• Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa) - Page 121
Page 121 of 138

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Thu Aug 08, 2019 1:02 am
by Yust
Aizbraucu uz stendu, tā izskatās jaudas zūdums (3 gājiens zaļais grafiks).
Tagad ideja pārbaudīt visu sistemu vai ta tur 1,5 bar.

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Thu Aug 08, 2019 8:43 am
by KoreFun
Zaļš grafiks vairāk velk uz elektronisko ierobežojumu.

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Thu Aug 08, 2019 5:20 pm
by Yust
Es tā jau divus gadus domāju,bet ideju nav. Varbūt pats ecu gļuko?

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Thu Aug 08, 2019 9:23 pm
by Arnijs
KoreFun wrote: Thu Aug 08, 2019 8:43 am Zaļš grafiks vairāk velk uz elektronisko ierobežojumu.
Manuprāt - nebūt nē! Ja tiek caurpūsts kāds vārsts ar noteiktu šķērsgriezumu pie noteikta min spiediena, tad palielinoties motora apgriezieniem (turbīnas ražībai) tā līkne izskatīsies tieši šāda.

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Thu Aug 08, 2019 10:35 pm
by KoreFun
Arnijs wrote: Thu Aug 08, 2019 9:23 pm
KoreFun wrote: Thu Aug 08, 2019 8:43 am Zaļš grafiks vairāk velk uz elektronisko ierobežojumu.
Manuprāt - nebūt nē! Ja tiek caurpūsts kāds vārsts ar noteiktu šķērsgriezumu pie noteikta min spiediena, tad palielinoties motora apgriezieniem (turbīnas ražībai) tā līkne izskatīsies tieši šāda.
Tad kāpēc pie citiem diviem mērījumiem tas pats vārsts laiž cauri vairāk?

Manā skatījumā kompis ierobežo strauju spiediena kāpumu kkādu faktoru dēļ un tad tālāk lēnām palielina spiedienu.
Jāskatās Live data: knock, MAP sensora rādījumus, MAF rādījumus, Lambda un t.t.
P.S. Starp citu, runājot par Boost ierobežojumu 1 un 2 ātrumos - a kompis redz kurā ātrumā notiek stiepiens, kad būsts tiek ierobežots?

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Thu Aug 08, 2019 10:46 pm
by Arnijs
KoreFun wrote: Thu Aug 08, 2019 10:35 pm Tad kāpēc pie citiem diviem mērījumiem tas pats vārsts laiž cauri vairāk?
Nav jau norādīts, kāda mērījumu metodikas atšķirība testos 1:2:3.
KoreFun wrote: Thu Aug 08, 2019 10:35 pm P.S. Starp citu, runājot par Boost ierobežojumu 1 un 2 ātrumos - a kompis redz kurā ātrumā notiek stiepiens, kad būsts tiek ierobežots?
A kāpēc lai kompis neredzētu? Neprot sarēķināt pārnesumattiecību no km/h un rpm?

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Fri Aug 09, 2019 2:39 am
by Yust
Mērījumu metodika bija vienāda, 4 ātrumā 3 reizes uz dinostenda, starp mērījumiem kādas 1-2 minūtes neizledzot auto.
Tagad ir divas domas:
1) pārbaudīt ieplūdes sistēmu uz hermētiskumu pie 1,5 bara
2) apgreidot wastegate'u
Ja salīdzināt ar BSR stage 3, tur max boost ir pie 2,5k rpm un sāk krīst no 3,5. Man max ir pie 3,5 un no turienes arī sāka krīst. Pie 4,5 bsr vēl ir 390nm, bet man jau nokrīta līdz 360nm, bet šeir varbūt tas ir dēļ OAT.

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Fri Aug 09, 2019 3:08 pm
by KoreFun
Arnijs wrote: Thu Aug 08, 2019 10:46 pm
KoreFun wrote: Thu Aug 08, 2019 10:35 pm Tad kāpēc pie citiem diviem mērījumiem tas pats vārsts laiž cauri vairāk?
Nav jau norādīts, kāda mērījumu metodikas atšķirība testos 1:2:3.
KoreFun wrote: Thu Aug 08, 2019 10:35 pm P.S. Starp citu, runājot par Boost ierobežojumu 1 un 2 ātrumos - a kompis redz kurā ātrumā notiek stiepiens, kad būsts tiek ierobežots?
A kāpēc lai kompis neredzētu? Neprot sarēķināt pārnesumattiecību no km/h un rpm?
Ievadi softā citu garumu parnesumiem un neredzēs..

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Fri Aug 09, 2019 6:24 pm
by Arnijs
Redzēt ta redzēs. Vnk nesapratīs. Bet nav jau opciju kārbu garumiem. Atšķirība vien 5 un 6 ātrumu.

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Fri Aug 09, 2019 7:28 pm
by tierman
Neesmu nekāds specs, bet... Sanāk, ka vienmēr, sākumā viss strādā, pēc tam pārstāj? As in - noslāpē, pielaid, un atkal pirmie divi mērījumi būs okey, trešais atšķirsies? (nav svarīgs mērījumu skaits, vienkārši piemēram)... Tādā gadījumā varbūt dodot virsū tiek sasniegts kaut kāds threshold, limits, avārijas robeža kādā sensorā, un smadzenes sāk ierobežot? Kāds aizsardzības mehānisms? Mani divi centi, varbūt uzvedina uz kādas idejas.

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Sat Aug 10, 2019 5:33 am
by Yust
Nē, jauda ierobežojas pilnīgi nejauši. Divu gadu laikā tā arī nesanāca atrast likumsakarību. Vispār uzrakstīšu vēsturi, diez vai kāds vārēs kaut ko parekomendēt, but nu varbūt kādam ir interesanti:
Vis sākas talajā... :D
Da ne, karoč pirms pirmās čipošanaš (kādus divus gadus atpakaļ) ielieku boost gauge, lai kontrolēt turbīnes darbu. Uzčipoju, tad vel stavēja gt2052 turbīna, bija liels kompozīta aizsārgs zem visas motortelpas, aero svēces (platinum ngk xx6x-10). Ieraudzīju, ka jauda dažreiz tiek limitēta. Parbaudīju solenoidus (bpc pārbaudiju, to, kurš pie droseles samainīju), samazināju svēces līdz 0,9mm, wastegate pārbaudīju, turbīna dzīva bija, karoč nekas nesanāca, pēc mēneša uz artehu. Man bija tā ka peak boost bija 1.05 bar, bet varēja nolimitēt no 0,9 līdz pat 0,4. Jau tolaik es sāku domāt ka varētu but saistīts ar temperatūru. Artehā pabrauca uz visu naudu, teica ka viņiem sanāca "dabūt" 0,1 bar - rekords. Bija detonācija, svēces bija saplēstas, viņi samainīja svēces uz parastus ngs xx7x-11 priekš biopoweram un noņema kompozīta aizsargu, motivējot ka tiešam temperatūra. Teica vairs nelimitē, es brīvdienās pabraukāju bez aizsarga (un ar jaunām svecēm), tiešām liekās ka kļūva normāli. Paņemu auto, sāku modificēt aizsargu ar caurumiem taktiskās vietās līdz brīdim kad beidzom palīka mazs gabals no bampera līdz dzinējam (oem stilā). Bet pēc arteha ar laiku atkal sapratu ka limitē, noņemu atkal aizsargu, bet joprojam limitēja. Nu un no tā laika braukāju ar obd, viss ar temperatūram ir ok, bet limitē. Ar td04 turbu, fmic, dp bez kat un catbacku, stage 3 no arteha maximāli redzēju 1,5 bar. A, termostātu oil coolerā arī izņemu lai būtu parliecinātam ka eļļa dzinējā neparkārs. Nu vot beidzot aizbraucu uz stendu un ļoti paveicās ieraudzīt limitēšanu, tātad tas viss nav tikai manā galvā 😁 Arī salīdzinot ar citām stage 3, peak boost nāc pa vēlu un jauda iz par vismaz 20-30 zs mazāka nekā vajadzētu būt.
Vot tāda ir mana saab dzīves pieredze. 🤪
P.S. 400+ nm paradīja uz 1,4 bar.

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Sat Aug 10, 2019 10:11 am
by KoreFun
Nu, tad es sāktu ar pilnu LOG ierakstīšanu. Tad kad limitē jāredz visus parametrus: Temperatūras, gāzes pedāļa stāvoklis, detonācijas un t.t. Varbūt banāli kāds no devējiem ik palaikam gļuko.

Nu un vēl derētu paskatīties WISā massas punktus un pārbaudīt vai nav kur zaļais pie zemējuma punkta.

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Sun Aug 11, 2019 7:33 pm
by Yust
Nu tāpēc es mēnesi atpakaļ šeit jautāju kurš var pasedēt blakus un uztaisīt logus. Bet nu ja, tagad gaidu kad atnāks vāds lai pašam to pamēģināt izdarīt.

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Sun Aug 11, 2019 11:14 pm
by Arnijs
LOG fails var arī līdz galam nepalīdzēt... Mēģināšu rītdien ierakstīt vienam līdzīgam gadījumam.

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Mon Aug 19, 2019 11:39 am
by Milicis
Kungi!

2.0 T Biopower dzinējs draudzējas ar gāzi? Pats dzinējs ir ok, vai labāk nevajag?