SAAB 900, 1987 iespējamā cena


Post Reply
Bojanni
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 2
Joined: Thu Apr 18, 2019 12:24 pm

SAAB 900, 1987 iespējamā cena

Post by Bojanni » Thu Apr 18, 2019 12:49 pm

Vēlos pārdot savu SAAB 900 un gribu zināt aptuveno cenu.
1987. gada modelis ar manuālo kārbu. Vēl arvien ar Zviedrijas numurzīmēm, nobraukums 186'000 km, ir rūsas bojājumi virsbūvi, mašīnas apakšā diezgan labā stāvoklī. Lai gan mašīna darbojas pietiekami labi, dzinējam ir nepieciešama apkope. Līdzi nāk arī ziemas riepu komplekts.
Attachments
IMG-20190102-WA0009.jpg
IMG-20190102-WA0010.jpg
IMG-20190102-WA0012.jpg
IMG-20190102-WA0004.jpg
IMG-20190102-WA0001.jpg

User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1973
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re: SAAB 900, 1987 iespējamā cena

Post by defektivais » Thu Apr 18, 2019 2:06 pm

Nav tā pati iekārojamākā komplektācija, ja neskaita diskus. Bez reģistrācijas un TA diez vai kāds vairāk par 500 euro dos.
Runājot par salīdzinoši mazo nobraukumu, ķimerējoties pie sava auto (170k, 89 gads) esmu nonācis pie secinājuma, ka tik vecam auto nobraukums ir salīdzinoši mazsvarīgs rādītājs, jo 30 gadu laikā plastmasas, gumijas un elektrosavienojumi bojājas paši no sevis, it seviški ja auto ir ticis turēts ārā.
Last edited by defektivais on Thu Apr 18, 2019 2:18 pm, edited 1 time in total.
c900 '89 T16 convertible
======================
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega

User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3355
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re: SAAB 900, 1987 iespējamā cena

Post by Nauris_t16 » Thu Apr 18, 2019 2:08 pm

Labdien!

- Visneiekārojamākais virsbūves tips (5 durvju hečbeks)
- Salona krāsa, kas ne visiem iet pie sirds, lai gan izskatās daudz maz ok stāvoklī
- Visniķīgākais motors no visiem (B201 8 vārstu ar k-jetronic iešprici)
- Neiet kopā gads ar riteņu diskiem - 1987 ir pēdējais gads ar rokas bremzi uz priekšējiem riteņiem un 4x114,3 disku skrūvjattālumu, no 1988.gada iet rokas bremze uz aizmuguri un 4x108 skrūvjattālums. Uz mašīnas atrodas diski, kādi tika ražoti tikai uz 4x108 un pa lielam ir vienīgā vērtīgā lieta, šo mašīnu jaucot daļās (ja es neesmu pārskatījies un tie patiešām ir saab R15 crosspoke bez vāciņiem)
- Grīda un sliekšņi šiem modeļiem rūsē ļoti reti, pamata problēmas ir ar lonžeroniem, piekares stiprinājumiem un arku apakšējiem stūriem

Pārsimts eiro un pircējs vēl jāpameklē? Ne visas vecas automašīnas ir klasiskas un laba investīcija.
900aero clubsport #8

Bojanni
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 2
Joined: Thu Apr 18, 2019 12:24 pm

Re: SAAB 900, 1987 iespējamā cena

Post by Bojanni » Thu Apr 18, 2019 2:43 pm

Izskatās, ka Tev ir taisnība par to '88. gadu. Dokumentācijā ir rakstīts, ka mašīna ir ražota 1987. gada 18. novembrī, bet citās vietās ir rakstīts SAAB88. Es vienkārši atsīmēju senāko gadu- nezinu, kā viņi viņus skaitā.

maris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 480
Joined: Wed Feb 13, 2008 6:56 am

Re: SAAB 900, 1987 iespējamā cena

Post by maris » Thu Apr 18, 2019 5:18 pm

piekrītu te jau rakstītajam , ka tāda kā tā šobrīd ir , baigo naudu Tev neienesīs :roll:
No šīm bildēm jau arī nevar saprast cik smagi skārusi rūsa ...

Taču ja rūsa nav neko pa īstam sabojājusi , ja ir laiks un vēlme pielikt roku un , galvenais , ja ir kur nolikt , tad ir vērts saglabāt jo vairāk un lētāki jau tie auto noteikti nepaliks :whistle:

User avatar
ifka
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 447
Joined: Thu Aug 27, 2009 12:14 pm
Location: Ādaži

Re: SAAB 900, 1987 iespējamā cena

Post by ifka » Thu Apr 18, 2019 10:57 pm

Gadu un mēnesi, kad auto uzražots, vari palūkot "SAAB VIN decoder" (google). Grūti iedomāties, ka kāds būtu dikti ņēmies un pre-86 bremžu sistēmu mainījis uz jaunāku, bet nekad nevar zināt :)

Cik nojaušu, ilgi stāvējis šķūnī - nav zaļs aplikums, bet galvas Alu vāks oksidējies, arī izplūdes kolektors škiet, papuvis un tad jau viss, kas aiz tā, arīdzan.

Bildēs neredz motora pārsega gala stūrus un pr. durvju ailes. Tas, ko var pamanīt - korozija durvīm pa perimetru un uz aizmugurējām arkām arī. Baidos, ka tas nav tikai virspusēji. Priekšas šķērsbomis manāmi aprūsējis - tātad arī, visticamāk, radiators -> ceļu sāls :(:(.
Pr., bamperis apmuļļāts - bez dek. uzlikām - savulaik stumts ne tikai sniegs. Derētu arī bildes no griestu seguma.

Atļaušos mazliet papildināt Nauri: "Ja K-Jetronic nav pagalam nobeigts, tad var cerēt, ka vāģis vēl kādu mazu brīdi itin omulīgi ripos, bez ambīcijām uz trakulīgu braukšanu (t.i., ja tic nobraukumam)." Diemžēl nav ātra veida, kā viennozīmīgi pateikt kādā kondīcijā degvielas sistēma - jāskatās darbībā. Nokauts K-Jetronic = vienas vienīgas galvassāpes, bez lētām risinājuma iespējām.

Godīga cena, tā kā ir, nebūs vairāk par 1K. Salīdzinājumam, palūko šamos iekš mobile.de

Post Reply