• Agneses SAAB 900OG T8 APC - Page 6
Page 6 of 6

Re: Agneses SAAB 900OG T8 APC

Posted: Wed Jul 24, 2013 10:49 pm
by edijs
Līdz ar kluču maiņu tika nolemts pie vienām sāpēm nopietni pieķerties suportiem. Pārjaukt, iztīrīt, salikt remkomplektus. Tagad svaigi - vēl tik nokrāsot būtu derējis, lai būtu kā no rūpnīcas. Bet nevar jau arī pārcensties.. :)

Taču kaut kas joprojām nav īsti labi ar bremzēm, šķiet tā kā par mīkstu. Nu neko, jāskatās tālāk. Viens mezgls ir izslēgts, nākamo jāpapēta cilindrīti pie pedāļa.
900og_suporti_1.png
900og_suporti_2.png

Re: Agneses SAAB 900OG T8 APC

Posted: Thu Jul 25, 2013 8:54 pm
by andrisem
Bremzes taču atgaisoji un sajūgu pēc šīs procedūras?
Ar pudeli un šļauku, to var viens baigi ērti un ātri izdarīt.

Re: Agneses SAAB 900OG T8 APC

Posted: Thu Jul 25, 2013 11:28 pm
by edijs
Ar pudeli un šļauku? :shock: Šļaukas metodi tikko savam 9k pielietoju - ja tas ir tas pats, par ko tu runā. Respektīvi, liku šļauku uz atgaisojamā pipsika.

Bremzes atgaisotas, reizes trīs. Par sajūgu neiedomājos, ka varētu būt saistīti, es vēl ne līdz galam izprotu automātiskās kārbas "sajūga" darbību.

Re: Agneses SAAB 900OG T8 APC

Posted: Fri Jul 26, 2013 12:30 pm
by andrisem
Nu tad līdzīga tā metode, tikai šļauku ieliek pudelē kur bremžu šķidrums izspiestais sakrājas, lai neparauj kādu burbuli atpakaļ.

Biju piemirsis, ka Tev automāts.

Re: Agneses SAAB 900OG T8 APC

Posted: Fri Jul 26, 2013 1:31 pm
by mixeris
Ir arī labāki varianti pieejami.
Ir tāds komplekts ar vairāku veidu korķiem, lai derētu dažādiem auto.
Un to trauku pieslēdz pie riepas ventīļa, lai radītu spiedienu un atliek tikai skrūvēt vaļā atgaisošanas skrūvi, kas ar šļauku iet atpakaļ tajā traukā.
Var visu viens pats izdarīt un nevajag pedāli pumpēt.

Re: Agneses SAAB 900OG T8 APC

Posted: Fri Jul 26, 2013 9:20 pm
by edijs
Es sev no bačoka vāciņa, ventiļa, urbja un karstās līmes uztaisīju štrumentu. :) Kompresoru klāt un maigi pūš iekšā. Pūst un spaidīt pedāli vienlaikus viens pats var, bet kā var nospiest pedāli grīdā un atskrūvēt atgaisojamo pipsiku? Es par sajūgu. Tak ar pedāli atlaistā pozīcijā nav jēgas skrūvēt vaļā pipsiku. Šis gan uz 9000'šo attiecas, par 900 neko nezinu.

Re: Agneses SAAB 900OG T8 APC

Posted: Fri Jul 26, 2013 10:23 pm
by elmo
Edij, sen bij laiks 3D printeri no štatiem atvilt! Izprintētu i pipsiku, i pudeli, i jaunu bamperi! :mrgreen:

Re: Agneses SAAB 900OG T8 APC

Posted: Sat Jul 27, 2013 2:56 pm
by andrisem
Laikam tomēr Edijs un Ingus dara to savādāk :)

Es to daru līdzīgi kā šajā video: http://www.youtube.com/watch?v=V5O_pbC8R2E" onclick="window.open(this.href);return false;

Uzmauc šļauku uz atgaisošanas pipša, atgriez, paspaidi pedāli, aizgriez. Pārbauda tik visu laiku līmeni, lai gaisu nesapumpē iekšā un pielej šķidrumu bačokā.

Plastmasas pudele atradīsies, nekas specifisks nav jāpērk tik šļauka piemērota un viss vienkārši un labi :)

Re: Agneses SAAB 900OG T8 APC

Posted: Sun Jul 28, 2013 12:56 pm
by mixeris
Bet, ja tu esi atgriezis atgaisošanas skrūvi, tad tajā momentā kad tu nospied bremžu pedāli tev šķidrums tiek spiests laukā. Tad kad tu pedāli atlaid, gaiss tiek sūkts iekšā. Līdz ar to pie katras pedāļa nospiešanas atgaisošanas skrūve ir jāgriež ciet un jāgriež atkal vaļā kad pedālis ir nepiespiestā pozīcijā. Līdz ar to vajag 2 cilvēkus. Lūk pat wikipedia ir aprakstīti vairāki variantai http://en.wikipedia.org/wiki/Brake_bleeding
Mēs ar Ediju runājam par aprakstīto 4 variantu - pressure method. Tu Andri lieto pirmo variantu, kur ir nepieciešami 2 cilvēki :)

Re: Agneses SAAB 900OG T8 APC

Posted: Sun Jul 28, 2013 12:59 pm
by mixeris
Tikko sapratu, ka tu pret gaisa ieraušanu izmanto to, ka traukā ir bremžu sķidrums. Tiesa gan tādā veidā tu tāpat nevari pilnībā atbrīvoties no tā, ka ir palikuši kādi gaisa burbulīši sistēmā. To var diezgan labi redzēt izmantojot spiediena metodi, jo kad darīju šo procedūru 99, tad mazie burbuļi nāca diezgan ilgi, kas nozīmē divu cilvēku variantā tur būtu daudz darba :)

Re: Agneses SAAB 900OG T8 APC

Posted: Sun Jul 28, 2013 1:32 pm
by andrisem
Jā, tapēc ir tā pudele un es lietoju 50~70cm garu šļauku, lai atlaižot pedāli gaisu atpakaļ neierautu un varētu labi redzēt, kāds šķidrums nāk no sistēmas - cik tīrs un ar vai bez burbuļiem.

Pumpē tik ilgi un papildina līmeni, kamēr tie burbuļi vai vecais šķidrums vairs nenāk.
Spiežot gaisu bačokā ir grūtāk līmeni novaktēt un lielāks risks sapūst sistēmā gaisu. Un tad gan būs ilgi un vairāki apļi atgaisošanas jāveic, kamēr to visu laukā dabūsi.

Katrā ziņā man uz c900 sanāk vienam ātri un vienkārši un līdz šim skatē visas bremzes vienādi bijušas. Katram savs labākais variants ganjau :)

Re: Agneses SAAB 900OG T8 APC

Posted: Sun Jul 28, 2013 9:20 pm
by mixeris
Nav nekādu tur līmeni grūti novaktēt, jo ja ir normāls komplekts nevis vnk ventīlis vāciņā, tad tur princips ir cits.
Tev ir mazs bačoks no kura iet šļauka uz bremžu šķidruma bačoku, kur tā pievienota caur vāciņu.
Spiediens tiek padots jau pirmajā bačokā no kura bremžu šķidrums tiek aizspiests uz bremžu šķidruma bačoku jau auto sistēmā. Kad ir pabeigta atgaisošana ir jāpavaktē, lai ar spiedienu tiek panākts pareizais līmenis un nav nekas jāatsūc no bremžu šķidruma bačoka.