• Dažādi jautājumi par 900 - Page 26
Page 26 of 116

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Wed Sep 10, 2008 6:21 pm
by KurBads
KoreFun wrote:
KurBads wrote:
KoreFun wrote:Labvakar.
Sakiet, lūdzu, vai aizmugurējā stikla apsilde strādā caur releju?:huh:
Ak jā, 900'85 )))
ja, kopīgi ar piepīpētāju ...
Kāda releja tur stāv? Parastā, standarta? Vai kaut kāda specifiska?:huh:
neesmu īpaši meklējis to releju, bet domāju, ka parastais. Vajadzētu būt zem aizmugures sēdekļa.

BET, ja tu saki, ka piepīpētājs strādā, t.i., viņš tev lādē telefonu, tas nozīmē, ka ķēdē 12V tiek padoti, attiercīgi, relejs ir dzīvs.
Piepīpētājs pats par sevi var būt vecs, aprūsējis (izņemamā daļa) un tur zūd kontakts ar ligzdu. Aizmugures loga apsildei var būt atvienojies lodētais/līmētais kontakts loga sānos vai arī vienkārši apsildes josliņas ir pušu.
Vispirms pārbaudi ar multimetru vai pie loga kontaktiem pienāk 12V.

Ja gribi konkrētāku info par šo ķēdi, vakarā mājās paskatīšos BENTLEY manuālī.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Wed Sep 10, 2008 11:06 pm
by defektivais
Kas varētu būt par vainu ja tukšgaitā strādājot motoram salonā periodiski (šķiet ka periodiski) jūtama vibrācija, nu savādāka nekā vienkārši dzinēja darbība? Neteiktu ka viņa būtu tāda, ka var bez zobiem palikt, bet tomēr kaitinoši. Vai arī tas ir normāli priekš 86 gada mašīnas?

Sorry, ka vecu tēmu izcēlu, bet šodien problēma tika novērsta - izrādas pie vainas bija pārāk zemi noregulēti tukšgaitas apgriezieni. Varbūt tas kādam noder.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Wed Sep 10, 2008 11:49 pm
by mixeris
Tas tak ir normāli :)
bet nu laikam jau tukšgaitas vārsts.
Jājautā ziedonim, viņam ir līdzīgs tavējam un ir laikam bijušas kādas līdzīgas problēmas.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Thu Sep 11, 2008 2:32 am
by Nauris_t16
defektivais wrote:Kas varētu būt par vainu ja tukšgaitā strādājot motoram salonā periodiski (šķiet ka periodiski) jūtama vibrācija, nu savādāka nekā vienkārši dzinēja darbība? Neteiktu ka viņa būtu tāda, ka var bez zobiem palikt, bet tomēr kaitinoši. Vai arī tas ir normāli priekš 86 gada mašīnas?
Vai apgriezieni tev staigā tukšgaitā? Un cik augsti viņi tev ir? Vajadzētu būt zem 1k...

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Thu Sep 11, 2008 6:22 am
by KoreFun
Arnijs wrote:1 kārt. Meklē vainu nevis relejā, bet vados! (visticamākais - aizmugures vāka locījuma vietā)
Nu man liekas, ka tādā gadījumā arī aizmugurējā vāka apgaismojums arī čakarētos:huh: Bet ar to gaismu viss kārtībā.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Thu Sep 11, 2008 6:29 am
by KoreFun
KurBads wrote:
KoreFun wrote:
KurBads wrote: ja, kopīgi ar piepīpētāju ...
Kāda releja tur stāv? Parastā, standarta? Vai kaut kāda specifiska?:huh:
neesmu īpaši meklējis to releju, bet domāju, ka parastais. Vajadzētu būt zem aizmugures sēdekļa.

BET, ja tu saki, ka piepīpētājs strādā, t.i., viņš tev lādē telefonu, tas nozīmē, ka ķēdē 12V tiek padoti, attiercīgi, relejs ir dzīvs.
Piepīpētājs pats par sevi var būt vecs, aprūsējis (izņemamā daļa) un tur zūd kontakts ar ligzdu. Aizmugures loga apsildei var būt atvienojies lodētais/līmētais kontakts loga sānos vai arī vienkārši apsildes josliņas ir pušu.
Vispirms pārbaudi ar multimetru vai pie loga kontaktiem pienāk 12V.

Ja gribi konkrētāku info par šo ķēdi, vakarā mājās paskatīšos BENTLEY manuālī.

Apsildei uz loga viss ir ok. Ir tur pretestība. Bet nepienāk spriegums vispār. Gan sazemejums otram galam ir kārtībā.
Par piepīpētāju es pieļāvu domu, ka kontakti kaut kur palika zaļi, un tāpēc 12V tur ir, bet kad pieslēdz lilelāku slodzi, tad strāva neplūst cauri.:huh: Nu bet būs jāpamēģina citu piepīpētāju.
Zem aizmugurēja sēdekļa ir viena releja, bet tā ir salona apgaismojums ar aizturi:)
Būšu pateicīgs, ja izskaidrosiet ko un kur meklēt šajā ķēdē. Prētējā gadījumā nāksies ņemt nost priekšējo paneli:unsure:

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Thu Sep 11, 2008 6:57 am
by Arnijs
KoreFun wrote:
Arnijs wrote:1 kārt. Meklē vainu nevis relejā, bet vados! (visticamākais - aizmugures vāka locījuma vietā)
Nu man liekas, ka tādā gadījumā arī aizmugurējā vāka apgaismojums arī čakarētos:huh: Bet ar to gaismu viss kārtībā.
Tur ir kaadi 6-7 vadi un domā, ka visi pārlūzt reizē? :) Nesaku, ka 100% tur ir vaina, bet iespēja liela.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Thu Sep 11, 2008 6:58 am
by defektivais
ziedoniz wrote:
defektivais wrote:Kas varētu būt par vainu ja tukšgaitā strādājot motoram salonā periodiski (šķiet ka periodiski) jūtama vibrācija, nu savādāka nekā vienkārši dzinēja darbība? Neteiktu ka viņa būtu tāda, ka var bez zobiem palikt, bet tomēr kaitinoši. Vai arī tas ir normāli priekš 86 gada mašīnas?
Vai apgriezieni tev staigā tukšgaitā? Un cik augsti viņi tev ir? Vajadzētu būt zem 1k...
Apgriezieni tukšgaitā nemainas un ir zem 1k.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Thu Sep 11, 2008 7:02 am
by KoreFun
Arnijs wrote:
KoreFun wrote:
Arnijs wrote:1 kārt. Meklē vainu nevis relejā, bet vados! (visticamākais - aizmugures vāka locījuma vietā)
Nu man liekas, ka tādā gadījumā arī aizmugurējā vāka apgaismojums arī čakarētos:huh: Bet ar to gaismu viss kārtībā.
Tur ir kaadi 6-7 vadi un domā, ka visi pārlūzt reizē? :) Nesaku, ka 100% tur ir vaina, bet iespēja liela.
Nu varbūt ne visi uzreiz, bet viens arī kaut kā maz ticās. Bet tā un tā paldies par info, budu imetj v vidu:)

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Thu Sep 11, 2008 7:07 am
by KoreFun
defektivais wrote:
ziedoniz wrote:
defektivais wrote:Kas varētu būt par vainu ja tukšgaitā strādājot motoram salonā periodiski (šķiet ka periodiski) jūtama vibrācija, nu savādāka nekā vienkārši dzinēja darbība? Neteiktu ka viņa būtu tāda, ka var bez zobiem palikt, bet tomēr kaitinoši. Vai arī tas ir normāli priekš 86 gada mašīnas?
Vai apgriezieni tev staigā tukšgaitā? Un cik augsti viņi tev ir? Vajadzētu būt zem 1k...
Apgriezieni tukšgaitā nemainas un ir zem 1k.
Jābūt 850 +/- 50 RPM.

Man arī dažreiz it kā nedaudz noraustās tukšgaitā, bet tikai, kad motors nav uzsilis līdz darba temperatūrai. Tad it kā viss ok. Un vēl, turpinot tēmu, gribēju uzprasīt, kāpēc, kad temperatūras šautriņa tikko pacēlās pie baltas/zaļas robežas un vēl kadu centimetri uz augšu, tad apgriezieni ir mazāki, nekā pie darba temperatūras? Tas notiek vienmēr. Vēl viena 900 OG īpašība?:P

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Thu Sep 11, 2008 7:22 am
by KurBads
KoreFun wrote:



Apsildei uz loga viss ir ok. Ir tur pretestība. Bet nepienāk spriegums vispār. Gan sazemejums otram galam ir kārtībā.
Par piepīpētāju es pieļāvu domu, ka kontakti kaut kur palika zaļi, un tāpēc 12V tur ir, bet kad pieslēdz lilelāku slodzi, tad strāva neplūst cauri.:huh: Nu bet būs jāpamēģina citu piepīpētāju.
Zem aizmugurēja sēdekļa ir viena releja, bet tā ir salona apgaismojums ar aizturi:)
Būšu pateicīgs, ja izskaidrosiet ko un kur meklēt šajā ķēdē. Prētējā gadījumā nāksies ņemt nost priekšējo paneli:unsure:[/quote]

atrodi releju zem aizmugures sēdekļa. viņs tur ir. no releja aiziet dzeltens vads tieši uz logu. relejs stāv ķēdē starp logu apsildes pogu un pašu logu.
Pārbaudi spriegumu pie releja kontaktiem izslēgtā veidā un tad ieslēgtā. ja neparādās pie dzeltenā, bet ir kaut kur ienākošs 12V, tad relejs čupā.

Varētu tev noskanēt diagrammu un ielikt seit, ja galiigi netiksi galā...

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Fri Sep 12, 2008 12:09 am
by KoreFun
KurBads wrote:KoreFun wrote:



Apsildei uz loga viss ir ok. Ir tur pretestība. Bet nepienāk spriegums vispār. Gan sazemejums otram galam ir kārtībā.
Par piepīpētāju es pieļāvu domu, ka kontakti kaut kur palika zaļi, un tāpēc 12V tur ir, bet kad pieslēdz lilelāku slodzi, tad strāva neplūst cauri.:huh: Nu bet būs jāpamēģina citu piepīpētāju.
Zem aizmugurēja sēdekļa ir viena releja, bet tā ir salona apgaismojums ar aizturi:)
Būšu pateicīgs, ja izskaidrosiet ko un kur meklēt šajā ķēdē. Prētējā gadījumā nāksies ņemt nost priekšējo paneli:unsure:
atrodi releju zem aizmugures sēdekļa. viņs tur ir. no releja aiziet dzeltens vads tieši uz logu. relejs stāv ķēdē starp logu apsildes pogu un pašu logu.
Pārbaudi spriegumu pie releja kontaktiem izslēgtā veidā un tad ieslēgtā. ja neparādās pie dzeltenā, bet ir kaut kur ienākošs 12V, tad relejs čupā.

Varētu tev noskanēt diagrammu un ielikt seit, ja galiigi netiksi galā...[/quote]

Es domāju ka tikšu galā, galvenais atrast releju:P
Paldies par info, pameklēšu tur releju.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Fri Sep 12, 2008 2:27 am
by Nauris_t16
defektivais wrote:Apgriezieni tukšgaitā nemainas un ir zem 1k.
Tad kur ir problēma? :) Tev tad, kad ir tās vibrācijas apgriezieni arī nostaigā vai nē? Man ir bijis tā, ka tukšgaita "peld", t.i. tukšgaitas agriezini staigā diapozonā no ~600rpm līdz 2500rpm :laugh: Lai atrisinātu es izmazgāju tukšgaitas vārstu (AIC) un maigi saeļļoju. Un vienmēr manam auto ir tas, ka ik pēc pāris sekundēm motors itkā noraustas, bet tas ir dēļ platākām sadales fāzēm :evil:

Par aizdedzi nekā nezinu, neesmu bijis saistīts, nevaru komentēt, bet nevar būt tā, ka vienkārši jānomaina rotors, sadalītāja vāciņš un varbūt svečvadi lai dabūtu skaistu tukšgaitu?

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Fri Sep 12, 2008 5:43 am
by lablaiks
un varbūt arī sveces....

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Fri Sep 12, 2008 7:13 am
by KoreFun
ziedoniz wrote:
defektivais wrote:Apgriezieni tukšgaitā nemainas un ir zem 1k.
Tad kur ir problēma? :) Tev tad, kad ir tās vibrācijas apgriezieni arī nostaigā vai nē? Man ir bijis tā, ka tukšgaita "peld", t.i. tukšgaitas agriezini staigā diapozonā no ~600rpm līdz 2500rpm :laugh: Lai atrisinātu es izmazgāju tukšgaitas vārstu (AIC) un maigi saeļļoju. Un vienmēr manam auto ir tas, ka ik pēc pāris sekundēm motors itkā noraustas, bet tas ir dēļ platākām sadales fāzēm :evil:

Par aizdedzi nekā nezinu, neesmu bijis saistīts, nevaru komentēt, bet nevar būt tā, ka vienkārši jānomaina rotors, sadalītāja vāciņš un varbūt svečvadi lai dabūtu skaistu tukšgaitu?
Kad noraustās, tad nedaudz krīt apgriezieni.
Tukšgaitas vārsts, tas ir tas verķis, kuram pienāk divas gumijas trubas un štekeris? Iekšā ir tā kā disks ar mazu caurumu, kurš atveras un aizverās atkarībā no temperatūras. Tas ir tas tukšgaitas vārsts?