• Agneses SAAB 900OG T8 APC - Page 2
Page 2 of 6

Re:Agneses SAAB 900OG T8 APC

Posted: Sun May 29, 2011 12:25 am
by KoreFun
Ko tad nolēmi darīt ar to otro "Rescue" kabri?:)

Edit: Kabri arī klubā redzēti:P

Re:Agneses SAAB 900OG T8 APC

Posted: Sun May 29, 2011 11:08 am
by vidvuds
vot kad pārdošanā nonāks labā kārtībā cabris og :)

vai arī man jāsāk ar šādiem mājieniem vairāk vērsties Kalvānu mafijas virzienā ? :P

Re:Agneses SAAB 900OG T8 APC

Posted: Mon Jun 06, 2011 7:21 pm
by Agnese
Edijs man pēc šodienas notikuma teica: pierodi, ar Saabiem tā notiek, bet vismaz interesanti.

Aha, protams, interesanti... kaut kā jau biju aizmirsusi to, ka mašīna var izdomāt un apklust... noslāpt. Piedzīvoju tādas lietas, tikai savā bērbnībā, kad braukājām ar visādām tantēm un viņu žiguļiem. :D

Bet šodien nācās piedzīvot. Saab rīstās, rīstās un noslāpst. Nav piedarbināms, protams, karstuma dēļ.. tā jau varētu domāt...

Bet saprotiet,sāpe jau cita, jums (večiem) nav nekādu problēmu - apklust auto, nu - ņem un nostumj malā. Protams, varētu jau cerēt, ka kāds baltrocītis izkāps no sava merša un pajautās, vai nevajag nostumt malā, ja jau stāv ielas vidū un "nelec". Mhm, dream on.
A man atliek vien sēdēt un "taisīt korķi". Lab, kaut kā izdevās lecot aizlekt...bet mājās gan neriskēju braukt.. Nodevu gādīgā vīrieša rokās, lai jau brauc. Lai viņam tiek - interesanti. :D

Sakiet, kā ir.. klasika maksā ne tikai naudu, un prasa darbu..un mīlestību.BET prasa arī NERVUS. Sārtiem vaigiem sēdēju ielas vidū. Nu nekad vairs. Nekad. Braukšu tikai brīvdienās un bez slima bērna blakus. Eh.

Re:Agneses SAAB 900OG T8 APC

Posted: Mon Jun 06, 2011 7:59 pm
by defektivais
Cik novērots, tad lielākā palikšana uz ceļa ir tieši pirmājās nedēļās, spriežu pēc savas pieredzes :) Bet nu vairāk par vienu reizi ar mani tā nav atgadījies. Tā kā nevajag uzreiz mest plinti krūmos.

Re:Agneses SAAB 900OG T8 APC

Posted: Mon Jun 06, 2011 8:15 pm
by Agnese
Protams, plinte jau arī nekur netiek mesta. :) Patīk man. Pat ļoti. Vajadzēja padalīties kreņķos, ne tikai priekos tak ar. :)

Re:Agneses SAAB 900OG T8 APC

Posted: Mon Jun 06, 2011 8:15 pm
by mrpinkeyes
Manējam starp citu arī pēc 2 gadus klusēšanas elektrības rūķis brīvdienas pieteicās. 3 reizes auto noslāpa, tad bija jāgaida min 15 tad var braukt tālāk. Nepatīkami :huh: Laikam apvainojās, ka SAAB salidojuma vietā izvēlējos laivu braucienu :laugh:

p.s. cik zinu līdzīga vaina ir matildei un walcc ģimenes ex 900tajam. Tā arī neviens nezina, kas tur raustās? Varbūt kādam ir linki uz ārvalstu forumiem par līdzīgu kaiti?

Re:Agneses SAAB 900OG T8 APC

Posted: Mon Jun 06, 2011 8:50 pm
by KoreFun
melns štekers, ar trim vadiem, uz sadalītāja ir kārtībā? Neiet uz īso ar metāla korpusu?

Aa un Agneses gadījumā varētu vēl mēģināt palaist autiņu un pataustīt vadu čupu uz fuel ramp`a, pie tam vērot arī spido, vai neraustās bultiņas. (no personīgās pieredzes)

Re:Agneses SAAB 900OG T8 APC

Posted: Mon Jun 06, 2011 9:16 pm
by edijs
Līdz mājām tiku, bet jā - raustās šis. Kamēr auksts, tikmēr viss bija ok. Uzkarsa un sāka niķoties. Mierīgi braucot arī plus mīnus ok, nekas neraustās, bet tiklīdz maķenīt virs 2k rpm straujāk uzspiež, tā periodiski noraustās. Tiekot uz šosejas un pie augstākiem apgriezieniem, protams, tas kļuva izteiktāk. Es tak no šiem aparātiem vēl neko nesaprotu.. nezinu, kurā virzienā primāri rakt. Ak jā - tukšgaitā apgriezieni kaut kā baigi zemi bija, tā ap 600-700, uz robežas ar slāpšanu.

Re:Agneses SAAB 900OG T8 APC

Posted: Mon Jun 06, 2011 10:12 pm
by KoreFun
Nē, tad mani varianti neder.

MAF?

Re:Agneses SAAB 900OG T8 APC

Posted: Mon Jun 06, 2011 10:28 pm
by lablaiks
Domāju, ka jāsāk ar vienkāršāko, svečvadi, dalītāja vāciņš un tad varbūt komutātors, kādreiz ,ja nemaldos šādi niķojās Hola devējs, kamēr auksts viss ok , kā motors uzkarst tā mirst nost. Vienvārdsakot pirms pārjaucat auto, vajag elektriķi.

Re:Agneses SAAB 900OG T8 APC

Posted: Tue Jun 07, 2011 12:32 am
by Nauris_t16
Nu džeki, kamôn, pat topika nosaukumā ir rakstīts T8, kāds vēl MAF un fuel rail!

Lieku uz jauko mehānisko šprici un viņas miljons komponentiem.

http://www.google.lv/search?hl=lv&clien ... a=N&tab=iw

Re:Agneses SAAB 900OG T8 APC

Posted: Tue Jun 07, 2011 8:30 am
by KoreFun
aaaaaj, K-Jetronic:P :P

Re:Agneses SAAB 900OG T8 APC

Posted: Wed Jun 08, 2011 3:12 pm
by maris
Kā ta veicās ?
Mēs jau te visi gudri virtuālajā diagnostikā :) , bet , domāju , ka nekas traks tur nevar būt B) Es ieteiktu sākt ar daudzo vakuma šļauciņu pārbaudi , tad štekeri , gaisa ieplūdes caurules utt. Ja nelīdz , tad blakus donoru un pēc kārtas pārlikt visus aizdedzes un šprices komponentus .Nekā īpaši sarezģīta jau tajā auto nav :)
Tā kā tik uz priekšu :)
Māris
p.S. bet braucējai ieteiktu piedot a/m sīkos niķus un nemest plinti krūmos , jo , no pieredzes B) , daudz nepatīkamāk ir palikt uz ceļa jaunā a/m :angry:
p.S.S. ja kas , tad vēl var pamēģināt atslēgt APC sistēmu , jo a/m iet arī bez tās B)

Re:Agneses SAAB 900OG T8 APC

Posted: Wed Jun 08, 2011 3:54 pm
by Nauris_t16
Kā jau Māris raksta, visticamāk, ka problēma ir salīdzinoši nenozīmīga. Jāpapēta vēl vai nesmird pēc degvielas motortelpa, itsevišķi tad, kad vairs piedarbināt.
Es ieteiktu nopirkt kontaktu tīrītājaerosolu un izpūst visus elektriskos kontaktus, kas ir motortelpā, noņem oksīdus ķīmiskā veidā, jo praktiski nepieviena ar vīlīti vai drāšu birstīti nepielīst, visi ir konektoros. Obligāti jānotīra masas (zem radiatora, pie ieplūdes kolektora?, klemmes uz AKB). Pēc tam tikai var sākt rakties dziļāk un sākt studēt k-jetronicu.

Ar k-jet ir bijušas problēmas, ja mašīna ir stāvējusi un iekšā ir vecs benzīns - var pamēģināt arī kādu degvielas tīrītāju bākā iegāzt profilakses pēc.

Varianti ir daudz un tas ir viens no iemesliem kāpēc es neesmu pārākais T8 fans :P

Re:Agneses SAAB 900OG T8 APC

Posted: Wed Jun 08, 2011 4:11 pm
by ifka
Sveika Agnese,

Taadi vinji ir - mazliet diivaini un dikti piekjeeriigi, emocionaali un ar lielu kaiteeshanas speeju.

Izturies pret to ar cienju & labestiigi - ar laiku auto atmaigs un pamazaam kljuus Tev par krietnu draugu.

Bet tikaam tas ko raxta Ziedonis ir visticamaakais - jaatiira kontakti un jaaluuko, vai naf kaada vakumtruba saskaadeejusues.

Stiprinies garaa - taa sliktaa vieta parasti uzrodas visbeidzamaakaa. Bet par mekleeshanu Edijs tacju paruupeesies, vai ne? :)

Veel pie reizes var paluukot vai turbulis nav nopuutis/nopleesis nost gumijas cauruli uz iepluudes kolektora -atveres - viegli paarliecinaaties, bet reizeem gruuti pamaniit.

Lai veicas,
i