• Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa) - Page 47
Page 47 of 138

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Mon Jul 20, 2015 3:14 pm
by Kabrio
Šodien pamanīju, ka SAABiņš pirms startēšanas rāda mirgoošu CHECK ENGINE lapmiņu - tas ir - ielieku atslēgu, pagriežu līdz ON, tad gaidu CHECK OK displejā, parādās, bet panelī CHECK ENGINE mirgo. Ir viens ilgāks brīdis kamēr deg, tad 7x nomirgo, tad nedeg, tad viss no sākuma. Ir kāds manual pēc, kura var noteikt, kas par vainu?
Paldies jau iepriekš.

P.S. SAAB 9-3 OG AT 113kw

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Mon Jul 20, 2015 9:42 pm
by martinnos
Mirgojošs Check Engine, ja nemaldos, bija par misfairiem...
Ņemot vērā, ka tas parādās startējot - problēmas ar aizdedzi, DI?

Par noteikšanu - kāds tur vairs manual - jāslēdz pie kompja un jālasa kļūdas...

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Mon Jul 20, 2015 10:22 pm
by Kabrio
Paldies par atbildi.

Mirgo tikai pirms startēšanas, tad kad motors rūc, check engine nedeg un nemirgo, un arī nenovēroju nekādas citas novirzes no normas (pagaidām). Google saka, ka problēma ar Lamdu. Viens SAAB jau servisā, ar kādu taču arī jābrauc!

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Mon Jul 20, 2015 10:29 pm
by martinnos
Saprotu, ka jābrauc, bet tomēr labāk zināt kas par bēdu - nu vismaz pie kompja pieslēgt un paskatīties cik nopietna ir problēma... Varbūt kaut kāds sīkums, ko var sataisīt vēlāk... Bet ja nu kaut kas nopietnāks un, laicīgi nesataisot, remonts pa dārgo?

P.S.
Biju iegādājies OBD Bluetooth adapteri, bet diemžēl atdevu to tālākai lietošanai. CEL varēja nolasīt un vismaz mierīgu sirdi varēja braukt.

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Mon Jul 20, 2015 10:51 pm
by Kabrio
Ja degtu braucot, tad noteikti taisnā ceļā uz servisu un, lai gaida savu kārtu. Šajā gadījumā it kā mirgo, bet piedarbinot nedeg. Nezinu, kā darbojas kļūdu nolasīšana, bet vai tad tās lasa pie izslēgtas aizdedzes? Tagad neatceros vai check engine lampiņa nodziest vai paliek degot kamēr gaida check ok uzrakstu - katrā ziņā kaut kas ar to notiek.. Domāju, ka varbūt ir uzreiz iespējams zināt, ko nozīmē tieši 7x iemirdzēšanās?.. Pagaidām domāju, ka varbūt nekvalitatīva degviela trāpījusies - jāpabrauc, jāsakatās ko saka panelis un jāielej svaigs 98E, ja līdz tam var tikt, jo 3 nedēļas atpakaļ ielēju pilnu Nestē, un tad 2 nedēļas nostāvēja, un pēdējās nedēļas laikā 2x izbraucu pa 10km.

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Mon Jul 20, 2015 11:02 pm
by KoreFun
Kkas te ir:
http://www.saablink.net/forum/general-9 ... pics/17941" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Mon Jul 20, 2015 11:09 pm
by martinnos
Kļūdas var nolasīt gan ar piedarbinātu motoru, gan tikai ON pozīcijā. Un nav jāmēģina noķert tas mirgošanas moments. Jebkurš CEL tiek ierakstīts auto kompja atmiņā - ja tas ir bijis vienreizējs (tas neatkārtojas/nav visu laiku), tad tas uz kādu laiku būs piefiksēts un atzīmēts kā PENDING (teiksim tā - ne līdz galam aptirprināts).
Tā vismaz ir ar T7.

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Mon Aug 10, 2015 8:14 pm
by Reinis_me
Sveiciens!

Esmu kļuvis par laimīgo 2005. gada Opel 9-3 īpašnieku. :mrgreen:

Bišķi šķībi stāv stūre un riepas kaut kā arī ēdas nost, tāpēc gribēju uztaisīt savirzi, bet tur pateica, ka citu detaļu starpā ir jāmaina aizmugurējā tilta garensviras bukses (protams, šie jau sen auto bija nolaiduši zemē un ar pirkstu iebakstīt, kuras tās ir, vairs nevarēja), tad vēl biju piebraucis pie ArTEH un tur pateica, ka aizmugurē jāmana lodbukses. Tas ir viens un tas pats?

Garenvirzienā es tur redzu tikai vienu sviru katrā pusē, un galā situācija ir šāda:

Image

Tā ir tā īstā?

Un ja jā, tad vai tā ir šī - https://www.eparts.lv/catalog/#detail:T ... 7W/type:10" onclick="window.open(this.href);return false;

Otrs variants - https://www.eparts.lv/catalog/#detail:T ... 20/type:10" onclick="window.open(this.href);return false;

Nekādas citas tur īsti nepiedāvājas.

Vizuāli šķiet vislīdzīgākā.

Paldies!

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Mon Aug 10, 2015 8:36 pm
by Arnijs
Tas nav viens un tas pats, bet tas ir jāredz dabā - kuras tur īsti vajag mainīt. Lodbukses ir kas cits un tās nāk vienā galā tā saucamajiem "bumerangiem"
Shematiski visu to var aplūkot šeit
Lodbukse stiprinās detaļā Nr6 un to ir iespējams nomainīt atsevišķi.
Šķērssviras sailentbloks būs detaļa Nr 20A

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Mon Aug 10, 2015 9:36 pm
by Reinis_me
Paldies!

Tā jau man likās, ka tur kaut kas nav. :)

Tās lodbukses tad būtu šādas - https://www.eparts.lv/catalog/?hash=0.3 ... W_89/tab:2" onclick="window.open(this.href);return false;

Bildē pa labi, ja?

Image

Viņām kaut kāda reāla ietekme uz savirzi ir vai arī var tomēr to regulēt un šīs nomainīt kaut kad bišķi vēlāk arī?

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Mon Aug 10, 2015 10:27 pm
by Arnijs
Jā - tās pašas. Tikai - tad, kad maina, jāskatās, kādā stāvoklī arī pretējās. Ja ir nosēdušās, tad ,iespējams, izdevīgāk ir mainīt visu sviru, jo pārpresēšana arī kaut ko maksā.

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Tue Aug 11, 2015 4:31 pm
by Reinis_me
Ok, paldies.

Nākamais jautājums. :mrgreen: Kondicioniera saldētais gaiss tik padots tikai uz uz vienu lūku - to, kas pie vadītāja durvīm - centrā un pasažiera pusē pūšas parasts gaiss (vai varbūt nedaudz vēsāks par apkārtējo). Ko darīt? :)

Ja tas ko maina, recirklulācijas vārsts vaļā (uz režīmu, kad ņem āra gaisu) taisās ar kaut kādiem ritmiskiem klakšķiem.

Vēl man nestrādā viena spoguļa regulēšana, centrālā atslēga vienās durvīs un aizmugurējā loga tīrītājs. Pieņemu, ka te vaina varētu būt cauros vadiņos uz durvīm, kas, ja pareizi atceros, bija bieža opeļu slimība.

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Tue Aug 11, 2015 11:20 pm
by vjdzonny
Reinis_me wrote:Ok, paldies.

Nākamais jautājums. :mrgreen: Kondicioniera saldētais gaiss tik padots tikai uz uz vienu lūku - to, kas pie vadītāja durvīm - centrā un pasažiera pusē pūšas parasts gaiss (vai varbūt nedaudz vēsāks par apkārtējo). Ko darīt? :)

Ja tas ko maina, recirklulācijas vārsts vaļā (uz režīmu, kad ņem āra gaisu) taisās ar kaut kādiem ritmiskiem klakšķiem.

Vēl man nestrādā viena spoguļa regulēšana, centrālā atslēga vienās durvīs un aizmugurējā loga tīrītājs. Pieņemu, ka te vaina varētu būt cauros vadiņos uz durvīm, kas, ja pareizi atceros, bija bieža opeļu slimība.

Uzpildi kondicionieri! Man bija tieši tāda pat situācija, jau sāku ķidāt un pētīt pečkas mazos motorīšus.

Šogad pārlasīju visu aizm. ritošo laicīgi nenomainīta lodbukse sāka trokšņot.

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Fri Aug 14, 2015 4:07 pm
by uzraugs
Sveiki!

No aprīļa esmu Saab 9-3 īpašnieks un esmu ļoti priecīgs atrasties Saab saimē.

Tikai mazs bet. Man ir 2006. gada (decembris) 1.9 TDI kuram ik pa laikam braukšanas laikā parādās vibrācija un pazūd jauda. Biežāk tas notiek, ja mēģinu uzņemt ātrumu un tikai tad kad esmu 4-6 "ātrumā". Reizēm tas notiek arī vienkārši pārvietojoties pa lielceļu ar vienmērīgu ātrumu. Esmu vedis uz servisu, ir labotas dažādas lietas, bet tā īstā un vienīgā vaina nav atradusies. Reizēm var nobraukt arī kādas 3-5 dienas bez vibrācijas un tad vienā dienā tā atgriežas. No tās var atkratīties atlaižot gāzes pedāli uz kādu brīdi un paripojot brīvgaitā.

Ir nomainīts spara rats (pa dārgo), samainīta viena sprausla, nomainīts vakuumsūknis, turbīnai viss esot ok. Varbūt tika vēl kkas darīts, bet tagad neatminos. Varbūt kādam vēl kkas līdzīgs ir gadījies un zina, kas par vainu?

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Fri Aug 14, 2015 4:34 pm
by Edgars86
ArTEH servisā biji iebraucis?