• Dažādi jautājumi par 900 - Page 114
Page 114 of 116

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Wed Nov 24, 2010 10:10 pm
by air_sahara
cik maksātu ārējais kardānpārvada šarnīra putekļu sargs un tā nomaiņa?

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Wed Nov 24, 2010 10:25 pm
by Arnijs
air_sahara wrote:cik maksātu ārējais kardānpārvada šarnīra putekļu sargs un tā nomaiņa?
Viss kopā ap 15Ls

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Wed Nov 24, 2010 10:29 pm
by Nauris_t16
saule wrote:Pasldies, bišķi skaidrāks tapa.

Flanči ta sapas, vienīgā probza ir tur, ka uzliekot 0.38 čuguns spiežas pret dalītāja vāciņa atsperi. Baisu tuvu dalītājam sanāk un nav iespējams regulēt aizdedzi.
Tad tas neizskatās pēc 0.38, bet gan pēc kāda 0.63 :blink:
Vai tad tas 0.38 uz aci nav mazāks???

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Wed Nov 24, 2010 10:40 pm
by air_sahara
Paldies, Arnij! Tu to vari paveikt? Kad?

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Wed Nov 24, 2010 10:42 pm
by Nīgrais
ziedoniz wrote:
saule wrote:Pasldies, bišķi skaidrāks tapa.

Flanči ta sapas, vienīgā probza ir tur, ka uzliekot 0.38 čuguns spiežas pret dalītāja vāciņa atsperi. Baisu tuvu dalītājam sanāk un nav iespējams regulēt aizdedzi.
Tad tas neizskatās pēc 0.38, bet gan pēc kāda 0.63 :blink:
Vai tad tas 0.38 uz aci nav mazāks???
Turbīna ar attiecību A/R = 0.38 var būt arī visa SAAB lielumā un stāvēt uz motora, kas lielāks par trolejbusu. :P

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Wed Nov 24, 2010 10:51 pm
by Arnijs
air_sahara wrote:Paldies, Arnij! Tu to vari paveikt? Kad?
Kkad nākošnedēļ. Uzraksti uz PM sev vēlamos laikus.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Thu Nov 25, 2010 8:29 am
by saule
ziedoniz wrote:
saule wrote:Pasldies, bišķi skaidrāks tapa.

Flanči ta sapas, vienīgā probza ir tur, ka uzliekot 0.38 čuguns spiežas pret dalītāja vāciņa atsperi. Baisu tuvu dalītājam sanāk un nav iespējams regulēt aizdedzi.
Tad tas neizskatās pēc 0.38, bet gan pēc kāda 0.63 :blink:
Vai tad tas 0.38 uz aci nav mazāks???
Ņefiga, 0.38 ir lielāka. Un skatoties pēc linkā norādītās infas, tas cīpars 0.38 nenorāda turbīnas lielumu (fizisko izmēru). Pie 0.38 jamā var būt gan metra diametrā, gan piecus ceņķikus.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Thu Nov 25, 2010 10:29 am
by Nauris_t16
saule wrote:
Ņefiga, 0.38 ir lielāka. Un skatoties pēc linkā norādītās infas, tas cīpars 0.38 nenorāda turbīnas lielumu (fizisko izmēru). Pie 0.38 jamā var būt gan metra diametrā, gan piecus ceņķikus.
Jā, mana kļūda, kuras iedvesmots es vēl bik palasīju savas apskaidrības labad :)

Nu vēl ir viens variants, ja tev vēljoprojām ir 900ng - to noskraepot un uzlikt uz kabri Trionic 5 vadības sistēmu - nekāda sadalītāja un daudz vietas mega turbīnai :D

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Sun Nov 28, 2010 6:52 pm
by Nauris_t16
B201 un B202 bloki ir vienādi? Vai ir iespējams, attiecīgi nomainot visus ķēdes komponentus, uzlikt 8v galvu 16v galvas vietā?

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Sun Nov 28, 2010 7:28 pm
by Arnijs
ziedoniz wrote:B201 un B202 bloki ir vienādi? Vai ir iespējams, attiecīgi nomainot visus ķēdes komponentus, uzlikt 8v galvu 16v galvas vietā?
Visvienkāršāk ir salīdzināt galvas blīves! Bet, šķiet, ka kkāda būtiska atšķirība bija gan! K- gan, nekādu būtisko atšķirību saskatīt nevar. Image

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Sun Nov 28, 2010 7:37 pm
by alnislacis
EPC redzu vienu bloku un divas dažādas galvas- B201 un B202

tiesa, blokam divi numuri- priekš tubo un NA


tikai kas tā par modifikāciju? 16 V galvas vietā likt 8V?
domā iekš 99 uzmest citu galvu? kā ar klasiskajām modifikācijām uz 2.1 vai 2.3?

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Sun Nov 28, 2010 8:11 pm
by skirem
Ir gan atšķirība, vismaz es saskatīju Image

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Sun Nov 28, 2010 8:23 pm
by Arnijs
Ērik... Tevis apvilktie caurumi nav būtiski, jo tie ir dzeses kanāli, kas vienalga "atmetas" galvas alumīnija virsmā (nav caurejoši). Svarīgākās vietas ir eļļas kanālu sapasēšana, blīves biezums un ārpusbloka daļu pārsedzes. (jo bloki, šķiet, ir vienādi)

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Sun Nov 28, 2010 11:01 pm
by Nauris_t16
alnislacis wrote:EPC redzu vienu bloku un divas dažādas galvas- B201 un B202

tiesa, blokam divi numuri- priekš tubo un NA


tikai kas tā par modifikāciju? 16 V galvas vietā likt 8V?
domā iekš 99 uzmest citu galvu? kā ar klasiskajām modifikācijām uz 2.1 vai 2.3?

Paldies, viss skaidrs.

Nē, bija doma izmantot itkā labu un tev jau pazīstamu B202 apakšu, kur uzmest pa virsu savu atremontēto B201 galvu. Bet man no tā ir bail, jo zinu, ka vērtu viņu vaļā tā kā tā un nav teikts, ka beigās viņa būtu labāka par manu apakšu.

Un nē, man nav laika pārot provodkas, lai ieliktu atmosfērisko B202, kas būtu pa skaisto gan jaudas, gan patēriņa ziņā. Manuprāt, labākais, ko tādā mērenā 99 var ielikt ir vienkārši labu B212. Kādreiz ko tādu gribētos izveikt.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Sun Nov 28, 2010 11:41 pm
by KoreFun
Tam 99 ir H motors? Kura tad gada ir 99-tais?