• Dažādi jautājumi par 900 - Page 27
Page 27 of 116

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Fri Sep 12, 2008 7:38 am
by Nīgrais
Grūti pateikt, vaig paostīt, pataustīt, uz sēžamvietas izbaudīt.
Es gan sliecos uz to, ka tukšgaitā izkrīt kāds cilindrs, motors it kā noraustās un nodrebinās. Ja ir tā, tad tukšgaitas vārsts šitās lietas nekompensē aiz iedzimta inertuma.
Ņemot vērā, ka tukšgaita vispār ir diezgan smags režīms motoram (maisījuma nehomogēniskums, maisījuma liesums utt.), tad visticamāk, ka, zinot, ka liesiem maisījumiem ir lielāka dielektriskā pretestība, nepieciešams lielāks caursites spriegums.
Tad nu gadās, ka, ja vados vai svecēs, vai pat spolē ir sērīgi ar izolāciju, dzirkstele daļu jaudas zaudē caursitot šo sērīgo izolāciju un tikai daļa enerģijas nonak līdz sveces dzirksteļspraugai. Rezultatā, dzirksteles enerģija ir par vāju maisījuma aizdedzināšanai. Tad nu notiek visādi misfairi, kas liek motoram nodrebinaties kā nedzērājam pirms spirta ieņemšanas.
Sakumam derētu nomainīt visu aizdedzes augstsprieguma sistēmu(sveces, vadi, sadalītaja vaks ar rotoru), un tad ievērtēt rezultatu.;)

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Fri Sep 12, 2008 7:47 am
by KoreFun
hmmmm, galu galā ne tik traģiskās ir šitādas paraustīšanās:laugh: :P

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Fri Sep 12, 2008 7:47 am
by mixeris
Ja tu šitā turpināsi es tev nomainīšu to Eksperts, tehniskais uz profesors aķīts :D
Bet vispār, lai arī cik sarežģīti būtu tur tie visi vārdi es tomēr to visu saprotu :) Tikai droši vien ka nemācētu tik labi izskaidrot :D

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Fri Sep 12, 2008 7:53 am
by Nīgrais
mixeris wrote:Ja tu šitā turpināsi es tev nomainīšu to Eksperts, tehniskais uz profesors aķīts :D
Bet vispār, lai arī cik sarežģīti būtu tur tie visi vārdi es tomēr to visu saprotu :) Tikai droši vien ka nemācētu tik labi izskaidrot :D
Lūdzu piedošanu, tas man pēc saindēšanās ar sēnēm un intensīvās palātas.
:woohoo:

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Fri Sep 12, 2008 8:27 am
by mixeris
Nīgrais wrote:
mixeris wrote:Ja tu šitā turpināsi es tev nomainīšu to Eksperts, tehniskais uz profesors aķīts :D
Bet vispār, lai arī cik sarežģīti būtu tur tie visi vārdi es tomēr to visu saprotu :) Tikai droši vien ka nemācētu tik labi izskaidrot :D
Lūdzu piedošanu, tas man pēc saindēšanās ar sēnēm un intensīvās palātas.
:woohoo:
Saēdies sēnes kuras garšo pēc riekstiem :D
Pietiks spamot :) Bet vispār par šo patīkamo skaidrojumu tev +1

Beidzot man radās izpratne kam ir vajadzīgi tur tie krutie svečvadi :)

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Fri Sep 12, 2008 6:26 pm
by defektivais
Motora raustīšanas tagad ir pats mazakais.. :(
Vardusakot šorit braucot uz darbu bezcerigi paliku uz 13 janvara ielas.
Problēma sekojoša: Griežot aizdedzi noraustas tikai panelī visas lampiņas un nedzird startera griezšanos. Ko es varētu pats pārbaudīt pirms doties uz servisu?
p.s. mašīnai iepriekšejais īpašnieks nesen bija mainījis aķi un ģenerātoru, varbūt, te var sākt vilk paralēles ar kādu nopietnāku elektrības problēmu?
p.s.s Varbūt, kāds var ieteikt servisu, kur kadam kas līdzīgs ir izārstets?


Jā un startejot no paša rīta, pirms izbraukšanas, bija tāda savādāka skaņa nekā parasti, taču mašīna sāka darboties. Iestumšana arī nelīdzēja.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Fri Sep 12, 2008 6:37 pm
by KurBads
defektivais wrote:Motora raustīšanas tagad ir pats mazakais.. :(
Vardusakot šorit braucot uz darbu bezcerigi paliku uz 13 janvara ielas.
Problēma sekojoša: Griežot aizdedzi noraustas tikai panelī visas lampiņas un nedzird startera griezšanos. Ko es varētu pats pārbaudīt pirms doties uz servisu?
p.s. mašīnai iepriekšejais īpašnieks nesen bija mainījis aķi un ģenerātoru, varbūt, te var sākt vilk paralēles ar kādu nopietnāku elektrības problēmu?
p.s.s Varbūt, kāds var ieteikt servisu, kur kadam kas līdzīgs ir izārstets?


Jā un startejot no paša rīta, pirms izbraukšanas, bija tāda savādāka skaņa nekā parasti, taču mašīna sāka darboties. Iestumšana arī nelīdzēja.
izklausās pēc startera problēmas. Pārbaudi vai klemmes uz startera ir stingri, varbūt kaut kur ne-kontakts.
man pašam ir problēma, ka dažreiz startera solenoīds (ievilcējs) startējot nostrādā, bet pats starteris neiegriežas ... pievilku klemmes, redzēs vai pāriet ...

varbūt kāds var pakomentēt 'manu problēmu? tas notiek tikai reizēm ... ievilcējs nostrādā, bet starteris mierīgs. Vai startera rotors/sukas?

Nekā cita tai ķēdē nav - aizdedzes atslēga starteris un akumulators.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Fri Sep 12, 2008 8:01 pm
by defektivais
Parbaudīju, klemmes ir stingras, kontakti starp aķīti un zemi strādā. Bet kā lai pārbauda vai viss kārtība ar kontaktu, kas nāk no salona? Vai japieliek multimetra viens vads pie pie tā vada (šaurais ar plastmasas apvalka konektoru) un otrs pie zemes un tad jagriež atslēga?

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Fri Sep 12, 2008 8:23 pm
by KurBads
defektivais wrote:Parbaudīju, klemmes ir stingras, kontakti starp aķīti un zemi strādā. Bet kā lai pārbauda vai viss kārtība ar kontaktu, kas nāk no salona? Vai japieliek multimetra viens vads pie pie tā vada (šaurais ar plastmasas apvalka konektoru) un otrs pie zemes un tad jagriež atslēga?
jaa, jo atslēga padod signālu ievilcējam, kas savukārt aktivizē starteri (nu tā es to saprotu). Paskaties vai tas dzeltenais vads ar uzspraužamo kontaktu (vienīgais tāds pie startera) tev padod 12V pie pagrieztas aizdedzes atslēgas.

Pie vainas varētu būt arī atslēga, t.i., kontakti iekš aizdedzes slēdža. to vari pārbaudīt ar multimetru pārbaudot vai tiek saslēgti abi attiecīgie kontakti. te gan būs jāņem nost viduskonsoles (pie ātrumkloķa) plastmasa, lai tiktu klāt atslēgas kontaktiem.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Fri Sep 12, 2008 10:23 pm
by defektivais
Tomer sanaca pielaist :)
Tātad.. parbaudīju startera kontaktus secinot, ka viss ir kartiba. Pēc tam joka pēc ielikām citu aķi un mašina sāka strādat. Tagad vienīgi nesaprotu kāpec tas aķis izlādējas man braucot tā ka pēc noslāpšanas vairs nevarēju pielaist? Jo skatoties ar voltmetru var redzēt ka aķis tiek lādēts, kā arī ģenerators un aķis ir gandrīz jauni. Vienīgais ko es darīju savādāk nekā parasti bija tas ka ieslēdzu apkuri uz pilnu un tā braucu kādas 15 min. Vai tiešām varētu būt tā, ka krāsns tik ātri nosēdināja aķi?

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Fri Sep 12, 2008 10:50 pm
by KurBads
defektivais wrote: Vienīgais ko es darīju savādāk nekā parasti bija tas ka ieslēdzu apkuri uz pilnu un tā braucu kādas 15 min. Vai tiešām varētu būt tā, ka krāsns tik ātri nosēdināja aķi?
kāds tad akumulatoram sakars ar apsildes krāsniņu, kas tiek "barota" ar motora dzesēšanas šķidrumu ...?

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Sat Sep 13, 2008 2:44 am
by defektivais
Vai tad darbojoties krāsniņai netiek kadi ventilatori griezti? Bet nu labi šo versiju svītroju laukā.

Bet nu sāga turpinās.. pēc paris stundu pastāvēšanas aķis atkal ir nosedies un mašīna nelec :(
Tātad jautajums - vai objektīva ir issavienojuma konstatēšana ja noņem aķīša klemmes un ar multimetru nomēra pretestību starp tām?

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Sun Sep 14, 2008 3:09 am
by Nauris_t16
defektivais wrote:Vai tad darbojoties krāsniņai netiek kadi ventilatori griezti? Bet nu labi šo versiju svītroju laukā.

Bet nu sāga turpinās.. pēc paris stundu pastāvēšanas aķis atkal ir nosedies un mašīna nelec :(
Tātad jautajums - vai objektīva ir issavienojuma konstatēšana ja noņem aķīša klemmes un ar multimetru nomēra pretestību starp tām?
Es tavā vietā parbaudītu versiju par gļukainu signalizāciju, protams, ja tev vispār tāda ir :) Man ir pāris reizes gadījies tā, ka 4h laikā aķis ir pilnīgi tukšs.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Sun Sep 14, 2008 4:03 am
by defektivais
Kā var pārbaudīt signalizāciju?
Dīvainakais jau ir tas, ka no rita es to auto varēju pielaist, bet pēc kādu 3 km nobraukšanas vairs nekā lai gan ģenerators lādē.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Sun Sep 14, 2008 7:05 pm
by KoreFun
Jāparbauda vai ģeneratoram ir labs sazemējums, vispirms. Gadās ka tas standarta vadiņš (man 85-a gada 900-tam tas bija bez izolācijas) kas iet no ģeneratora uz tā kronšteinu, kaz pieskrūvēts dzinējam (ja nemaldos), pārlūzt. Man bija līdzīga problēma, ka āķis mēdz izlādēties pat pēc ilgas braukšanas. Vienīgais, ko konstatēju, bija tas pārlūztais (vairāk nekā uz pusi)zemējuma vads. Nu resnāko plusa vadu un oglītes arī vajadzētu pārbaudīt.
Lai veicās:)