• Dažādi jautājumi par 900 - Page 5
Page 5 of 116

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Wed Mar 19, 2008 6:37 pm
by mixeris
Tev vajag to kurš paslēpj blīvējamās gumijas galus?

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Wed Apr 02, 2008 5:32 pm
by mrpinkeyes
Nu tā kā man te atkal 900 pārvērties par ģimenes auto ir aktualizējies jautājums par drošības siksnām.

Vai visiem 900 og aiznmugurējās drošības siksnu ligzdas (to sazobe ar siksnas sprādzi) ir vienādas?

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Wed Apr 02, 2008 5:39 pm
by KoreFun
Jābūt vienādām.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Fri Apr 04, 2008 1:33 am
by KoreFun
Pastāstiet lūdzu kā ieslēgt kruīzu? Kādā secībā ko jāspaida? 900 T16'85:)

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Fri Apr 04, 2008 4:47 am
by Nauris_t16
No sākuma apsveicu ar jauno pirkumu! ;) Esi ticis pie diezgan ātra auto salīdzinājumā ar tavu veco :P

Par kruīzu - mandomāt ka pie vajadzīgā ātruma vajag kloķīti uzlikt uz ON?

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Fri Apr 04, 2008 4:51 am
by KoreFun
Atradu un izlasīju manuālī:blush: Līdz ar ko ir nākamais jautājums:blush: Kruīze nestrādā. Kas var būt? Klikšķis dzirdams,(laikam releja nostrādā kaut kur zem paneļa) bet reakcijas nekādas uz to nav:huh:

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Fri Apr 04, 2008 6:31 am
by mrpinkeyes
-> KoreFun

Pirmkārt, jau apsveicu ar 900 T16 iegādi, domāju braukšana būs pavisam citādāka nekā ar 900i:cheer: Lai gan 8V motori arī ir spēks (man ar tāds bija, tikai turbo B) ). Es to auto esmu redzējis, zinātāji stāsta, ka labs motors, bet , ja pie vizuālā piestrādāsi tam auto būs labs potenciāls arī izskatīties smukam. Vaļa aste vien ko vērta. :)

Par kruīzu, nu nezināšu tās tehniskās nianses, bet, ja pats neatradīsi vainu tad nekautrējies prasīt servisā. Manam pašam 900 og savulaik 2 reizes kruīzs nestrādāja, vienreiz es samaksāju 10Ls otreiz vispār Kalngales elektriķis pa velti sataisīja. Tā kā, nekas briesmīgs tur nevarētu būt.

Lai veicas ;)

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Fri Apr 04, 2008 6:35 am
by Nauris_t16
KoreFun wrote:Atradu un izlasīju manuālī:blush: Līdz ar ko ir nākamais jautājums:blush: Kruīze nestrādā. Kas var būt? Klikšķis dzirdams,(laikam releja nostrādā kaut kur zem paneļa) bet reakcijas nekādas uz to nav:huh:
Atkārtošos - sāc ar trubiņām ;)

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Fri Apr 04, 2008 7:07 am
by KoreFun
--->Mr Pink Eyes
Paldies. Jā, tiešām stipri atšķirās uzvedība mašīnai. Šodien visu atlikušo pēcpusdienas laiku pavadīju "uz riteņiem" pieradot pie jauna-veca aparāta ar atvērtu lūku pa visiem pļavniekiem/mežciemu/teiku..:P Varu droši teikt, ka mans 2.0 8V vispār negāja, salīdzinot ar šito:P :blush: Nu un šodien arī pirma upura: mans čoms ar Mazdu 626 2.0'92gada palika krietni aizmugurē, ieliekot otrā, pie tam ar ĻOTI lielām acīm:laugh: :laugh: :laugh: (Agrāk visu laiku dzirdēju jokus no viņa puses, par manu balto "lastočku", nu baigi patīk džekam paskrieties:laugh:)
Rīt lielie plāni. Jānopērk un jāsak signalizācijas uzstadīšanu, jāparliek ALPINE "galvu" un priekšējos skaļruņus (pagaidam tikai priekšējos, jo aizmugurējiem elipsiem jāizgriež ovālus aizmugurē) Nu un pēc tam subi, pastūzes, kondiķi.. Ā vēl jāsalabo luktura tīrītāju, jānomaina dzesēšanas šķīdrumu, jāparbauda trūbiņas kruīzam..

Voobšem ir ar ko "paspelēties". Uzņemšu foto darba gaitā tad arī uztaisīšu topiku "Projektu Auto" sadaļā)) Man protams ne tāda liela restaurēšana ka, texim, Ziedonim, bet tomēr kkāda auto "apgreidošana" tomēr notiek:P

Ar to kruīzu, teikšu tā, ka ir lielāka interese salabot, nevis lietot:P Protams ar to mantu arī gribetos paspēlēties, jo būtiski tā ir mana otra mašīna, pie tam diezgan labi aprīkota, salīdzinot ar 2.0i 8v'85. Tur jau nekas nebija. diezgan "kails" auto..:blush:

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Fri Apr 04, 2008 4:37 pm
by eidis
manam auto ir tāda īpatnība, ka kruīzs sāk strādāt, kad auto ir ritīgi uzsilis (salons nevis motors). ritīg sapūš karstumu iekšā un tad šancē...
varbūt kāds zin kur problēma?! man aizdomas krīt uz to vakumregulatoru! vai tā varētu būt?! :huh:

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Wed Apr 16, 2008 6:55 pm
by KoreFun
Labdien. Mani interesē jautājums, vai pastāv dabā 900-jam eslektriskā antena?:huh:

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Wed Apr 16, 2008 6:58 pm
by iERiS
KoreFun wrote:Labdien. Mani interesē jautājums, vai pastāv dabā 900-jam eslektriskā antena?:huh:

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Wed Apr 16, 2008 7:18 pm
by KoreFun
Kur dabūt tādu var? Cik maxā vispār?

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Wed Apr 16, 2008 7:35 pm
by KurBads
antena - savam pirmajam (`89) c900 oriģinālo ne-elektrisko (salūzušu) nomainīju pret elektrisko un ieliku kaut kādu MB antenu. Manuprāt dizainiski un funkcionāli tās antenas ir vienādas (ja runājam par OEM) neatkarīgi no markas/modeļa. Manuprāt, tā ir pareizāka ideja nekā likt kaut kādu ķīniešu aftermarket antenu no veikala ...

kruīzkontrole - savam otrajam (`92) c900 implantēju pilnīgā kruīzu no jauna talkā ņemot attiecīgo elektrisko shēmu no Bentley.
Kas visbiežāk izrādās par iemeslu nestrādājošai CC, ir izregulējušies vakuumslēži pie bremzes un sajūga pedāļiem. Ja tie nav piespiesti, kad pedālis atlaists, tad elektriskā ķēde tiek pārtraukta un smadzene domā, ka esi nospiedis bremzes vai sajūgu.
Pārbaudi vispirms tos.
Pēc tam, pārbaudi vai vakuumregulators šancē - noņem no vakuumsūkņa (zem haubes aiz vadītāja puses pagreiziena rādītāja) šļauciņu un mēģini ievilkt gaisu (radīt vakuumu), kāds cits lai caur noņemta ventilācijas/skaļruņa vāka caurumu palūkojas dziļumā vai vakuumregulators saraujas vai nē ...

Ja vakuums šancē, problēma būs elektriska.

Lai veicas!

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Wed Apr 16, 2008 7:42 pm
by eidis
KoreFun wrote:Kur dabūt tādu var? Cik maxā vispār?
te bij runas par antenām:
http://www.saabclub.lv/index.php?option ... id=12#1549