• Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa) - Page 48
Page 48 of 138

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Sat Aug 15, 2015 2:46 pm
by uzraugs
Nope, neesmu. Remontus uzticu draugam, kurš cīnās ar manu SAAB kā ar savu auto, bet arī pats ir nezipratnē par šo problēmu. Saka ka iespējams vainīga elektorinka. Bet apsveru domu aizbraukt ciemos uz ArTeh..

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Mon Aug 24, 2015 10:35 pm
by martinnos
Vai parastam OG var uzlikt Aero bamperus bez problēmām? Stiprinājumi, u.t.t. sapas?

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Mon Aug 24, 2015 11:54 pm
by Arnijs
martinnos wrote:Vai parastam OG var uzlikt Aero bamperus bez problēmām? Stiprinājumi, u.t.t. sapas?
Pēc konstrukcijas var, bet tur vajadzīgs mainīt arī plastmasas turētājus, kuros ieāķējas bamperis.

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Tue Aug 25, 2015 10:37 am
by KoreFun
Var. Man ir uzlikti.
Problēma nr.1:
Plastmasas kronšteini - tolaik parastais maksāja ~6-7Ls, AERO/Viggen ~40Ls/gab. Vajag pa diviem uz bamperu :)
Tā kā bamperi bija sagādāti bez kronšteiniem - nācās gudrot kko.. Respektīvi var pārtaisīt arī parastus, viņi tur, bet nu kolhozs ir diezgan :P

Problēma nr.2:
Aizmugurējais bampers tāpat vien nelien virsū, ir vai nu jāmaina aizmugurējais bundulis uz AERO/Viggen bunduli, vai nu arī modificēt esošo, izmainot izpūtēja trubas (uzgaļa) leņķi (AERO/Viggen bamperiem uzgalis ir vairāk novirzīts uz sāniem).

Aa un vēl, izskatās, ka AERO/Viggen ir savādāki plastmasas paspārni (garāki), bet tas, principā, ir tikai vizuāls "-". Tehniski nekādu problēmu nav.

Pirms "lielo" bamperu uzlikšanas mašīnu ir jāsaved perfektā tehniskā kārtībā, jo pēc tam nevar normāli priekšā aizāķēt striķi :D Liekas, ka tikai caur miglinieka caurumu varēja..

Starp citu AERO/Viggen miglinieku skavas, izskatās, ka arī atšķirās no parastiem 9-5/9-3, te arī ņemam aliņa četrpaku, urbi un aizet)))

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Tue Aug 25, 2015 12:08 pm
by martinnos
Paldies!

Izskatās, ja nosacīti par velti var dabūt bamperus, tad ir jēga ņemties :)

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Tue Sep 29, 2015 9:55 am
by saab45
Sveiki. Parādījusies problēma Saab 9-3 2.0t automāts 1999.g., strauji spiežot gāzes pedaali mashiina slaapst un noslaapst, bet ja spiezh laideni leeni, var uzņemt atrumu un nekādas problemas, peec noslaapshanas iedegas check engine, varbūt kaads var pateikt kuraa virzienā meklēt vainu?

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Tue Sep 29, 2015 10:03 am
by elmo
Ja iedegās Check engine lampiņa tad jau tas ir labi, varēsi nolasīt kļūdu un ātri saprast kas par vainu!

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Tue Sep 29, 2015 11:12 am
by Edgars86
Kaut kas ar degvielas padevi acīmredzot nav ok (sūknis?)

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Tue Sep 29, 2015 11:23 am
by KoreFun
T5 vadībai čeks uz mazu degvielas spiedienu nav paredzēts.
Jānolasa kļūdu.

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Mon Oct 05, 2015 9:39 am
by Reinis_me
9-3, 2005., 2.0t, Benz./LPG, automāts

1. Vai šo te vietā izdosies uzbāzt R15 bleķiniekus?
Image

2. Ir nupat jau regulāri novērojama tāda nepatīkama parādība, ka iedarbinot aukstu motoru un uzreiz iemetot D vai R, tas ņem un noslāpst. Pēc tam grūti iedarbināt, un ja mēģina braukt uzreiz kā atkal iedarbojies, tad vai nu noslāpst, vai arī kādu brīdi tur grabinās tā, it kā kāds/i no cilindriem neietu. Tā tas ir dažas sekundes, un tad aiziet normāli it kā nekas nebūtu bijis. Tāpat arī, ja iedarbina un īsu brīdi (zem 30 sek.) ļauj padarboties tukšgaitā, arī viss normāli. Pirmajā reizē lec uzreiz un kā vajag. Idejas?

Paldies!

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Mon Oct 05, 2015 10:40 am
by jankab
1) Ja tev priekšā ir 284mm bremzes, tad varēs uzlikt arī R15(knapi), ja 302mm tad tikai R16. Izskatās pēc 284mm, bet labāk vispirms uzmet piemērīt, var jau arī gadīties, ka iznesums neder.

Pats pabraucu ar R15 185/65...nu nē, paldies :) Auto ir ļooooti zems un jau uz šādas gumijas kā laiva, tāpēc šogad mirgrēju uz R16 205/55 vai 205/60.

Image

2) CEL?

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Mon Oct 05, 2015 10:45 am
by lawyer
Vajadzētu varēt uzbāzt, vienīgi tiem ir jābūt paredzētiem tieši 9-3ss, no 9-3og vai 9-5 nederēs dēļ iznesuma un suporta šķiet :think:

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Mon Oct 05, 2015 11:32 am
by Reinis_me
jankab wrote: 2) CEL?
Ko? :mrgreen: Check Engine Light? Nē, nedeg. Bija kaut kad vienreiz braucot iedegusies, bet pēc kāda brīža nodzisa pati. Man te ir kaut kāds lētais ķīniešu obd lasītājs, bet tas nekādu kļūdu nerāda, kaut gan hvz, cik ļoti var ticēt tam un izmantotajai telefona aplikācijai.

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Mon Oct 05, 2015 11:53 am
by jankab
CEL ir attiecīgi iekš ECU glabātās (ierakstītās) kļūdas, tās nolasīt var ar šo ķīniešu OBD2. Ja nedeg CEL, tad arī šis lasītājs neko neuzrādīs (vienīgi der paskatīties arī PENDING un HISTORY sadaļas).
Lai nolasītu Airbag/ABS/Kārbas/Body Module/utt. specifiskās kļūdas(kas netiek ierakstītas ECU), ir vajadzīgs spēcīgāks tūlis(piem. TECH2).

Ir gadījies tavs aprakstītais scenārijs ar noslāpšanu, bet ar gāzi un mīnusos kā tikko ieslēgusies, tāpēc pieļāvu, ka gāze netika pietiekami "uzsildīta".
Vai kārbas RPM(input/output) sensori ko tādu varētu nostrādāt, arī nemāku spriest, tikpat labi tas varētu būt CPS gļuks, iespējams vēl kas - tā teikt zīlēšana kafijas biezumos.

Varbūt Arteh vīriem ir nācies ko šādu labot, uzsit pa pogām un uzjautā, varbūt viņiem uzreiz ir zināms kā šo novērst!

Katrā ziņā, personīgi es, iedarbinot auto uzreiz nebraucu, ļauju mazliet tukšgaitā padarboties, arī siltam. Aukstu startējot, pagaidu līdz ieslēdzas gāze un norimst apgriezieni zem 900 un tad nedodot čadu sāku braukt, līdz motors uzsilst kamēr vismaz nedaudz ir pacēlies temperatūras indikators. Tad atļaujos arī mazliet vairāk!

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Mon Oct 12, 2015 10:48 pm
by tomins_
Jautajums par check engine lampiņu! vai ir iespēja pašam, bez OBD2 vai kā tamlīdzīga to nodzēst?
Saab 9-3 2.2 TID 1998
2001 gada 9-3 2.2 tid iztiriju egr vārstu(lampiņa nodzisa un atkal iet) bet vecajam iztiriju visu ari ieplūdi bet lampiņa nenodziest un saabs vairs neiet kā vajag apgriezieni pat līdz 4 neiet.