nosvilpo..

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Fri Oct 20, 2017 9:22 am
by Henry
es arī lieku uz vakuumtrubiņām. sāc ar to nomaiņu un tad skaties kas notiek.

191HP wrote: Fri Oct 20, 2017 8:14 am
191HP wrote: Fri Oct 20, 2017 2:19 am Noveerota veel viena lieta, staavot uz vietas neitralajaa,vienlaiciigi iesleedzoties dzeses ventilatoram+es pagriezhu stuuri,uzreiz noslaapst.
🙄

Edit:
Ir veel viena lieta ko piemirsu piemineet.
Normaali ieminot pedaali pie atmeshanaas var dzirdeet ka kkas diezgan dzirdami nosvilpo..

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Fri Oct 20, 2017 10:38 am
by 191HP
Tas ir izdaraams pasha speekiem,ja esmu noobs auto lietaas?
Ja pareizi noprotu,tad labaak buutu vietaa likt silikona trubinas.Ja taa,tad kur iegaadaaties?Kaadi ieteikumi?
Noteikti kaads no jums arii ir lietas kursaa kaada diametra un garuma trubinas vajadziigas attieciigajam auto,buushu pateiciigs par jebkuru info.
Kalotkas un ellju mainu pats 😀