• 900 T16 '86 aero - Page 4
Page 4 of 4

Re:900 T16 '86 aero

Posted: Thu Sep 08, 2011 12:02 pm
by SAABaeroist
Ja es savu pardotu tad iespejams iegadatos so smukuli.Ehhhh....

Re:900 T16 '86 aero

Posted: Sat Sep 10, 2011 2:41 pm
by defektivais
Sodien gaju skati, neizlaida del prieksejam bremzem, viena puse bija 2.5, bet otra 1.8. Jaskatas jauna suporta virziena?
Citadak ielika 1 par nebutisko ellu. Bet pats galvenais nav tradicionalais 1 pa koroziju. Ir jau ar daudz kas izdarits sai sakara pa pedejiem diviem gadiem. Nobraukums kopas pagajusas TA 5.5k km.
Un ka jau saprotat, tad nodoklis ir nomaksats.

Re:900 T16 '86 aero

Posted: Sat Sep 10, 2011 3:40 pm
by KoreFun
Tev taču vecās bremzes, ne? Un kā ir ar roķeni? Kad man sākās problēmas ar roķeni, tad "uz ātro roku" vienmēr līdzēja vnk izņemt br.klučus un ļaut virzuļiem pastaigāt pilnā amplitūdā. Bet nu, protams, ja atkartojās, tad gan vajadzētu nopietnāku procedūru veikt.

Re:900 T16 '86 aero

Posted: Sat Sep 10, 2011 4:37 pm
by defektivais
KoreFun wrote:Tev taču vecās bremzes, ne? Un kā ir ar roķeni? Kad man sākās problēmas ar roķeni, tad "uz ātro roku" vienmēr līdzēja vnk izņemt br.klučus un ļaut virzuļiem pastaigāt pilnā amplitūdā. Bet nu, protams, ja atkartojās, tad gan vajadzētu nopietnāku procedūru veikt.
roķenei nepiesējās. Vel man no tās puses šodien parādījās tāda sīcoša skaņa, ja nedaudz nospiež bremzes tad tā pazūd.

tā jau laikam ir ka auto saprot, ka viņu grib pārdot :)

Re:900 T16 '86 aero

Posted: Mon Sep 12, 2011 12:17 am
by Nauris_t16
defektivais wrote:
KoreFun wrote:Tev taču vecās bremzes, ne? Un kā ir ar roķeni? Kad man sākās problēmas ar roķeni, tad "uz ātro roku" vienmēr līdzēja vnk izņemt br.klučus un ļaut virzuļiem pastaigāt pilnā amplitūdā. Bet nu, protams, ja atkartojās, tad gan vajadzētu nopietnāku procedūru veikt.
roķenei nepiesējās. Vel man no tās puses šodien parādījās tāda sīcoša skaņa, ja nedaudz nospiež bremzes tad tā pazūd.

tā jau laikam ir ka auto saprot, ka viņu grib pārdot :)
Iztīrīt un sasmērēt virzulīti nejaucot ārā suportu ir way to go. Nu gluži kā jau KoreFun minēja. Jaunus suportus parasti ir jēga likt pa pāriem un tad, kad viņi ir pamatīgi klaboši un arī rocene sāk ieēsties.

Re:900 T16 '86 aero

Posted: Thu Oct 06, 2011 10:51 am
by defektivais
uz gadu derīga TA uzlīme ir ielīmēta logā.

Re:900 T16 '86 aero

Posted: Thu Oct 20, 2011 12:05 pm
by defektivais
Logu mehānisms sametināts un izslīpēts. Centrālā atslēga sataisīta.

Re:900 T16 '86 aero

Posted: Thu Oct 20, 2011 12:23 pm
by KurBads
kas at centrālo atslēgu - kur bija problēma? manam 3-d vienu reizi pa reizei aizslēdzas, reizi neaizslēdzas. Domāju, ko pirmo pārbaudīt - durvju slēdzi vai uzreiz "runāt" ar releju ...

Re:900 T16 '86 aero

Posted: Thu Oct 20, 2011 12:52 pm
by defektivais
KurBads wrote:kas at centrālo atslēgu - kur bija problēma? manam 3-d vienu reizi pa reizei aizslēdzas, reizi neaizslēdzas. Domāju, ko pirmo pārbaudīt - durvju slēdzi vai uzreiz "runāt" ar releju ...
vaina bija apsūbējušos kontaktos, kuri atrodas vadītāja puses spārnā.

Re:900 T16 '86 aero

Posted: Mon Nov 07, 2011 4:31 pm
by defektivais
Nav jau smuki, bet nenoturējos, citāts no kāda holandieša piedāvājuma:
Those cars are here quiet cheaper..Because of consume..it is benzine car...I don't understand this..for example your car can buy for 1500-2000 euro..if it is in really good condition..and lesser km..Iam still interesting even the car is in Latvia... I think i can't give you more than 1500 euro...This is price market conform i believe and of course the distance...

Re:900 T16 '86 aero

Posted: Mon Nov 07, 2011 4:40 pm
by KurBads
sūti dillēs.
joprojām spēkā tas, ko teicu iepriekš.

Re:900 T16 '86 aero

Posted: Mon Nov 07, 2011 5:00 pm
by andrisem
Skarbi, bet tas holandietis nosauca tirgus vērtību tāda gada transporta līdzeklim labā stāvoklī bez vēsturiskas vērtības. Es ar Nilu par šito visu laiku strīdamies :) Ja gribas, lai auto vērtība nezustu un varbūt atpelnītu kautvai daļēji ieguldījumus, nemodificējiet to un turiet cik vien var oriģinālu, citādi tas ir lielākajai daļai cilvēku tikai vecs transporta līdzeklis. Bet tiem, kas jau saprot kautko no SAAB un meklē vecāku retāku modeli, svarīgi ir, lai tas būtu maksimāli oriģināls.

Ir protams otra galējība uz "pimp my ride" pusi, bet nezinu tādu trako, kam interesētu tāds SAABs un izdevumi būtu lielāki, nekā turot to auto normālā stāvoklī:)

Jātrod kāds, kam gaume, Tavu ieguldīto darbu novērtējums un domas sakrīt ar Tavējām un kas būtu gatavs iegādāties to auto par tādu cenu kā Tu vēlies. Pašlaik, kad lielākajā daļā EU nav visai spīdoši ar finansiālo situāciju, izredzes ir nedaudz mazākas.

Re:900 T16 '86 aero

Posted: Mon Nov 07, 2011 5:18 pm
by edijs
Raksti holandietim, ka Latvijā te ir tāds Edijs, kurš pa 1500 euro ņem bez liekiem jautājumiem. :D Un arī pa 2000 gan jau ņemtu. Respektīvi - lai čalis nedomā, ka šeit, mūsu dzimtenītē, tik sūdīgi klājas, ka kāds viņam to auto par sviestmaizi uz Holandi sūtīs.

Re:900 T16 '86 aero

Posted: Mon Nov 07, 2011 5:19 pm
by KurBads
Holandietis grib autiņu, bet, protams, mēģina to iegūt par pēc iespējas zemāku cenu.
Savādāk viņu neinteresētu LV.

Re:900 T16 '86 aero

Posted: Mon Nov 07, 2011 5:40 pm
by alnislacis
Tak par ko pārdzīvot.


Genuine 1986 gada FF T16S.
Ok, nav marinēts gondicionētā garāžā vai a/z restaurēts. Doties viss skaidrs par auto. Gan jau par to neskaidro periodu pēc 2001.gada (saprotu, ka Tad auto bija Igaunijā) arī var patiesību izdibināt, kas ar auto darīts/ nedarīts.

Šķiet braukt pašam un turēt mašīnu kārtībā, kamēr kāds par adekvātu ciparu piedāvās pārņemt īpašuma tiesības, ir optimāls variants.