Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Posted: Mon Dec 07, 2015 8:08 pm
Ķibeles ar 2.2 TiD 2000g. (X22DTH) Deg "ček engine" kad brauc pilsētā, kā arī, kad uz šosejas viegli samazina ātrumu, parasti zem 90. bet uz šosejas parasti padeg minūti un nodziest, pilsētā nē. kad deg, vairāk par 3,5k apgriezienu nedod.
Fault codes, kad skenē ar VauxCheck caur ELM327 bluetooth (citi, t.i., "universālie" softi neko neatrod).
P0400 Exhaust Gas Recirculation Flow Malfunction
Jau novērsts:
1) gumijas truba aiz turbīnas bija caura - nomainīju
2) vieta, kur ienāk motorā gais no interkūlera - iztīrīju tos sodrējus, kas kopā ar eļļu, cik nu varēja tikt klāt un notīrīju vārstu, kas tur stāv
3) vakuma trubas vecas - nomainīju (izņemot pirmo, kas aiz sūkņa, jo šaubos vai silikona truba turēs to karstumu)
Kļūdu nodzēst var, bet uzlec atpakaļ.
Kad mainīju vakuma trubas, pamanīju, ka viens vārsts nešancē kā vajag (skatīt bildēs) - tā ķepa (1) lec nost no (2). Turklāt (2) ir iestrēdzis un nemaz nekustas. Kas tas tāds ir? Varbūt tieši dēļ tā ir šī kļūda?
skats no augšas
Fault codes, kad skenē ar VauxCheck caur ELM327 bluetooth (citi, t.i., "universālie" softi neko neatrod).
P0400 Exhaust Gas Recirculation Flow Malfunction
Jau novērsts:
1) gumijas truba aiz turbīnas bija caura - nomainīju
2) vieta, kur ienāk motorā gais no interkūlera - iztīrīju tos sodrējus, kas kopā ar eļļu, cik nu varēja tikt klāt un notīrīju vārstu, kas tur stāv
3) vakuma trubas vecas - nomainīju (izņemot pirmo, kas aiz sūkņa, jo šaubos vai silikona truba turēs to karstumu)
Kļūdu nodzēst var, bet uzlec atpakaļ.
Kad mainīju vakuma trubas, pamanīju, ka viens vārsts nešancē kā vajag (skatīt bildēs) - tā ķepa (1) lec nost no (2). Turklāt (2) ir iestrēdzis un nemaz nekustas. Kas tas tāds ir? Varbūt tieši dēļ tā ir šī kļūda?
skats no augšas