• Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa) - Page 115
Page 115 of 138

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Sun Apr 28, 2019 2:36 pm
by Dainis
EmīlsS wrote: Sun Apr 28, 2019 11:22 am
Ainars wrote: Sat Apr 27, 2019 9:15 pm Kas par auto, bildes?
Tomats?
Parasts NG 9-3, 2003.gada, kārba 6 robu manuālā.
Dzīvē protams tik labi neizskatās :mrgreen:
Image
Image
Bildes nekādas dižās neatradu telefonā.
Numurs labs 👍

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Mon May 06, 2019 9:16 pm
by saab93
Sveiki. Manu Saab 9-3 1.9 dīzelīti (manuālis) piemeklējusi sekojoša problēma. Brīvgaitā, spiežot sajūga pedāli, no kārbas rajona nāk metāliska graboņa. Skaņa ir tikai tad, kad pedālis ir izspiests līdz pusei, kā arī uzdodot gāzi, kad nokrīt apgriezieni līdz ~1000rpm rodas šī skaņa uz aptuveni sekundi. Vai tiešām spararats varētu būt savu mūžu nokalpojis?

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Mon May 06, 2019 9:38 pm
by Arnijs
saab93 wrote: Mon May 06, 2019 9:16 pm Sveiki. Manu Saab 9-3 1.9 dīzelīti (manuālis) piemeklējusi sekojoša problēma. Brīvgaitā, spiežot sajūga pedāli, no kārbas rajona nāk metāliska graboņa. Skaņa ir tikai tad, kad pedālis ir izspiests līdz pusei, kā arī uzdodot gāzi, kad nokrīt apgriezieni līdz ~1000rpm rodas šī skaņa uz aptuveni sekundi. Vai tiešām spararats varētu būt savu mūžu nokalpojis?
Simptomi pēc tādiem izklausās! Spararata kvalitatīvs mūžs ir vidēji 100-150tk

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Mon May 06, 2019 10:24 pm
by saab93
Ja tas ir spararats, tad vēlams to pēc iespējas ātrāk nomainīt, vai tomēr tas nekādu lielāku skādi nenodarīs, ja netiks drīzumā nomainīts?

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Mon May 06, 2019 10:52 pm
by Arnijs
Var nenodarīt, var arī nodarīt! Ja lūzīs atsperes spararatā, atsperu fragmenti var sabirt starp disku un spararata virsmu un sajūgu vnk nebūs iespējams izspiest. Arī kārbai tas neko labu nedara. Bet var nobraukt ari gadu un vairāk bez redzamām sekām

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Mon May 06, 2019 11:02 pm
by intervall
saab93 wrote: Mon May 06, 2019 10:24 pm Ja tas ir spararats, tad vēlams to pēc iespējas ātrāk nomainīt, vai tomēr tas nekādu lielāku skādi nenodarīs, ja netiks drīzumā nomainīts?
Ieteiktu nevilkt garumā, ir redzēti opeļi ar šādu motoru, kam beidzies spararats pat "nokauj" kārbu.
Bet ja naudiņas daudz neparedzētiem remontiem, tad var maukt! :lol:

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Mon May 06, 2019 11:35 pm
by Sarkanā Lagūna
Kad pieļāvu kļūdu pirms 6 gadi un iekāpu saab, man teica ka pie 200k sāks grabēt spararats, tā arī bija, apmēram 205k un sākās, tagad ir 340k un saprats uz vietas, solu sev, kad saks slīdēt sajugs, mainīšu. Mani tas troksnis netraucē 😅😂

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Mon May 06, 2019 11:49 pm
by hofmaks
Skaidra lieta ka netraucē,jo prasa ieguldījumus!!! Neesi aizdomājies kādu kaiti nodara spararata disbalans motoram ,kārbai??
Zem visa slēpjas attieksme pret auto,kurš vizina tevi

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Tue May 07, 2019 11:15 am
by Sarkanā Lagūna
Nu protams, ieguldījums arī nav nekāds mazais, labāk ģimenes budžetā atstāt tādu naudu. Prioritātes dzīvesvieta, auto sen vairs nav svarīgs, ņems nākamo ja nu kas...

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Tue May 07, 2019 11:16 am
by Sarkanā Lagūna
Tāpat katru mēnesi tiek kāds serviss pabarots :mrgreen:

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Wed May 08, 2019 2:11 am
by KoreFun
hofmaks wrote: Mon May 06, 2019 11:49 pm Skaidra lieta ka netraucē,jo prasa ieguldījumus!!! Neesi aizdomājies kādu kaiti nodara spararata disbalans motoram ,kārbai??
Zem visa slēpjas attieksme pret auto,kurš vizina tevi
Ja jau SAABu sauc par Lagūnu, tads ar attieksmi viss ir skaidrs ;)

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Wed May 08, 2019 9:11 am
by Ainars
Te cilveks vismaz brauc nevis tur to auto pie seetas. Ja iet tad iet, kad birs, tad remontees. Katram savadaka jutiba uz dazaadaam skanaam.

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Tue May 14, 2019 11:15 pm
by elmo
Sarkanā Lagūna wrote: Mon May 06, 2019 11:35 pm Kad pieļāvu kļūdu pirms 6 gadi un iekāpu saab, man teica ka pie 200k sāks grabēt spararats, tā arī bija, apmēram 205k un sākās, tagad ir 340k un saprats uz vietas, solu sev, kad saks slīdēt sajugs, mainīšu. Mani tas troksnis netraucē 😅😂
Tas tāpēc ka manuālis! Būtu tomāts, brauktu bez bēdu! ;)

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Thu May 16, 2019 12:14 am
by Kudinsky
Tātad īsumā- vajadzētu saprast plusus un mīnusus 2002 gada 9-3 2.0t automātam. Sorry, bet reāli nav laika visu forumu pārlasīt.

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Thu May 16, 2019 9:02 am
by EmīlsS
Kudinsky wrote: Thu May 16, 2019 12:14 am Tātad īsumā- vajadzētu saprast plusus un mīnusus 2002 gada 9-3 2.0t automātam. Sorry, bet reāli nav laika visu forumu pārlasīt.
Liels mīnuss ir audio sistēma ar optisko šķiedru, pats šobrīd ar to cīnos, naviācijai ekrāns beigts un atrast lietotu diezgan pagrūti. Dēļ optiskās šķiedras aftermarket radio arī nevar viegli ielikt. Audio pastiprinātājs zem šofera beņķa bieži mirst no mitruma, lietotu grūti atrast. Motoram problēmas ar balansieru ķēdes plastmasas vadīklām, tās ik pa laikam aplūzt un ķēde grabinās pie iedarbināšanas kad motors auksts. Risinās tas ar spriegotāja un vadīklu maiņu, kas arī nav lēts prieks ja pats nemāk skrūvēt.
Šīs ir problēmas ar ko pats esmu saskāries un auto manā īpašumā tikai 3 mēnešus :lol: redzēsim kā ies tālāk :mrgreen:
ES katrā ziņā 9-3 NG pirktu tikai facelift no 2007.gada kur vairs nav optiskās šķiedras.


Edit: tagad tik sapratu ka par 9-3og iet runa, nu nekas, lai paliek kā brīdinājums citiem :D