• Saab 9000 sēdināšana - Page 2
Page 2 of 3

Re:Saab 9000 sēdināšana

Posted: Sat May 07, 2011 2:52 pm
by gustavs
Nē, labāk ar manējo 15/195/65 B) . Stabilitātes etalons B)

Re:Saab 9000 sēdināšana

Posted: Sat May 07, 2011 3:38 pm
by Arnijs
Ei, sēdinātāji! Kad uz 333 jāaizbrauc, tad nav neviena! ;)
Domāju, ka trasē kāreiz var objektīvāk spriet par piekares regulējumiem un auto stabilitāti.

Re:Saab 9000 sēdināšana

Posted: Sat May 07, 2011 3:49 pm
by gustavs
Arnijs wrote:Ei, sēdinātāji! Kad uz 333 jāaizbrauc, tad nav neviena! ;)
Domāju, ka trasē kāreiz var objektīvāk spriet par piekares regulējumiem un auto stabilitāti.
...,jo viss skanošais ir iztērēts flekša ripās! :laugh:

Re:Saab 9000 sēdināšana

Posted: Sat May 07, 2011 3:59 pm
by Arnijs
Gustavs wrote: ...,jo viss skanošais ir iztērēts flekša ripās! :laugh:
Mjā.... dalības maksa nav no simboliskajām. Bet nu - iekš auto netika investēts praktiski nekas. Aizbraucu ar 3mm mizām un pusbeigtiem KONI. Kad gribēju piegriezt cietākus, izrādījās, ka amītis vnk šūpojas, vienalga - griez, vai negriez, bet arī tecējis nav :dry: Finālā, pēdējā braucienā pat uzrādīju daudzmaz ciešamu priekš sevis 1:05,5. Bet nu - savs kaifs panēsāties pa trasi bija! Kopā noriņķots virs 30 apļiem.
Vajadzīgs niknāks eļļas radiators. Velkot ar 2-o ir problēmas ar spiedienu, bet ar 3-o savukārt vismaz par sekundi sliktāks rezultāts.

Re:Saab 9000 sēdināšana

Posted: Sat May 07, 2011 4:59 pm
by Nils
Starpcitu, kā regulējās pakaļējie Koni? Par priekšējiem man viss skaidrs, bet pakaļa pirms gada bija cietāka... :dry:

Re:Saab 9000 sēdināšana

Posted: Sat May 07, 2011 8:13 pm
by Arnijs
Šķiet, ka aizmugure neregulējas...

Re:Saab 9000 sēdināšana

Posted: Sat May 07, 2011 9:38 pm
by Walcha
Atjautiibas uzdevums-kas shii ir par atsperi? zinu ka 9k aizmugureejaa, bet veel...!
Image

Re:Saab 9000 sēdināšana

Posted: Sat May 07, 2011 10:11 pm
by Arnijs
Visparastākā atspere! materiāla diametrs 13.3mm uzstādījās no 90-97 gadam.

Re:Saab 9000 sēdināšana

Posted: Sun May 08, 2011 9:06 am
by bizenajs
Arnijs wrote:Šķiet, ka aizmugure neregulējas...
Wrong, regulējas, bet pirms uzstādīšanas. Amortiņš jāiespiež līdz galam, tāds Kā klikšķis, tad jāgriež os vai pret ciparnīcu.

Re:Saab 9000 sēdināšana

Posted: Sun May 08, 2011 9:37 am
by edijs
Arnijs wrote:Ei, sēdinātāji! Kad uz 333 jāaizbrauc, tad nav neviena! ;)
Redz, ar labām ikdienas riepām braukt uz trasi.. diez kas nav. Protams, var jau pirms trases dienas uzskrūvēt citus ripuļus ar citām riepām un tā varbūt nebūtu lielākā bēda. Bet man ir ļoti žēl savu garo kārbu, vismaz pagaidām vēl izturos pret to īpaši maigi. Trasē steigā knaģēt robus kā pagadās un riskēt pēc kāda laika atkal meklēt kārbu - goda vārds negribas. Nu jā, un arī iespēja iepirst kaut kādās apmalēs vai riepās un apskādēt vizuālo neiepriecina. Šādām izklaidēm vajag tomēr otru auto, nevis savu lolojumu dzīt. Var jau būt, ka ies gadi un es domāšu: "vot bļin, kam es to zaļo saabu tā saudzēju?" :)

Re:Saab 9000 sēdināšana

Posted: Sun May 08, 2011 9:46 am
by gustavs
Nu, man ir līdzīgi. Ir liela iespējamība,ka beigās,tas pasākums izvēršās makten sālīts. It kā šova pēc nokurināt riepas varētu, taču zaudēt traki nepatīk(olimpiešu devīze neder),plus bauda braucot aktīvi ar dīvanu uz 4iem riteņiem ir līdzvērtīga nullei. Manis pēc tās var uzskatīt par atrunām B) - gribēties jau traki gribās, bet ne šādi.

Re:Saab 9000 sēdināšana

Posted: Sun May 08, 2011 10:14 am
by Arnijs
Nu man ir viedoklis...
Tad napiga, jūs, džeki piļījat nost atsperes, taisāt sēdinājumus, liekat turbīnas, ceļat jaudas? Pareizi! Lai varētu "atvilkt"!
Trases "atvilcienā" labākajiem laikiem vidējais ātrums ir ap 70km/h. Jūs pa šossi braucat ar 70????
Un lauzt/nelauzt auto jau ir katra paša izvēle. Jābrauc pirmkārt draudzējoties ar galvu, izjūtot, kad jānoņem kāja no pedāļa, lai nenovērptu kādu pusasi vai sajūgu.
Bet trasē ir reāli labāk (un galvenais - drošāk) pārbaudīt un sajust auto regulējumus un saprast līkumu kaskāžu pareizās trajektorijas. Jā - sānu slodzes ir uz saķeres robežas, bet tas ir trasē, nevis uz ceļa ar grāvjiem.
Paskatieties uz galeriju (linku), ko ieliku pie sportiskajiem pasākumiem. Vismaz pusei tie ir ikdienas auto, samērā svaigi un labi kopti. Un - nebija neviena excesa. Visiem bleķi veseli, transmisijas vietās un visi, tāpat kā atbraukuši, saviem spēkiem arī devās mājās!
Jā - riepas ir finansiāli pasāpīgs jautājums, bet vienmēr taču var atrast nobrauktas mizas , kas noplēšanai līdz galam pa trasi - pašā laikā!
Pa lielam tās ir tikai tādas atrunas. Tāpat, kā dažiem ziemas pasākumu asociācija ar auto laušanu. Pasakiet - cik auto ir "cietuši" tīrajā trases daļā??? (Iebraukšanu apmalēs un kupenās, bleķus bamperus un lūpas nebūtu īsti korekti pieskaitit, jo tā tomēr ir sava auto un riepu iespēju pārvērtēšana, kur atbildība uz katra paša širmja platumu)
Manuprāt - vienkārši jāatbrauc un jāpamēģija.
P.S. Citēju pirmo teikumu no Alfistu 333 topika:
Pasākuma mērķis- pilnveidot drošas braukšanas iemaņas slēgtā trasē.

Re:Saab 9000 sēdināšana

Posted: Sun May 08, 2011 6:00 pm
by KoreFun
Pagājušajā gadā pirmo reizi pamēģināju pabraukt vasaras trasē. Nu teikšu tā, lai izlidot no trases jādomā nevis ar galvu, bet kkādu citu vietu. Diezgan drošs pasākums.
Laba iespēja izjust lidmašīnu, tā teikt, darbībā. Saprast kā Tu proti savaldīt savu mašīnu.

P.S. Un kāds kaifs panesāties pa trasi..:cheer:

Re:Saab 9000 sēdināšana

Posted: Sun May 08, 2011 10:46 pm
by edijs
Es gribu sēdinājumu, jo man tieši ikdienai ir par mīkstu. Vienu dienu izbraucu ar bembi, kurš katrā līkumā smuki iesēžas, nākamā dienā iekāpju saabā un pie tāda paša ātruma tai pašā līkumā man šķiet, ka apvelšos. Negribu kartingu, bet standarta 9k nedaudz raitākai braukšanai ir pa mīkstu.

Par auto laušanu - es tieši ar svaigu un labi koptu auto drīzāk brauktu pa trasi. Piekrītu par apmalēm un riepām - vajag draudzēties ar galvu un nebraukt nost no trases. Un tikai no straujākas līkumošanas nekas tam auto nenotiks. Bet cita lieta, ja tu esi gadu meklējis garo kārbu, tad kaut kādu nebūt lietotu uzlicis un bez nojēgas, cik labi saglabāta tā varētu būt, tiešām negribas pārlieku to noslogot un atkal sadzirdēt nepatīkamos krakšķus. Savukārt ar tādu auto, kuram viss ir ideālā kārtībā, tieši nebūtu iebildumu gāzt.

Riepas ir problēma tikai tad, ja nav lieku ripuļu ar kaut kādam nobrauktām mizām. Ja ir un pašam nav slinkums veikli pie trases pārskrūvēt (vai no rīta mājās), tad nekāda problēma. Nav jau tā, ka ar tām riepām tikai vienu gonku nobrauc un atkal jāmaina. Var nobraukt tak arī divas gonkas un tad tas būs vairs tikai piečuks par riepu maiņu uz vienu gonku. Pašas riepas neskaitu, jo nobrauktas tik tiešām atrast nav problēmu. Bet nu tos rezerves diskus gan vajag, jo nodarboties ar montēšanu speciāli trases dienai, gan vairs nav finansiāli prātīgi. Lieki ripuļi man pāris komplekti ir, mizas arī iekrājušās. Tik vien tā bēda, ka 15 collu baloni..

Un vismaz vienu auto, kurš ir cietis ziemas pasākumā, es zinu. :D To, ka man pirms tam sudrabīgajam sanāca apskādēt bamperus un noraut izpūtēju, es neskaitu, tie ir sīkumi. Bet ar zaļo es iepirdu siena ķīpā principā vien tāpēc, ka frēzējot līkumu izkrita no ātruma (jo paļurkāta kārba) un kontrolētā slīdēšana acumirklī pārvērtās nekontrolējamā (vai sūdīgi kontrolējamā).

Re:Saab 9000 sēdināšana

Posted: Sun May 08, 2011 11:36 pm
by KoreFun
nu redz, tagad zini, ka frezējot līkumu jāpietur kloķi vietā, vai arī jaunus motora atbalstus jāsaliek:P:laugh: